Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
0
geplaatst: 7 februari 2025, 21:38 uur
Ah, I get it.
In mijn twintiger-jaren ook wel met vrienden in roze cafeetjes enz geweest te Gent, daar blijven de 90s muzikaal eeuwig voortleven. (in de meest positieve zin)
4
geplaatst: 7 februari 2025, 21:52 uur
NEVER ALOOHOOONE! 
Zou ik eindelijk een 10 uitdelen?
In 1994 was ik 12 going on 13 en mocht ik voor 't eerst met leeftijdsgenoten naar de kermis, zonder ouders of begeleiders. Die vrijheid, heerlijk! Deze hit knalde toen uit de boxen van zowat elk kraam en ik was verzot op hun sound. Never Alone zal voor altijd aan die herinneringen vast hangen. Net als hun Dreams (Will Come Alive) en Think About The Way van Ice MC bijvoorbeeld. Megabangers!
9.9

Zou ik eindelijk een 10 uitdelen?
In 1994 was ik 12 going on 13 en mocht ik voor 't eerst met leeftijdsgenoten naar de kermis, zonder ouders of begeleiders. Die vrijheid, heerlijk! Deze hit knalde toen uit de boxen van zowat elk kraam en ik was verzot op hun sound. Never Alone zal voor altijd aan die herinneringen vast hangen. Net als hun Dreams (Will Come Alive) en Think About The Way van Ice MC bijvoorbeeld. Megabangers!9.9
1
geplaatst: 8 februari 2025, 16:32 uur
15 mensen stemmen ''Never Alone'' de Top 10 in met een gemiddelde van 8,20.
Gaan we toepasselijk verder met de Deense Whigfield, waarvan nog wel eens beweerd wordt dat Ann Lee de vocalen voor haar rekening heeft genomen. In 1994 scoorde ze een zevende plek in de Top 40 met ''Saturday Night''. Anno 2025 is ze allerminst vergeten.
Gaan we toepasselijk verder met de Deense Whigfield, waarvan nog wel eens beweerd wordt dat Ann Lee de vocalen voor haar rekening heeft genomen. In 1994 scoorde ze een zevende plek in de Top 40 met ''Saturday Night''. Anno 2025 is ze allerminst vergeten.
0
geplaatst: 8 februari 2025, 19:46 uur
9,9
Het nummer waarbij ik vaak (terecht) 'Beste nummer van de quiz!' roep.
Het nummer waarbij ik vaak (terecht) 'Beste nummer van de quiz!' roep.
0
geplaatst: 9 februari 2025, 18:14 uur
Vond ik toen wel een lekker nummer. En of het ermee te maken heeft dat het zo'n track is, die, als je die teveel hoort, minder wordt? Het zou kunnen. Tegenwoordig is deze niet meer dan aardig.
6,3
6,3
0
geplaatst: 9 februari 2025, 20:39 uur
14 Stemmers hechten aan de zaterdagavond met een 7,77 als resultaat.
Zijn naam werd pas al even gedropt. We hebben ''Ice Ice Baby'' en ''Ice MC''. Deze Engelsman met Jamaicaanse roots scoorde een paar grote hits. In mijn herinnering deed dit nummer het beter dan slechts een elfde plek in de lijst der lijsten in 1994. Dat het 2 jaar later zijn opwachting maakte in ''Trainspotting'' gaf hem pas echt wereldfaam.
Zijn naam werd pas al even gedropt. We hebben ''Ice Ice Baby'' en ''Ice MC''. Deze Engelsman met Jamaicaanse roots scoorde een paar grote hits. In mijn herinnering deed dit nummer het beter dan slechts een elfde plek in de lijst der lijsten in 1994. Dat het 2 jaar later zijn opwachting maakte in ''Trainspotting'' gaf hem pas echt wereldfaam.
2
geplaatst: 9 februari 2025, 20:42 uur
Voor mij onlosmakelijk verbonden met Trainspotting, magisch toen Mark een voor hem nieuwe wereld (Londen) ging verkennen met deze sloopkogel op de achtergrond.
9
Edit: En met terugwerkende kracht No Limit 7,5 > 8!
Helemaal lijp gegaan op dit nummer afg. weekend. Zeg maar de hele zaal!
9
Edit: En met terugwerkende kracht No Limit 7,5 > 8!
Helemaal lijp gegaan op dit nummer afg. weekend. Zeg maar de hele zaal!
1
geplaatst: 9 februari 2025, 21:02 uur
Dance Lover schreef:
Deze Engelsman met Jamaicaanse roots
Deze Engelsman met Jamaicaanse roots
En zelfverklaard Nederlander!
en nog een veertiental nationaliteiten
7,4
* denotes required fields.