Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 18 januari 2024, 15:52 uur
6.5
Toch met een beetje pijn in het hart, want Snap! Dat moet toch minstens 7 worden? Deze zat beter in m'n geheugen dan ik 'm op dit moment vind. Leuk, dat wel.
Toch met een beetje pijn in het hart, want Snap! Dat moet toch minstens 7 worden? Deze zat beter in m'n geheugen dan ik 'm op dit moment vind. Leuk, dat wel.
0
geplaatst: 18 januari 2024, 16:30 uur
Ik ken dit hele nummer niet! Voordeel is dat ik er geen (voordelig/nadelig) sentimenten mee heb.
Verder klinkt mijn dit niet als een doorsnee Snap! -hit en dat moet je als een compliment opvatten.
6.8
Verder klinkt mijn dit niet als een doorsnee Snap! -hit en dat moet je als een compliment opvatten.
6.8
0
wavanbuuren
geplaatst: 19 januari 2024, 08:41 uur
het begon veelbelovend met Snap! Maar uiteindeluijk kwamen de door mijn voorziene onvoldoendes toch nog langs. 6,236 gemiddeld na 25 stemmen. Een plekje net binnen de eerste 1000.
0
wavanbuuren
geplaatst: 19 januari 2024, 09:04 uur
We rollen door de "nullties" in en komen uit in 2004.
Daar stond op plekje 29 in week 48 een dame die kwam als een komeet.
iedereen die je sprak was laaiend enthousiast en in 3 jaar tijd zou ze 6 top-40 hits scoren.
Joscelyn Eve Stoker werd in 1987 geboren in Dover.
Wat inhoudt dat ze ten tijde van haar eerste hit, waar we vandaag ook naar gaan luisteren, slechts 17 jaar was. En nog steeds vind ik dat bijna niet te bevatten als je haar stem hoort.
Haar albums gingen als warme broodjes over de toonbank en in 2012 had ze een vermogen vergaard van 10 miljoen Britse Pond. Daarmee was ze de op vier na rijkste Brit onder de 30.
In 2011 maakte ze deel uit van de groep "Superheavy" met onder andere Mick Jagger (daar is ie weer) en Dave Stewart.
In 2010 brak ze met platenlabel EMI en ging haar albums onder eigen beheer uitgeven.
Die bleven het in de albumlijsten best aardig doen, maar top-40 singles bleven na die tijd uit.
1606 Joss Stone - You Had Me
[2004 #aw11 #hp4]
Daar stond op plekje 29 in week 48 een dame die kwam als een komeet.
iedereen die je sprak was laaiend enthousiast en in 3 jaar tijd zou ze 6 top-40 hits scoren.
Joscelyn Eve Stoker werd in 1987 geboren in Dover.
Wat inhoudt dat ze ten tijde van haar eerste hit, waar we vandaag ook naar gaan luisteren, slechts 17 jaar was. En nog steeds vind ik dat bijna niet te bevatten als je haar stem hoort.
Haar albums gingen als warme broodjes over de toonbank en in 2012 had ze een vermogen vergaard van 10 miljoen Britse Pond. Daarmee was ze de op vier na rijkste Brit onder de 30.
In 2011 maakte ze deel uit van de groep "Superheavy" met onder andere Mick Jagger (daar is ie weer) en Dave Stewart.
In 2010 brak ze met platenlabel EMI en ging haar albums onder eigen beheer uitgeven.
Die bleven het in de albumlijsten best aardig doen, maar top-40 singles bleven na die tijd uit.
1606 Joss Stone - You Had Me
[2004 #aw11 #hp4]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.