MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:
Hier zijn er nog 16 van mij:

433. The Neon Judgement – Tomorrow in the Papers
434. The Sisters of Mercy – This Corrosion
435. Anne Clark - Killing Time
436. Nacht und Nebel – Beats of Love
437. Fad Gadget – Lady Shave
438. Fad Gadget – Coitus Interruptus
439. Front 242 – Headhunter
440. Echo & the Bunnymen – Rescue
441. Echo & the Bunnymen – The Cutter
442. The Cramps – The Human Fly
443. The Klinik - Burning Inside
444. B-Movie – Nowhere Girl
445. Love and Rockets – Ball of Confusion
446. The Weathermen - Poison
447. Poésie Noire – Hiroshima Mon Amour
448. The Alarm – Sixty Eight Guns

(edit 446. 2 belgen vervangen door the weathermen)

Aha, El Ninjo - welkom terug! Jou moesten we hier ook nog hebben

[Edit: ik heb ook even de nummering aangepast in je bericht hierboven om het teloverzicht te kunnen bewaren]

Deze dan nog...: [Edit: freddze - al toevevoegd, dus weggehaald vanwege het overzicht]

Hier laat ik het bij met mijn bijdrage van 71 links, voor de statistieken van freddze: dat is 13,8671875% van de 512 nummers

Lin
Jij gaat naar bed op het moment dat ik eruit moet, wat deze KO al niet doet

reptile71 schreef:
[...]Hier laat ik het bij met mijn bijdrage van 71 links, voor de statistieken van freddze: dat is 13,8671875% van de 512 nummers

Bedankt voor al deze linkjes nog. Ik heb alle berichtjes met linkjes even weer verwijderd zodra ze in de lijst opgenomen waren om het overzicht wat beter te kunnen bewaren...
Maar ik denk dat jij en Lin samen toch zeker voor 1/3 (als het niet de helft is!) van alle linkjes gezorgd hebben. En dan ook zeker nog een kwart tot een derde van Sheplays en dan nog enkele anderen die ook bijgedragen hebben... bedankt allemaal!!

freddze schreef:
Prefab Sprout - Jesse James (1:Symphony)
Prefab Sprout - Jesse James (2:Bolero)
Kan jij of iemand dit aan mekaar lassen, want twee links tegelijk is nogal moeilijk voor mijn Excel bestand. Anders doe ik het morgen wel, nu ben ik écht wel binnen een halfuurtje mijn bed in... tomorrow is another day

Sheplays schreef:
Vandaag is een werkdag. Misschien wil iemand anders even deze nummers lassen?

Zoals hier te zien, gaat dat om twee aparte nummers. Ik heb gewoon track 8 gekozen ; Prefab Sprout - Jesse James (2:Bolero). Mp3's beginnen editeren om deze KO te maken, gaat me eigenlijk wat te ver, achteraf bekeken..

Als Lukas het volledige tweeluik wil, kan hij misschien zelf nog een linkje voorzien als hij dat wenst?

Ik ga nu werken en voeg vanavond vanaf werk mijn laatste paar nummers wel toe.

Ik heb er ook al een paar gedaan daarnet, de lijst komt nu wel écht goed vol - bijna geen nummers zonder linkjes meer over

freddze schreef:
Ik heb er ook al een paar gedaan daarnet, de lijst komt nu wel écht goed vol - bijna geen nummers zonder linkjes meer over
Bedoelde niet de linkjes maar mijn laatste donatie nummers. Ik heb hier namelijk geen geluid en ook mijn mp3's niet tot mijn beschikking.
Nog een uur en geen nummers meer aangevuld...

Er zijn er een aantal die ik helemaal niet kan vinden, ook niet op slsk. Ik denk dat we the viking nog zullen nodig hebben voor een aantal nummers. Want die heeft nu eens écht alles staan

Ik wil voorstellen voor de laatste nummers die niet te verdelen zijn gebruik te maken van die top 100 new wave lijst van rateyourmusic. Stel dat er nog 10 nummers moeten komen nemen we de 10 hoogst genoteerde nummers uit die lijst die nog niet in onze lijst staan.

freddze schreef:
Er zijn er een aantal die ik helemaal niet kan vinden, ook niet op slsk. Ik denk dat we the viking nog zullen nodig hebben voor een aantal nummers. Want die heeft nu eens écht alles staan
Ik heb alles wat ik heb al toegevoegd, behalve dan die laatste 16 heb ik niet meer naar gekeken.
Zie dat er bij Wreckless Eric - Whole Wide World ook nog geen link staat, maar die heb ik vannacht nog gedownload dus heb ik wel (Lin is eerder thuis dan ik dus die kan ze wel even erop zetten denk ik ). Sisters of Mercy - Marian moet ook niet moeilijk zijn toch?

Marian had ik al upgeload, maar was de link vergeten aanpassen

De rest van de linkjes die openstaan heb ik niet in mijn bezit.

Het ziet ernaar uit dat niemand nog nummers zal posten voor 18u

Ik word hier trouwens bijna gék van de spanning!!

(afbeelding)

Nog wat tips voor mensen die geen 8 nummers weten :

The Smiths – That Joke Isn't Funny Anymore
The Smiths - Death of a Disco Dancer
Cocteau Twins - Blue Bell Knoll
Fischer-Z – So Long
Section 25 – New Horizon
Section 25 – Friendly Fires
Section 25 – Dirty Disco
Fra Lippo Lippi – The Inside Veil

Oké, dit is het lijstje van de users die een derde nominatie mogen doen (iedereen drie nummers en liefst de nummering gebruiken die bij je naam staat, ajb):
- Alicia (459, 460, 461) CHECK!
- andré (462, 463, 465) CHECK!
- Arno (465, 466, 467) CHECK!
- deric raven (468, 469, 470) CHECK!
- divart (471, 472, 473) CHECK!
- dynamo d (474, 475, 476) CHECK!
- El Ninjo (477, 478, 479) CHECK!
- freddze (480, 481, 482) CHECK!
- Jesusfreen (483, 484, 485) CHECK!
- lebowski (486, 487, 488) CHECK!
- Lin (489, 490, 491) CHECK!
- orbit (492, 493, 494) CHECK!
- Premonition (495, 496, 497)
- reptile71 (498, 499, 500) CHECK!
- Sheplays (501, 502, 503) CHECK!
- shinybeast (504, 505, 506) CHECK!
- the viking (507, 508, 509) CHECK!
- titan (510, 511, 512) CHECK!

Wat betreft de nummers 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457 en 458 (10)
[Edit: en herman zijn nummer 158] kunnen we dat inderdaad eens kijken wat er nog klassiekers zijn (al dan niet van de rateyourmusic-lijst) die we tot dan nog niet hebben...

Tadáááááá !! 18u00!

Ik heb nu in de lijst hierboven naast iedereen zijn/haar naam drie getalletjes gezet. Die kan je gebruiken als nummering voor je laatste drie nominaties (als je in de lijst staat, tenminste)

Het nomineren mag nu van start gaan:

START!

freddze:
480. Faith & The Muse - Scars Flown Proud
481. Wolfsheim - The Sparrows And The Nightingales
482. Jo Lemaire & Flouze - Je Suis Venue Te Dire Que Je M'en Vais

Voor freddze nogmaals, om hem het idee te geven dat ik netjes op zijn startsein wachtte.

Mijn laatste aanvulling van de lijst:

498. Scatterbrain - Grass Get Green
499. Joy Division - Atmosphere
500. Gerard McMann - Cry Little Sister

Plus ik wil graag Petshop Boys - Domino Dancing vervangen door Bob Marley & The Wailers - No Woman No Cry.

reptile71 schreef:
Plus ik wil graag Petshop Boys - Domino Dancing vervangen door Bob Marley & The Wailers - No Woman No Cry.
Dat kan niet, want dat was jouw nominatie niet, maar goed... als je er Bob zo graag in wil zal ik er wel eentje van Abecedarians uit knikkeren

483. The Passions- I'm in love with a German Filmstar
484. Spizzenergi- Soldier, Soldier
485. Suns of Arqa- Acid Tabla

468. New Model Army - Green & Grey
469. Patti Smith - Dancing Barefoot
470. Bananarama & Fun Boy Three - Ain't What You Do, It's The Way That You Do It

orbit schreef:
Nou vooruit, sommige dingen zullen twijfelachtiger zijn. Maar veel van wat ik zie kan ik echt niet bij new wave plaatsen. Ik wist niet dat Pulp al zolang actief waren trouwens

Pulp werd al opgericht in 1978. Maar de doorbraak kwam pas in '94/'95 (al werden ze begin jaren '80 ook al opgepikt door Oor).

Ik heb mijn track van Duran Duran trouwens nog niet gevonden en nu ik er zo over nadenk is het waarschijnlijk ook niet genoeg 'new wave', dus een van mijn nominaties vervalt. Wie wil, mag hem invullen.

Is The Chase van Moroder new wave trouwens?

504. Ian Dury- Sex & Drugs & Rock & Roll
505. The Pop Group- She Is Beyond Good And Evil
506. The Birthday Party- Nick The Stripper

@herman: Oké, we hebben nog een aantal nummers die we straks nog moeten opvullen... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457 en 458. Ik plaats jouw nummer 158 daar dan ook bij. Hebben we in het totaal nog 11 nummers om over te discussieëren straks

sq

Heb ik toch in een ander topic de hoon over me heen gekregen voor de disco en de seventies, komt-ie hier toch stiekem met een van de beste seventies discoplaten aanzetten! En ja, van mij mag t ook new wave zijn.

sq
freddze schreef:
Tadáááááá !! 18u00!

Je maakt er een mooi feest van. Zelden zo´n gezellige KO start gezien. Dankje ook voor Jo Lemaire.

@sq: Thanks, graag gedaan! Zo zijn én de Belgen en de vrouwen in 1 nummer ineens vertegenwoordigd. En het is natuurlijk een van de mooiste new-wave nummers ooit gemaakt in ons landje

@the viking: Bij je laatste nominatie is de titel van het nummer niet volledig te lezen. Ik heb trouwens nog een vraagje en dat is of je eens kan kijken in de grote lijst hieronder (of hierboven ~'t is maar hoe je 't bekijkt) om te zien of jij nog linkjes hebt voor enkele openstaande nummers? Het zou helpen om de KO nog zo snel mogelijk vanavond van start te laten gaan

Lin
489. iLiKETRAiNS - Terra Nova
490. iLiKETRAiNS – A Rook House For Bobby
491. Abecedarians – Panic in Needle Park

en de link voor wreckless eric (wat ben ik weer braaf aan t doen wat reptile zegt, de boodschappen moeten zelfs nog uitgepakt worden en ik zit hier alweer te MuMe-en )

Wreckless Eric - Whole Wide World

Gast
geplaatst: vandaag om 12:48 uur

geplaatst: vandaag om 12:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.