Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 19 februari 2024, 08:55 uur
Een lekker stemweekendje zo. Zowel qua kwantiteit als de hoogte van de stemmen.
Aaliyah - 28 stemmen - 6,7875 gemiddeld - een plekje net buiten de top 600.
Ex aequo met Dolly Partons 9 to 5
The Dutch - 23 stemmen - 7,7826 - op dit moment plekje 102
The Nits doen er nog een flinke schep bovenop. 8,136 gemiddeld na 25 stemmen, goed voor plek 37.
Aaliyah - 28 stemmen - 6,7875 gemiddeld - een plekje net buiten de top 600.
Ex aequo met Dolly Partons 9 to 5
The Dutch - 23 stemmen - 7,7826 - op dit moment plekje 102
The Nits doen er nog een flinke schep bovenop. 8,136 gemiddeld na 25 stemmen, goed voor plek 37.
0
wavanbuuren
geplaatst: 19 februari 2024, 09:07 uur
En dan is het tijd om een onrecht recht te zetten.
Ik heb één van de vaste stemmers beloofd een verzoekje af te handelen en dat is door mijn hoofd geschoten.
De naam Derek William Dick zal alleen de fans van een specifiek bandje iets zeggen.
Deze schot heeft blijkbaar groenen vingers, want hij was tuinman en boswachter voordat hij toetrad tot Marillion. In 1990 verliet hij de band en ging hij solo. Grappig detail is dat het eerste woord van zijn eerste soloalbum gelijk is als de username van de indiener van ons verzoekje. Puur toeval of voorbedachte rade?
We gaan hoe dan ook luisteren naar zijn enige Top-40 hitnotering.
Fish - A Gentleman's Excuse Me
[1990 #aw3 #hp34]
Ik heb één van de vaste stemmers beloofd een verzoekje af te handelen en dat is door mijn hoofd geschoten.
De naam Derek William Dick zal alleen de fans van een specifiek bandje iets zeggen.
Deze schot heeft blijkbaar groenen vingers, want hij was tuinman en boswachter voordat hij toetrad tot Marillion. In 1990 verliet hij de band en ging hij solo. Grappig detail is dat het eerste woord van zijn eerste soloalbum gelijk is als de username van de indiener van ons verzoekje. Puur toeval of voorbedachte rade?
We gaan hoe dan ook luisteren naar zijn enige Top-40 hitnotering.
Fish - A Gentleman's Excuse Me
[1990 #aw3 #hp34]
0
geplaatst: 19 februari 2024, 10:00 uur
wavanbuuren schreef:
Grappig detail is dat het eerste woord van zijn eerste soloalbum gelijk is als de username van de indiener van ons verzoekje.
Grappig detail is dat het eerste woord van zijn eerste soloalbum gelijk is als de username van de indiener van ons verzoekje.
Casartelli?
Wat een slappe zooi dit.
4,5
1
geplaatst: 19 februari 2024, 13:30 uur
6,5 Robin Thicke
3 Toon Hermans
8,5 Dua Lipa / Elton John
8,5 Paolo Conte
5 Golden Earring
9 Aaliyah
6,5 The Dutch
7,5 The Nits
5,5 Fish
3 Toon Hermans
8,5 Dua Lipa / Elton John
8,5 Paolo Conte
5 Golden Earring
9 Aaliyah
6,5 The Dutch
7,5 The Nits
5,5 Fish
0
geplaatst: 19 februari 2024, 14:51 uur
Ik geloof niet in toeval. Althans, niet in deze zaak.
Ik ben heel erg van de Fish-era Marillion (al erken ik inmiddels de nodige kwaliteiten van Harillion) en heeft ook Fish solo een paar fantastische prachtnummers gemaakt, dit is er daar niet een van. Een 'Bright Eyes' is genoeg. Het is te Candlelight, te Radio Sky, te huisvrouwenbreiclub, te kostuumdramafilm op de woensdagavond op TLC. Dankzij zijn stem, waar ik een enorm zwak voor heb, toch nog een 6. Ken je nagaan wat ik voor cijfer zou geven als Celine Dion dit had gezongen.
Ik ben heel erg van de Fish-era Marillion (al erken ik inmiddels de nodige kwaliteiten van Harillion) en heeft ook Fish solo een paar fantastische prachtnummers gemaakt, dit is er daar niet een van. Een 'Bright Eyes' is genoeg. Het is te Candlelight, te Radio Sky, te huisvrouwenbreiclub, te kostuumdramafilm op de woensdagavond op TLC. Dankzij zijn stem, waar ik een enorm zwak voor heb, toch nog een 6. Ken je nagaan wat ik voor cijfer zou geven als Celine Dion dit had gezongen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.