Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2005, 17:03 uur
Laat hem dan eerst met een flink verhoor bij jou beginnen

Na jouw bijdrage van Michelle Phillips is er grondig wat verkeerd gegaan.
0
geplaatst: 26 augustus 2005, 18:06 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)

Wat een glorieuze comeback, ik wacht geduldig op je nederige excuses aERodynamIC

0
dutch2
geplaatst: 26 augustus 2005, 19:17 uur

Julie Delpy. Veel actrice maar ook een beetje zangeres.
0
geplaatst: 26 augustus 2005, 20:35 uur
0+, 1-
iel..
Edit: je had (voor mij) beter een ander plaatje kunnen kiezen.
iel..
Edit: je had (voor mij) beter een ander plaatje kunnen kiezen.
0
dutch2
geplaatst: 26 augustus 2005, 20:39 uur
Dat was in haar geval lastig. Ik had het liefst een still uit Before Sunrise genomen maar die kon ik niet vinden. En op foto's waarop zij recht in de camera kijkt ziet ze er wat sukkelig uit. Vandaar deze (die ik zelf trouwens best mooi vind).
0
geplaatst: 27 augustus 2005, 01:41 uur
Zeg Onderhond, volgens mij stem jij vrijwel altijd negatief in dit topic. Is dit toeval, ligt het aan de fotografen of vind je mensen in het algemeen gewoon lelijk? Just curious.
0
ElMeroMero
geplaatst: 27 augustus 2005, 02:01 uur
HammerHead schreef:
Zeg Onderhond, volgens mij stem jij vrijwel altijd negatief in dit topic. Is dit toeval, ligt het aan de fotografen of vind je mensen in het algemeen gewoon lelijk? Just curious.
Volgens mij heeft Onderhond wel eens te kennen gegeven dat de "zit-het-haar-wel-okay?-factor" van doorslaggevende betekenis is in zijn stemgedrag.
Aangezien Sinéad voor deze foto klaarblijkelijk onder een grasmachine heeft gelegen, lijkt mij dat er op dat vlak weinig hoop bestaat op een (direct merkbare) positieve omslag.

Ik zou hem geen ongelijk kunnen geven, want ik ben überhaupt nooit zo wild geweest over de verschijning van deze mevrouw.
2+, 4-
0
geplaatst: 27 augustus 2005, 11:25 uur
Opzich is Sinead best een knappe vrouw, alleen dat haar (of gebrek eraan) idd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.