MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4

zoeken in:

Deze dame heeft een aantal sterke nummers uitgebracht. Daar hoort All Cried Out ook zeker bij.

8,5

7,25

Sting
6,5

Jayhwaks een 7.6

Alison een 7

Alison Moyet - All Cried Out - 6
Nogal overgeproduceerde en gelikte eighties sound.
Ze had beter bij Vince Clarke kunnen blijven.

# 2217 Alison Moyet - All Cried Out: 6,5
# 2216 The Jayhawks - Take Me With You (When You Go): 5

8,3

Wat Poeha zegt. Love Resurrection vind ik haar allerbeste nummer.

7,0

Ze heeft wel (hit)singles die rond de acht zouden scoren!

7,5

Mooie stem, maar ze heeft betere.

6,5

Aardig pophitje, maar geen Yazoo-niveau. Is prachtig verhaal trouwens dat Yazoo verhaal. Alison Moyet was de zangeres van de punkband van de zus van Vince Clarke. Zo werden ze aan elkaar gekoppeld. Gedurende die hele Yazoo tijd praten de twee nauwelijks met elkaar. Alison dacht wat een arrogant mannetje die Vince. Vince Clarke was echter doodsbang voor deze forse bepaald niet verlegen en iets oudere vrouw.

All Cried Out: 6,9

The Jayhawks - Take Me With You (When You Go): 7.75

8

wendyvortex schreef:
Aardig pophitje, maar geen Yazoo-niveau. Is prachtig verhaal trouwens dat Yazoo verhaal. Alison Moyet was de zangeres van de punkband van de zus van Vince Clarke. Zo werden ze aan elkaar gekoppeld. Gedurende die hele Yazoo tijd praten de twee nauwelijks met elkaar. Alison dacht wat een arrogant mannetje die Vince. Vince Clarke was echter doodsbang voor deze forse bepaald niet verlegen en iets oudere vrouw.
Geinig verhaal ja, maar ik zie dat Alison een jaar jonger is dan Vince. Misschien loog ze er destijds een paar jaar bij? Ze is wel een (halve) kop groter dan ukkepukkie Clarke, dus wellicht moest hij zijn mannelijk ego compenseren met gespeelde arrogantie?

Ik sluit me wel volledig aan bij je eerste zin. En je cijfer ook.
6,9

7,5

Alison Moyet - All Cried Out : 5

Gast
geplaatst: vandaag om 10:52 uur

geplaatst: vandaag om 10:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.