Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2005, 18:39 uur
Ik had net nog de lijst gecontroleerd omdat ik dacht dat Kylie al was geweest, maar ik in de lijst over haar heen gelezen, want eigenlijk was ze al afgegaan met 3+, 5-.
In de herkansing deed ze het wel beter.
In de herkansing deed ze het wel beter.
0
geplaatst: 21 september 2005, 18:53 uur
Welke lijst 

Die ik elke 10 paginas hier post om het wat gemakkelijker te maken
. Voortaan elke 10e pagina (voor mensen met 30 berichten per pagina).maar ik in de lijst over haar heen gelezen
Nergens voor nodig: in IE druk op control-F, in FF druk op control G
.
0
geplaatst: 21 september 2005, 20:09 uur
Excuses
Ik heb die laatste lijst wel 2 keer gelezen (want ik dacht ook dat ze al geweest was), maar heb er dus ook 2 keer overheengelezen. Nu zie ik het wel. M.a.w die lijst bekijk ik zeker, maar hoe langer die is hoe sneller je blijkbaar ergens overheen kijkt.
Die "herkansing" toont wel aan dat de foto-keuze van invloed kan zijn (en uiteraard ook wie er op dat moment een stem uitbrengt).
Ik heb die laatste lijst wel 2 keer gelezen (want ik dacht ook dat ze al geweest was), maar heb er dus ook 2 keer overheengelezen. Nu zie ik het wel. M.a.w die lijst bekijk ik zeker, maar hoe langer die is hoe sneller je blijkbaar ergens overheen kijkt.Die "herkansing" toont wel aan dat de foto-keuze van invloed kan zijn (en uiteraard ook wie er op dat moment een stem uitbrengt).
0
SelmaDuim
geplaatst: 21 september 2005, 20:12 uur
Je kunt ook gewoon het topic doorzoeken d.m.v. de "zoek bericht" functie hier boven. Als je de naam/woord als trefwoord intypt krijg je alle berichten waar die naam/woord in voor komt. 

0
dutch2
geplaatst: 21 september 2005, 23:33 uur
Straks maar een foto van Frank Black doen dan?

Anyway, 1+, 5-
0
geplaatst: 22 september 2005, 13:15 uur
Altijd in voor een dubieuze metalbitch
(Of zit ik er nu helemaal naast?). 1+, 0-
(Of zit ik er nu helemaal naast?). 1+, 0-
0
JonnieBrasco
geplaatst: 22 september 2005, 14:50 uur
3+,2- (Bono, het is de zangeres van Xandria )
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.