Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 5 december 2007, 23:14 uur
Grappig, ik denk dat Nirvana ook erg goed naar dit nummer van The Damned heeft geluisterd 
Ik ga toch eens wat meer van The Damned's latere werk aanschaffen op basis van deze KO, smaakt allemaal naar meer!

Ik ga toch eens wat meer van The Damned's latere werk aanschaffen op basis van deze KO, smaakt allemaal naar meer!
0
geplaatst: 5 december 2007, 23:18 uur
orbit schreef:
Grappig, ik denk dat Nirvana ook erg goed naar dit nummer van The Damned heeft geluisterd
Je vindt het baslijntje lijken op Come As You Are zeker? Dat is misschien een klein beetje in het begin, maar verder vind ik het echt voor geen meter op elkaar lijken hoor! Grappig, ik denk dat Nirvana ook erg goed naar dit nummer van The Damned heeft geluisterd

0
perfume
geplaatst: 5 december 2007, 23:20 uur
musicfriek schreef:
91. The Damned - Life goes on vs. Lady Besery's Garden - Andy Warhol (D. Bowie cover)
91. The Damned - Life goes on vs. Lady Besery's Garden - Andy Warhol (D. Bowie cover)
Jammer dat deze cover van Lady Besery's Garden genomen is
Ze hebben zulke mooie eigen nummers gemaakt!
0
geplaatst: 5 december 2007, 23:26 uur
0
geplaatst: 5 december 2007, 23:28 uur
perfume schreef:
The Damned is toch punk?
The Damned is toch punk?
Luister de albums Phantasmagoria, Anything en Strawberries maar eens; voorheen waren ze wel punk, echter een switch gemaakt.
0
geplaatst: 5 december 2007, 23:30 uur
reptile71 schreef:
Je vindt het baslijntje lijken op Come As You Are zeker? Dat is misschien een klein beetje in het begin, maar verder vind ik het echt voor geen meter op elkaar lijken hoor!
Je vindt het baslijntje lijken op Come As You Are zeker? Dat is misschien een klein beetje in het begin, maar verder vind ik het echt voor geen meter op elkaar lijken hoor!

Nu wil het feit dat Come As You Are eigenlijk niks anders biedt als dat baslijntje, dus is het een behoorlijke gelijkenis! Kurt de copymachine

0
geplaatst: 5 december 2007, 23:34 uur
orbit schreef:
Nu wil het feit dat Come As You Are eigenlijk niks anders biedt als dat baslijntje, dus is het een behoorlijke gelijkenis! Kurt de copymachine
Nee ben ik niet eens, de baslijn is ten eerste anders en ten tweede lijkt het hele nummer er niet op.Nu wil het feit dat Come As You Are eigenlijk niks anders biedt als dat baslijntje, dus is het een behoorlijke gelijkenis! Kurt de copymachine

0
geplaatst: 5 december 2007, 23:35 uur
0
djeffibrelich
geplaatst: 5 december 2007, 23:36 uur
@ reptile
de baslijn is bijna hetzelfde, maar er bestaat ook een kans dat ze hem uit killing joke's ''eighties'' gehaald hebben.
ook dezelfde baslijn.
killing joke hebben het dan van the damned gekopieerd.
verder lijkt het nummer er niet op.
de baslijn is bijna hetzelfde, maar er bestaat ook een kans dat ze hem uit killing joke's ''eighties'' gehaald hebben.
ook dezelfde baslijn.
killing joke hebben het dan van the damned gekopieerd.
verder lijkt het nummer er niet op.
* denotes required fields.