MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3

zoeken in:

1-0

2-1

Gelukkig nog een liefhebber gevonden voor Madder Mortem.

Morgen verwacht ik het vinyl te ontvangen van Black Curse. Het was veel te belachelijk druk om ze op Roadburn te zien, maar gelukkig 1 mei een herkansing in dB's.
Distant Dream trouwens ook niet onverdienstelijk, maar instrumentaal is lastig om dan echt hoge ogen te gooien.
4-1

odi
5-1

7-1

115. Judas Priest - Panic Attack vs. High on Fire - Burning Down

En 1-0 voor deze oude (maar verrassend fris klinkende) gloriën!

2-0!

odi
2-1

EvilDrSmith schreef:
Morgen verwacht ik (ook) het vinyl te ontvangen van Judas Priest.
Die van High On Fire heb ik nog niet gekocht, maar staat ook op mijn wantlist. Aangezien ik het afgelopen weekend in een volstrekt old school metalmodus zat met allemaal ouwelullenmetal op het Keep It True festival (Riot, Sortilège, Solitude Aeternus, Violent Force en S.A. Slayer were fucking amazing!) gun ik het de oldest school metal guys van Priest.
Al mag High On Fire van mij ook door.
4-2

(Nee, S.A. Slayer, dus niet die andere Slayer. Who needs Slayer when you have Slayer?)

5-3

6 - 3

Priest weer op Graspop, ik ga weer front row. Misschien kan ik nog wat opa's hoeken, lijkt me lachen!

0-3

1-3

2-4

3-5

Toffe ontdekking, dat Acathexis!

AOVV schreef:
Toffe ontdekking, dat Acathexis!
Nou, inderdaad! Dank odi voor de nominatie.
Echter, als ik aan het zoeken ben over die band, zie ik op een gegeven moment iets dat me zorgen baart. Echt, grote persoonlijke zorgen.
Het album was namelijk een paar maanden geleden nog mijn nummer 1 in het spel 'Reis rond de wereld' van Argentinië. En dat was ik dus nu alweer vergeten. Djiezus, Alzheimer hits hard!

Djevel trouwens ook fantastisch.
4-5

DjFrankie (moderator)
4-6

Gast
geplaatst: vandaag om 04:29 uur

geplaatst: vandaag om 04:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.