Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2024, 09:26 uur
Zoutloos - er zijn beslist betere singer-songwriters - en die eentonige beat maakt het er niet beter op.
4
4
0
wavanbuuren
geplaatst: 26 april 2024, 11:32 uur
Tijd om terug te keren naar de 60’s.
1710 The Mama’s & The Papa’s - Monday Monday
[1966 #aw16 #hp2]
[1966 #aw16 #hp2]
0
geplaatst: 26 april 2024, 12:20 uur
9
Zeker een van hun beste (en jaren '60-hits zijn zelden eentonig).
Zeker een van hun beste (en jaren '60-hits zijn zelden eentonig).
0
geplaatst: 26 april 2024, 14:45 uur
1709 Milky Chance - Stolen Dance
32 Weken in de Top 40? Krimmenele, waarom? Bijna een miljard views? Waarom?
Hij heeft er zelf ogenschijnlijk ook al geen zin in, dus waarom zouden wij dan wel?
Frappant dat van al die duizenden singer-songwriters uitgerekend deze dan massaal omarmd wordt.
EDIT: oh, het blijkt een duo en inmiddels een trio te zijn. Nouja, het frappante blijft.
4,5
Michelle Phillips
De Kim Wilde van de jaren 60.
Dus ook een 2e plaats, maar slechts half zoveel weken in de hitparade als die ongeïnteresseerde, lamlendige knuppel. Over smaak valt te twisten. Al is dit ook weer niet M&P's beste tune. Wel afkomstig van hun beste albumhoes, met badkuip én wc-pot. Helaas heb ik alleen nog lp-versies met een gecensureerde pleepot. Ik blijf snuffelen in kringloopwinkels, eens moet het toch lukken.
7,3
32 Weken in de Top 40? Krimmenele, waarom? Bijna een miljard views? Waarom?
Hij heeft er zelf ogenschijnlijk ook al geen zin in, dus waarom zouden wij dan wel?
Frappant dat van al die duizenden singer-songwriters uitgerekend deze dan massaal omarmd wordt.
EDIT: oh, het blijkt een duo en inmiddels een trio te zijn. Nouja, het frappante blijft.
4,5
Michelle Phillips
De Kim Wilde van de jaren 60.Dus ook een 2e plaats, maar slechts half zoveel weken in de hitparade als die ongeïnteresseerde, lamlendige knuppel. Over smaak valt te twisten. Al is dit ook weer niet M&P's beste tune. Wel afkomstig van hun beste albumhoes, met badkuip én wc-pot. Helaas heb ik alleen nog lp-versies met een gecensureerde pleepot. Ik blijf snuffelen in kringloopwinkels, eens moet het toch lukken.
7,3
0
geplaatst: 26 april 2024, 16:09 uur
A-ha - Take On Me: 8,5
Seal - Crazy: 7,5
3 Doors Down - Here Without You: 8,5
Milky Chance - Stolen Dance: 6,5
Seal - Crazy: 7,5
3 Doors Down - Here Without You: 8,5
Milky Chance - Stolen Dance: 6,5
1
wavanbuuren
geplaatst: 28 april 2024, 01:11 uur
Het moest er een keer van komen. Vandaag glad mijn nummertje vergeten te posten. Maar dat is op vakantie vooral een goed teken neem ik aan. Daarom nu meteen maar twee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.