MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:
2-2 ik ook...

Feeder
2-3

Yazoo is ook niet veel, weet ik, maar mijn aversie tegen Duran Duran is echt heel sterk

Ze hebben nochtans enkele prima nummers gemaakt, maar ik zal er geen platen van aanschaffen nee.

musicfriek schreef:
Yazoo is ook niet veel, weet ik, maar mijn aversie tegen Duran Duran is echt heel sterk
Vind je dat geen mooie mannen?

reptile71 schreef:
Vind je dat geen mooie mannen?

Nee.. En dan te bedenken dat ik ooit met een playbackshow heb meegedaan met het nummer The Reflex (Ik als zanger Simon Le Bon )

musicfriek schreef:
(quote)

Nee.. En dan te bedenken dat ik ooit met een playbackshow heb meegedaan met het nummer The Reflex (Ik als zanger Simon Le Bon )
Ik had het graag gezien! Ik vond dat vroeger trouwens wel een erg stoer nummer...

reptile71 schreef:
Ik had het graag gezien! Ik vond dat vroeger trouwens wel een erg stoer nummer...

So whyjaijaijaijaijaijai don't you uuuuuuuse it, tryjaijaijaijaijai not to proooooove it...

Bah.

Feeder
musicfriek schreef:
So whyjaijaijaijaijaijai don't you uuuuuuuse it, tryjaijaijaijaijai not to proooooove it...

Bah.

Hou op! Ik lig kreupel!

Het is stil hier... ik ben trouwens jarig nu, maar dat is een andere topic... en ik ga naar bed... Daaag daaag daaag daaag zwarte piet....

Gefeliciteerd bijna-Sint!

reptile71 schreef:
Het is stil hier... ik ben trouwens jarig nu, maar dat is een andere topic... en ik ga naar bed... Daaag daaag daaag daaag zwarte piet....

Ik dacht al; ik ken die oude kop ergens van?
Je kreeg jou kadootje dit jaar wel erg vroeg; ergens in Februari toch?

deric raven schreef:
Ik dacht al; ik ken die oude kop ergens van?
Je kreeg jou kadootje dit jaar wel erg vroeg; ergens in Februari toch?

@orbit: Sinterklaas was trouwens ook op 6 dec jarig, hij overleed op 5 dec. dus... toch wel een echt sint.

Feeder
1-3

reptile71 schreef:
(quote)

@orbit: Sinterklaas was trouwens ook op 6 dec jarig, hij overleed op 5 dec. dus... toch wel een echt sint.

Ah! Hij heeft er nog echt onderzoek naar gedaan ook..

Feeder
0-1

*Saskia
1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 20:09 uur

geplaatst: vandaag om 20:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.