Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 4 februari 2009, 22:44 uur
Nee zeker niet nee, ik zat even in de twijfel.
0
geplaatst: 5 februari 2009, 08:44 uur
Oke, dus ik wijs Sir Spamalot iets aan?
Power and the Glory van Saxon als je iets wilt reviewen dat je al kent en Blue Blood van X Japan voor als je naar iets nieuws zoekt.
Power and the Glory van Saxon als je iets wilt reviewen dat je al kent en Blue Blood van X Japan voor als je naar iets nieuws zoekt.
0
geplaatst: 5 februari 2009, 16:19 uur
Hier is mijn review van Eleven te lezen.
Voor MDV had ik: Alice in Chains - Alice in Chains in gedachten.
Voor MDV had ik: Alice in Chains - Alice in Chains in gedachten.
0
geplaatst: 5 februari 2009, 17:15 uur
Dat is een hele mooie, doe ik met plezier... Of eigenlijk niet, het is niet echt een album waar je heel vrolijk van wordt. Maar de recensie komt er in ieder geval aan.
0
geplaatst: 6 februari 2009, 11:57 uur
Wie o wie wijst mij een album aan. Ik doe nog steeds met alle liefde albums die ik nog niet ken.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 februari 2009, 16:15 uur
Mijn review van Saxon - Power and the Glory is klaar.
MDV, bedankt voor de tip, want het was al een tijdje geleden dat ik dit album heb gehoord.
Voor de liefhebbers: Saxon - Power and the Glory...
MDV, bedankt voor de tip, want het was al een tijdje geleden dat ik dit album heb gehoord.
Voor de liefhebbers: Saxon - Power and the Glory...
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 februari 2009, 18:15 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Wie o wie wijst mij een album aan. Ik doe nog steeds met alle liefde albums die ik nog niet ken.
Mijn review is klaar, dus volgens mij mag ik je nu iets aanbieden. Als ik het goed heb, dan heb ik het volgende in petto voor jou:Thin Lizzy - Chinatown
0
geplaatst: 6 februari 2009, 18:20 uur
Dat heeft u helemaal goed
.
De hoes is niet echt uitnodigend, maar dat zegt nog weinig over de muziek; mocht ik het album niet kunnen vinden dan pm ik u wel.
.De hoes is niet echt uitnodigend, maar dat zegt nog weinig over de muziek; mocht ik het album niet kunnen vinden dan pm ik u wel.
0
geplaatst: 6 februari 2009, 19:53 uur
Mijn stukje bij Lou Reed - Transformer is af. Heel erg bedankt Lukk0
. Mijn dag begon niet al te goed, maar nu kan hij niet meer stuk. Ik had de plaat heel lang niet meer beluisterd en was vergeten hoe goed hij is.
. Mijn dag begon niet al te goed, maar nu kan hij niet meer stuk. Ik had de plaat heel lang niet meer beluisterd en was vergeten hoe goed hij is.
0
geplaatst: 6 februari 2009, 19:58 uur
Sir Spamalot, voor jou heb ik dan Death Angel - Killing Season. Ik zag dat je daar al liet weten dat je hem beter dan zijn voorganger vindt(ja toch, of wat betekende die knikkende smiley?), maar nog geen stem hebt achtergelaten. Zin om er een stukje bij te schrijven?
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 6 februari 2009, 21:44 uur
Johnny Cash - American IV: ... is af! Wie kan ik iets toewijzen?
0
geplaatst: 6 februari 2009, 21:51 uur
Mij, en zoals ik ook eerder al aangaf maakt het me niet uit of ik het al ken.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 6 februari 2009, 21:52 uur
Smashing Pumpkins - Siamese Dream (1993) lijkt me wel iets voor jouw. 

0
geplaatst: 6 februari 2009, 22:18 uur
Leuk, ik was sowieso al van plan om die binnenkort eens op te zetten.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 6 februari 2009, 23:20 uur
De eerst volgende die klaar is (of al klaar is) mag mij weer iets aanwijzen. 

0
geplaatst: 6 februari 2009, 23:25 uur
RedLightCityBoy schreef:

John Cale - Paris 1919.
Pastorale plaat met literaire inslag.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 6 februari 2009, 23:27 uur
Ziet er zeer interessant uit, ik ben al opzoek! 

0
Lukk0
geplaatst: 7 februari 2009, 10:39 uur
Mijn recensie van Wish You Were Here is af.
Dazzler, zou jij een recensie willen schrijven bij Depeche Mode - Violator? De volgende is dan voor mij. Ik heb trouwens ook geen problemen met albums waarop ik nog niet gestemd of die ik nog niet beluisterd heb.
Dazzler, zou jij een recensie willen schrijven bij Depeche Mode - Violator? De volgende is dan voor mij. Ik heb trouwens ook geen problemen met albums waarop ik nog niet gestemd of die ik nog niet beluisterd heb.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 7 februari 2009, 10:44 uur
Aghora schreef:
Sir Spamalot, voor jou heb ik dan Death Angel - Killing Season. Ik zag dat je daar al liet weten dat je hem beter dan zijn voorganger vindt(ja toch, of wat betekende die knikkende smiley?), maar nog geen stem hebt achtergelaten. Zin om er een stukje bij te schrijven?
Uw bestelling werd genoteerd! Dat wordt weer genieten.
0
geplaatst: 7 februari 2009, 11:10 uur
Lukk0 schreef:
Mijn recensie van
Dazzler, zou jij een recensie willen schrijven bij Depeche Mode - Violator?
Mijn recensie van
Joepie Violator!
En eigenlijk moet ik Black Celebration en Music for the Masses ook nog doen.
Maar laat ik inderdaad beginnen bij Violator, dat ik toch het beste ken van de drie.
De andere albums zullen dan wel volgen.
0
geplaatst: 7 februari 2009, 12:34 uur
Alice In Chains is af.
Voor flebbie: Als je iets uit je stemmenlijst wilt doen, Snakebite van Whitesnake. Als je iets wilt doen dat je nog niet kent, Pink van Boris.
Voor flebbie: Als je iets uit je stemmenlijst wilt doen, Snakebite van Whitesnake. Als je iets wilt doen dat je nog niet kent, Pink van Boris.
0
geplaatst: 7 februari 2009, 13:18 uur
Mijn review van Chinatown is hier te lezen.
Voor MDV: Als je iets nieuws wil proberen dan: DJ Shadow - Endtroducing..... en als je iets uit je eigen stemmenlijst wilt doen dan: Korn - Korn.
Voor MDV: Als je iets nieuws wil proberen dan: DJ Shadow - Endtroducing..... en als je iets uit je eigen stemmenlijst wilt doen dan: Korn - Korn.
0
geplaatst: 7 februari 2009, 13:32 uur
Dan doe ik DJ Shadow. Het lijkt me wel leuk om eens een keer een hiphop album te reviewen. Ik denk alleen niet dat ik er veel zinnigs over kan schrijven aangezien mijn hip-hopsmaak niet veel verder gaat dan Booba en DMX 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 7 februari 2009, 15:01 uur
Mijn review van Death Angel - Killing Season is klaar.
0
geplaatst: 7 februari 2009, 23:18 uur
Lukk0 schreef:
Done: Depeche Mode - Violator (1990)
0
geplaatst: 7 februari 2009, 23:37 uur
Rhythm & Poetry schreef:
De volgende user mag mij iets aanwijzen.
De volgende user mag mij iets aanwijzen.
Wat dacht je hier van?
Arrested Development - 3 Years, 5 Months & 2 Days in the Life Of.. (1992)
* denotes required fields.