MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
Hoe ze eruit zien op desbetreffende foto lijkt me: want laten we eerlijk zijn.....sommige artiesten zagen er in hun jonge jaren erg goed uit en later een stuk minder. Waar oordelen we dan op? De jonge versie zoals getoond op de foto, of de oude, zoals je de artiest nu kent? (zoals bv op pagina 33 Michelle Phillips......ja Lebowski, nu is ze nog steeds mooi )

Tsjah, in dat geval.... weet ik het ook niet meer. Ik oordeel voortaan gewoon op het gehele plaatje dan... hoe die artiest er op die foto uitziet dan. klaar.

Zet er een foto op van bruce springsteen in zijn "Glory days" dan geef ik hem een +
zet er 1tje op van nu dan wordt het een -

(als mijn ma had mogen stemmen dan werd dat ook een + )

2+, 2-

Ja maar als we het zo gaan doen dan kan ik voortaan wel gewoon een hele mooie foto pakken en geheid dat er 5+ uitkomt..
dat vind ik eerlijk gezegd een beetje flauw.

Maar ja, ik zal wel de enige zijn dus ga ik het voortaan ook wel zo doen.
Hoewel ik denk dat er ook een hoop mensen zijn die de persoon zelf meenemen in het oordeel..

dutch2
Ik denk dat iedereen zelf maar moet uitmaken hoe hij/zij stemt. En aangezien fotografen ook artiesten zijn, hoeven we niet eens de titel van deze topic te wijzigen

Anyway, lelijke vent, mooie foto!

3+, 3-

4+ 4-

4+, 5-

Mooie foto, lelijke vent inderdaad .

0, 1-

Waar kijkt-ie naar?

dynamo d schreef:

0, 1-

Waar kijkt-ie naar?

het lijkt wel een shoegazer!

0+, 2- (als ie nu recht in de camera keek en zijn mutsje afzette .....)

Ruby1966
Brrrrrr ! Getver !

0+, 3-

Nou jah zeg.... zo ken ie wel weer

Hij is op zich wel schattig, maar eigenlijk hou ik niet zo van bruine mannen en hij heeft een beetje een apengezicht.

0+, 5-

Nieuwe:
(afbeelding)

Katie Melua.....twijfel......

0+, 1- (ze staat er soms mooier op)

1+. 1- ........ ik vind deze foto leuker dan die van de link....maar wat doet deze dame? in een band ofzo?

Mwah. Toch wel duidelijk anders.
Tenminste, ik hou totaal niet van Norah Jones.

dutch2
2+, 1-

3+ 1-

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:36 uur

geplaatst: vandaag om 12:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.