MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4

zoeken in:

7,5

Ze komt morgen naar de Ziggo Dome

9

Ik ben gisteren naar Kylie in Antwerpen geweest. Was erg leuk

Neil Young: 6
Kylie: 4

7,5

Ondanks dat ik van rondborstigere en minder dik geplamuurde vrouwen houd, ademt Kylie in elke porie onweerstaanbaar sensuele seks uit die me doet sidderen en zinderen. Hoe infantiel ik destijds met name het 'ge-lalala' ook vond, ze is Kylie en komt, zingt, kreunt, fluistert, hijgt, heupwiegt, knipoogt en dirtytalkt er (inmiddels) gewoon mee weg. Glibberdeglibber, wat een heerlijke geiligheid creëert ze toch.

Kylie, de perfecte remedie tijdens een hittegolf.
https://www.michaelminneboo.nl/wp-content/uploads/heindekort_libido.jpg
7

Knoeperd van een binnenkomer toen. Dacht dat het zo'n nummer was dat me nooit zou gaan vervelen. Maar ja, het bleef zo lang in de top meedraaien, beetje overkill was er toch wel.
Maar vervelen doet het nog steeds niet.

8,5

50tracks schreef:

In Nederland was de single in week 39 van 2001 de 1639e Alarmschijf op Radio 538. In de Top 40 stond Can’t Get You Out Of My Head vervolgens 19 weken genoteerd waarvan zes op de eerste plaats. In de NPO Radio 2 Top 2000 stond de single tot nu toe uitsluitend in 2007 genoteerd op een 1816e positie.

Vrij bizar dat deze evergreen in Nederland nooit is uitgegroeid tot een stabiele Top 2000-klassieker

Aan de airplay op Radio 2 zou het toch niet moeten liggen https://i.vgy.me/5qqYg9.png

9,5

8,8

Overigens kwamen Toxic en I Kissed a Girl uiteraard later.

Skunk Anansie - 6.0
Biffy Clyro - 5.8
RAYE, 070 Shake - 3.0
Rod Stewart - 7.0
Neil Young - 5.2
Kylie Minogue - 8.0

Kylie Minogue - Can’t Get You Out of My Head - 8
Haar beste. En ja, Kylie is een mooie vrouw.

# 2197 Kylie Minogue - Can’t Get You Out of My Head: 7,0

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.