MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
YepYep

2+ !

rico-bballer
5+ can't help it

voltazy
6+, 1-

enge heupen

voltazy schreef:
enge heupen

Ja.

6+, 2-

Net niet

tondeman
6+ 3-

Marcel²
8+, 3-

Laurora
Enge heupen ??

Laurora schreef:
Enge heupen ??

Komt door die rare broek. Met haar heupen is niks mis. Het schijnt dat de fotograaf na deze shoot is ontslagen, maar dit terzijde.

Laurora
Joy4ever schreef:
(quote)

Komt door die rare broek. Met haar heupen is niks mis. Het schijnt dat de fotograaf na deze shoot is ontslagen, maar dit terzijde.

Ja, daarom ook mijn vraagtekens, er is niks engs aan haar heupen, ze staat gewoon op een bepaalde manier.

Social_Mask
10+, 3-

voltazy
Joy4ever schreef:
(quote)

dan heeft ze nog wel magere heupen, ieder z'n mening, maar ik vind dat echt niet mooi tevens als het alleen door de broek komt is het alsnog een lelijke foto en op basis daarvan breng ik mijn stem uit.

Laurora
voltazy schreef:
(quote)

dan heeft ze nog wel magere heupen, ieder z'n mening, maar ik vind dat echt niet mooi tevens als het alleen door de broek komt is het alsnog een lelijke foto en op basis daarvan breng ik mijn stem uit.

Ja, en dáár ben ik het ook mee eens, dat ze te mager is en dat dat niet mooi is, maar eng .. ?

(afbeelding)
Maura Davis

voltazy
Laurora schreef:
(quote)

Ja, en dáár ben ik het ook mee eens, dat ze te mager is en dat dat niet mooi is, maar eng .. ?

ik ben snel bang

voltazy
is dit de kleindochter van ?

rico-bballer
net niet
-1

voltazy
ze heeft wel mooie ogen, maar daar houd het ook wel mee op

-2

fredpit
1+

Yak
2+, 3-

MetalDex
3+, 3-

4+, 3-

voltazy schreef:
ze heeft mooie ogen, daar begint het mee

5+, 3-

Ze kijkt heel apart en mooi op een bepaalde manier maar de onderkant van haar gezicht (kin enz.)is niet mooi.
5+, 4-

Is juist leuk zo'n kuiltje in de kin. Onweerstaanbaar

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.