Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2005, 22:14 uur
Onbegrijpelijk dat ze zoveel +jes haalt. Zal wel komen omdat ik haar niet ken. Wie is het? Dan kan ik even googlen.
0
geplaatst: 18 september 2005, 22:20 uur
BoordAppel schreef:
Onbegrijpelijk dat ze zoveel +jes haalt. Zal wel komen omdat ik haar niet ken. Wie is het? Dan kan ik even googlen.
Dit is Nico, van de Velvet Underground!
0
dutch2
geplaatst: 18 september 2005, 22:23 uur
ONDERHOND ALERT!
Is inmiddels gesignaleerd op Moviemeter dus zal straks wel de oversteek naar Musicmeter maken. Vooruit met het laatste plusje!
Is inmiddels gesignaleerd op Moviemeter dus zal straks wel de oversteek naar Musicmeter maken. Vooruit met het laatste plusje!
0
geplaatst: 18 september 2005, 22:25 uur
Ik denk dat Onderhond hier een plusje voor geeft jongens, esthetisch is deze foto Onderhond-proof.
0
geplaatst: 18 september 2005, 22:28 uur
0
geplaatst: 18 september 2005, 23:03 uur
4+, 0-
tenzij ze haar gouden tanden hier nog heeft, maar die zien we toch niet
tenzij ze haar gouden tanden hier nog heeft, maar die zien we toch niet

0
geplaatst: 18 september 2005, 23:22 uur
Een clean sweep voor Anouk. Dat had ik niet verwacht. 
Mooie vrouw, prachtige rockstem en een eigen stijl. Live zingt ze nog beter dan op de plaat: zie/hoor bijv. nummer 'I Live for You' [live] op dvd Close Up. Echt fenomenaal goed

Mooie vrouw, prachtige rockstem en een eigen stijl. Live zingt ze nog beter dan op de plaat: zie/hoor bijv. nummer 'I Live for You' [live] op dvd Close Up. Echt fenomenaal goed

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.