MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
Jovanotti snel weer vergeten 4,5

Jovanotti - Libera L'Anima : 2,5

wavanbuuren
6,0694 na 18 stemmen. Blijkbaar willen we niet al te veel woorden aan Joe Vanotti vuil maken.....

wavanbuuren
We rollen door naar de 80's.
En daar komen we voor de tweede keer het bandje van Lou Gramm tegen.

De status die ze in hun thuisland hadden, hebben ze in europa bij lange na nooit gehaald, maar met 7 hitsingles hebben ze het bij ons ook niet helemaal verkeerd gedaan. De stenen gunnen mij hun favoriete nummer.

Het werd heel veel gedraaid in de legendarische vrijdagavondshow van Curry & van Inkel.
En vanaf de derde editie stond het in iedere versie van de top2000.
Al balanceert ie de afgelopen zes jaar echt op het randje. Met een 1957ste plek in de afglopen editie zou het me niet verbazen als ie er volgend jaat uitkukelt.

1648 Foreigner - That Was Yesterday

[1985 #aw5 #hp28]

wavanbuuren
ik weet toevalligerwijs nog dat van Inkel het voor het eerst draaide.
ik was meteen verkocht. De albums van Foreigner was ik nooit zo wild van, maar ze hebben wel drie geweldige singles voortgebracht in mijn bescheiden optiek.

9,5

8

wavanbuuren schreef:

[1648 #aw5 #hp28]

Cool, een Middeleeuws plaatje!

7,5

Kenny B: 7
Rihanna: 6
Jovanotti: 5
Foreigner: 9

wavanbuuren
Johnny Marr schreef:
8

(quote)

Cool, een Middeleeuws plaatje!

Thanks, aangepast.

Mijn favoriet is het niet (debuutalbum ), maar evenzogoed een van de betere 80s rockballads. Al dacht ik ook hier in de 80s anders over. En standaard bonuspunten voor de stem van Lou. 8,3

Jovanotti nog een 5: het begint best leuk, maar god, wat duren die vier minuten bij hem lang: halverwege had ik het eigenlijk wel gehoord. Ik heb het funky origineel even (terug)geluisterd en die is toch echt wel heel erg veel beter. Prompt Jovanotti naar beneden afgerond.

Foreigner - That Was Yesterday : 6

Dit vind ik niks.

4

En 1648 is geen Middeleeuwen, hè.

Ik ga het gewoon doen. Een dikke vette 9.

Jovergeti. 5
Foreigner 8,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:09 uur

geplaatst: vandaag om 15:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.