Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
1
geplaatst: 5 februari 2025, 22:45 uur
0
geplaatst: 6 februari 2025, 18:26 uur
10 Stemmers worden niet wild van E - Rotic en delen een 6,2 uit. Een blauwtje.....
In 1993 scoorde Captain Hollywood Project een grote hit met More and More. De overstap van Twenty 4 Seven naar dit project ging Tony Dawson-Harrison goed af. Een zesde plek voor dit nummer en meer dan een hand vol hits waren zijn deel.
In 1993 scoorde Captain Hollywood Project een grote hit met More and More. De overstap van Twenty 4 Seven naar dit project ging Tony Dawson-Harrison goed af. Een zesde plek voor dit nummer en meer dan een hand vol hits waren zijn deel.
1
geplaatst: 6 februari 2025, 20:26 uur
For real? Waar draaien ze dit dan nog?
Ik besef dat E-Rotic enorm foute muziek heeft gemaakt, maar het klonk wel lekker. Nuja, wat is fout? En maar meebrullen als prille tiener: "Max don't have s..." Luisterden ouders eigenlijk wel naar de teksten van die 90s hits?

E-Rotic - 7.0
More and More - 8.0
1
geplaatst: 7 februari 2025, 00:46 uur
Even inhalen:
7,5 U Got 2 Let The Music
9,5 No Limit
7,5 All That She Wants
8,5 Hold That Sucker Down
8,5 Things Can Only Get Better
9,5 What Is Love
6,5 Somebody Dance With Me
6,5 Sing Hallelujah
7,5 Mr. Vain
7,5 The Rhythm of the Night
8,0 Be My Lover
6.5 Get a way
6,5 Max Don't Have Sex With Your Ex
8,0 More and More
Opvallend introvert nummer eigenlijk. Destijds vond ik Flying High geweldig, maar deze is nu eigenlijk wel mooier.
7,5 U Got 2 Let The Music
9,5 No Limit
7,5 All That She Wants
8,5 Hold That Sucker Down
8,5 Things Can Only Get Better
9,5 What Is Love
6,5 Somebody Dance With Me
6,5 Sing Hallelujah
7,5 Mr. Vain
7,5 The Rhythm of the Night
8,0 Be My Lover
6.5 Get a way
6,5 Max Don't Have Sex With Your Ex
8,0 More and More
Opvallend introvert nummer eigenlijk. Destijds vond ik Flying High geweldig, maar deze is nu eigenlijk wel mooier.
1
geplaatst: 7 februari 2025, 00:53 uur
esteban schreef:
Ik besef dat E-Rotic enorm foute muziek heeft gemaakt, maar het klonk wel lekker. Nuja, wat is fout? En maar meebrullen als prille tiener: "Max don't have s..." Luisterden ouders eigenlijk wel naar de teksten van die 90s hits?
Goede vraag. Ik kan me ook nog herinneren dat er een keer een meisje van hooguit tien jaar oud meedeed aan Henny Huisman's Mini Playback Show. Ze deed toen George Michael's I Want Your Sex... mijn ouders vonden dat wel opmerkelijk.
E-rotic had in Duitsland nog een hele reeks hits, o.a. met "Fritz Love My Tits" en "Nick Not So Quick". Maar in Nederland hadden we er na "Fred Come To Bed" al wel genoeg van.

5
geplaatst: 7 februari 2025, 08:35 uur
herman schreef:
Goede vraag. Ik kan me ook nog herinneren dat er een keer een meisje van hooguit tien jaar oud meedeed aan Henny Huisman's Mini Playback Show. Ze deed toen George Michael's I Want Your Sex...
Goede vraag. Ik kan me ook nog herinneren dat er een keer een meisje van hooguit tien jaar oud meedeed aan Henny Huisman's Mini Playback Show. Ze deed toen George Michael's I Want Your Sex...
Hoewel deze jongedame een stuk ouder is moest ik er toch gelijk aan denken

3
geplaatst: 7 februari 2025, 08:37 uur
esteban schreef:
En maar meebrullen als prille tiener: "Max don't have s..." Luisterden ouders eigenlijk wel naar de teksten van die 90s hits?
En maar meebrullen als prille tiener: "Max don't have s..." Luisterden ouders eigenlijk wel naar de teksten van die 90s hits?
En dan heb ik voor jou deze klassieker nog:
0
geplaatst: 7 februari 2025, 18:37 uur
Een keurige 7,50 voor het meer ingetogen More and More van Captain Hollywood Project.
De 2 Brothers on the 4th Floor waren in 1994 terug in een andere bezetting en dat bleek een uiterst succesvolle periode voor ze te zijn. Te beginnen met ''Never Alone'' dat in dat jaar piekte op een tweede plek.
De 2 Brothers on the 4th Floor waren in 1994 terug in een andere bezetting en dat bleek een uiterst succesvolle periode voor ze te zijn. Te beginnen met ''Never Alone'' dat in dat jaar piekte op een tweede plek.
* denotes required fields.