MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:

Nickelback-zonder-amechtige-nasnik.

Als ik 17 jaar geweest zou zijn, en een meisje, en van langharige rocker(ballad)s houden, en op mijn bed na zit te snikken en mokken over een verbroken verkering, dan had ik dit mogelijk helemaal prachtig gevonden. (Al hebben de knullen in deze clip geen ontplofte cavia's op hun hoofd, maar opvallend kortharige koppies voor deze stijl)
Maar ik ben drie keer zo oud, en een man, en hou meer van kaalhoofdige metal, en zit nu aan de keukentafel nog na te genieten van afgelopen nacht en ochtend, dus ik kan hier heel weinig mee.
5

Dan komen ze er met een 5 nog goed vanaf bij je

FrodoK schreef:
Dan komen ze er met een 5 nog goed vanaf bij je
De vriendin van mijn oudste zoon is 17, dus ik probeer me te verplaatsen (al gaat hun relatie gelukkig heel goed).

Intens kut nummer natuurlijk, maar ik heb er wel een zwak voor. Daarom toch een nipte voldoende.

5,5

3 Doors Down - Here Without You : 6,5

Ik zag 3 Doors Down en hoopte meteen op het geweldige ...
https://66.media.tumblr.com/ccbf0de85a0ca551bf317d0c8db47181/tumblr_okfwx5x4Te1sg9ecgo1_400.gif

Here Without You - 6.5

wavanbuuren
Het is nu toch bijna wel een feit dat we niet zo van de ballads zijn. 5,83 voor de drie deuren.

wavanbuuren
We dansen de 10’s in dus ik hou mijn hart alvast een beetje vast. Hoewel, dansen: eigenlijk impliceert de titel dat dat juist even niet kan.

1709 Milky Chance - Stolen Dance

[2014 #aw32 #hp2]

5,6

3,0

Flinke last van Siso.

7.5

Me like.

5,8

7,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:28 uur

geplaatst: vandaag om 01:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.