MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:

The Scientist schreef:
(quote)

Dan hoor ik van jou graag iets over Mogwai - Rock Action

alright, ga er aan werken...

Lukas schreef:
(quote)

Eh ja, dat kan ik wel en ik kan het ook wel vinden (anders had ik er natuurlijk niet op gestemd...). Maar over het algemeen recenseer ik niet zo graag albums die ik op 2.5-3-3.5 heb staan. Daar heb ik doorgaans niet heel veel over te vertellen. Anyway, ik zal m nog eens opzetten morgen en er wat bij kalken.

Zoiets dan maar?

Waldo Jeffers, zou jij wat meer kunnen schrijven over je nummer 5; Pearl Jam - No Code? En zou je dan vooral de nadruk kunnen leggen op waarom dit album zich zo van de andere Pearl Jam-albums onderscheidt? Alvast bedankt

Vertel jij dan maar wat over Santana. Het was overigens met recht even zoeken tussen je hoge stemmen naar albums die je nog niet uitgebreid gereviewd had, waarvoor hulde

Wilt iemand mij een opdrachtje geven?

Als jij mij nou een opdracht geeft, ben je vanzelf aan de beurt om een opdracht te krijgen

Lukas schreef:
Als jij mij nou een opdracht geeft, ben je vanzelf aan de beurt om een opdracht te krijgen
Ah, ja zo zat het . Goed, ik ga even voor je nadenken.

Edit:

Ik wil hier graag meer zien dan twee regeltjes.

Lukas schreef:
Vertel jij dan maar wat over Santana. Het was overigens met recht even zoeken tussen je hoge stemmen naar albums die je nog niet uitgebreid gereviewd had, waarvoor hulde

Santana - Abraxas

Ja, ik vind het zelf prettig om mijn mening goed toe te lichten. Niet in de minste plaats zodat ik die later zelf kan teruglezen en opnieuw kan beoordelen. Ook vind ik het prettig om er een discussie over aan te gaan met andere MuMe-users.

Paap_Floyd, voor jou: In the Court of the Crimson...

frankvankesteren schreef:

Ja, ik vind het zelf prettig om mijn mening goed toe te lichten. Niet in de minste plaats zodat ik die later zelf kan teruglezen en opnieuw kan beoordelen. Ook vind ik het prettig om er een discussie over aan te gaan met andere MuMe-users.

Ik zag het al ja. Ik moet zeggen dat je in een noodvaart een enorme lap tekst tevoorschijn hebt getoverd

Of had je 'm stiekem al staan

Lukas schreef:
(quote)

Ik zag het al ja. Ik moet zeggen dat je in een noodvaart een enorme lap tekst tevoorschijn hebt getoverd

Of had je 'm stiekem al staan

sssst...

King Crimson, voilà

Frank, Air - Moon safari doen?
We blijven wel lekker in een cirkeltje hangen zo

Mijn bijzonder vage recensie bij Siouxsie staat klaar. Ga jij dan nu maar wél vertellen of er nog iemand op de Fair is

frankvankesteren schreef:
Waldo Jeffers, zou jij wat meer kunnen schrijven over je nummer 5; Pearl Jam - No Code? En zou je dan vooral de nadruk kunnen leggen op waarom dit album zich zo van de andere Pearl Jam-albums onderscheidt? Alvast bedankt

hier dan zo: Pearl Jam - No Code

Lukas schreef:
Mijn bijzonder vage recensie bij Siouxsie staat klaar. Ga jij dan nu maar wél vertellen of er nog iemand op de Fair is

Deze dan maar voor jou lukas: Leonard Cohen - Songs Of Lo...

Hey Waldo, ik had wel eens willen weten waarom je soms de moeite getroost om een stem van 1.5 naar 1.0 terug te brengen.

Aldus: Kan je me eens een review geven van een "oud gedrocht" zoals The Offspring - Americana (1998)?

En dan voornamelijk ook waarom van 1.5 naar 1.0 en waar hier de nuances in liggen.

Klaar met Leonard Cohen, al heb ik er niet heel veel over te zeggen, sorry

En succes met je Americana review, mister Jeffers

En Dudeness, schrijf eens wat leuks over Autechre

Ik ga me hier ook maar weer eens op storten.... Lukas ik zie dat je Berlin van Lou Reed maar 2,5* geeft. Ik hoop dat je hem nog eens gaat herbeluisteren, en gaat vertellen waarom deze cd maar zo weinig punten van je krijgt!

Bono:

The Church - Gold Afternoon Fix

Zo uit je stemmenlijst gepakt willekeurig.
Pennen maar!

Iemand iets voor mij?

D-ark schreef:
Iemand iets voor mij?

Je moet de voorganger eerst 1 geven....dan krijg jij er ook vanzelf 1

dix
kun je zomaar een willekeurige CD tot opdracht verheffen, of moet die persoon er al op gestemd hebben ?

dix schreef:
kun je zomaar een willekeurige CD tot opdracht verheffen, of moet die persoon er al op gestemd hebben ?

Dat laatste!

Porcupine Tree - Lightbulb Sun dan

Ik ben klaar met The Chuch - Gold Afternoon Fix.

D-Ark

Dit zei je een maand geleden: Meschien wel het beste wel een van de beste albums van de jaren 90. Hard, dof en grof dat zijn de woorden hier.
Lange revieuw volgt.

Hou je daar dan ook aan.

NIN - TDS

ThirdEyedCitizen schreef:
D-Ark

Dit zei je een maand geleden: Meschien wel het beste wel een van de beste albums van de jaren 90. Hard, dof en grof dat zijn de woorden hier.
Lange revieuw volgt.

Hou je daar dan ook aan.

NIN - TDS

Was ik al lang aan het plannen. Maar door jouw zou ik het zeker doen.

En zeker een van de beste 90's platen

NIN is klaar

ThirdEyedCitizen

Waarom geef jij Mastodon met Remission 5*
Jij bent aan de beurt..

Gast
geplaatst: vandaag om 07:21 uur

geplaatst: vandaag om 07:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.