Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
1
geplaatst: 20 juli 2025, 08:24 uur
Deze dame heeft een aantal sterke nummers uitgebracht. Daar hoort All Cried Out ook zeker bij.
8,5
8,5
0
geplaatst: 20 juli 2025, 11:27 uur
Alison Moyet - All Cried Out - 6
Nogal overgeproduceerde en gelikte eighties sound.
Ze had beter bij Vince Clarke kunnen blijven.
Nogal overgeproduceerde en gelikte eighties sound.
Ze had beter bij Vince Clarke kunnen blijven.
0
geplaatst: 20 juli 2025, 13:11 uur
# 2217 Alison Moyet - All Cried Out: 6,5
# 2216 The Jayhawks - Take Me With You (When You Go): 5
# 2216 The Jayhawks - Take Me With You (When You Go): 5
1
geplaatst: 20 juli 2025, 13:23 uur
1
geplaatst: 20 juli 2025, 20:13 uur
Aardig pophitje, maar geen Yazoo-niveau. Is prachtig verhaal trouwens dat Yazoo verhaal. Alison Moyet was de zangeres van de punkband van de zus van Vince Clarke. Zo werden ze aan elkaar gekoppeld. Gedurende die hele Yazoo tijd praten de twee nauwelijks met elkaar. Alison dacht wat een arrogant mannetje die Vince. Vince Clarke was echter doodsbang voor deze forse bepaald niet verlegen en iets oudere vrouw.
All Cried Out: 6,9
All Cried Out: 6,9
1
geplaatst: 20 juli 2025, 23:30 uur
wendyvortex schreef:
Aardig pophitje, maar geen Yazoo-niveau. Is prachtig verhaal trouwens dat Yazoo verhaal. Alison Moyet was de zangeres van de punkband van de zus van Vince Clarke. Zo werden ze aan elkaar gekoppeld. Gedurende die hele Yazoo tijd praten de twee nauwelijks met elkaar. Alison dacht wat een arrogant mannetje die Vince. Vince Clarke was echter doodsbang voor deze forse bepaald niet verlegen en iets oudere vrouw.
Geinig verhaal ja, maar ik zie dat Alison een jaar jonger is dan Vince. Misschien loog ze er destijds een paar jaar bij? Ze is wel een (halve) kop groter dan ukkepukkie Clarke, dus wellicht moest hij zijn mannelijk ego compenseren met gespeelde arrogantie? Aardig pophitje, maar geen Yazoo-niveau. Is prachtig verhaal trouwens dat Yazoo verhaal. Alison Moyet was de zangeres van de punkband van de zus van Vince Clarke. Zo werden ze aan elkaar gekoppeld. Gedurende die hele Yazoo tijd praten de twee nauwelijks met elkaar. Alison dacht wat een arrogant mannetje die Vince. Vince Clarke was echter doodsbang voor deze forse bepaald niet verlegen en iets oudere vrouw.

Ik sluit me wel volledig aan bij je eerste zin. En je cijfer ook.
6,9
* denotes required fields.