Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2007, 00:18 uur
Yazoo is ook niet veel, weet ik, maar mijn aversie tegen Duran Duran is echt heel sterk 

0
geplaatst: 6 december 2007, 00:20 uur
Ze hebben nochtans enkele prima nummers gemaakt, maar ik zal er geen platen van aanschaffen nee.
0
geplaatst: 6 december 2007, 00:20 uur
musicfriek schreef:
Yazoo is ook niet veel, weet ik, maar mijn aversie tegen Duran Duran is echt heel sterk
Vind je dat geen mooie mannen? Yazoo is ook niet veel, weet ik, maar mijn aversie tegen Duran Duran is echt heel sterk

0
geplaatst: 6 december 2007, 00:25 uur
Nee.. En dan te bedenken dat ik ooit met een playbackshow heb meegedaan met het nummer The Reflex
(Ik als zanger Simon Le Bon
)
0
geplaatst: 6 december 2007, 00:29 uur
musicfriek schreef:
Nee.. En dan te bedenken dat ik ooit met een playbackshow heb meegedaan met het nummer The Reflex
)
(quote)
)
Ik had het graag gezien!
Ik vond dat vroeger trouwens wel een erg stoer nummer... 
0
geplaatst: 6 december 2007, 00:32 uur
reptile71 schreef:
Ik had het graag gezien!
Ik had het graag gezien!
So whyjaijaijaijaijaijai don't you uuuuuuuse it, tryjaijaijaijaijai not to proooooove it...
Bah.
0
Feeder
geplaatst: 6 december 2007, 00:35 uur
musicfriek schreef:
So whyjaijaijaijaijaijai don't you uuuuuuuse it, tryjaijaijaijaijai not to proooooove it...
Bah.
Bah.
Hou op! Ik lig kreupel!

0
geplaatst: 6 december 2007, 00:36 uur
Het is stil hier... ik ben trouwens jarig nu, maar dat is een andere topic... en ik ga naar bed... Daaag daaag daaag daaag zwarte piet....
0
geplaatst: 6 december 2007, 00:39 uur
reptile71 schreef:
Het is stil hier... ik ben trouwens jarig nu, maar dat is een andere topic... en ik ga naar bed... Daaag daaag daaag daaag zwarte piet....
Ik dacht al; ik ken die oude kop ergens van?
Je kreeg jou kadootje dit jaar wel erg vroeg; ergens in Februari toch?

0
geplaatst: 6 december 2007, 00:41 uur
deric raven schreef:

@orbit: Sinterklaas was trouwens ook op 6 dec jarig, hij overleed op 5 dec. dus... toch wel een echt sint.

0
geplaatst: 6 december 2007, 00:57 uur
reptile71 schreef:
@orbit: Sinterklaas was trouwens ook op 6 dec jarig, hij overleed op 5 dec. dus... toch wel een echt sint.
(quote)

Ah! Hij heeft er nog echt onderzoek naar gedaan ook..

0
geplaatst: 6 december 2007, 00:59 uur
* denotes required fields.