MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Mooi! Het is in ieder geval mij favo prog album, en hij heeft bijna een halfjaar in mijn top 10 gestaan. Samen met Rush en Emerson,Lake,Palmer. Ja eerder was ik een prog liefhebber. Nu niet meer zo.

Lukk0
Don Cappuccino schreef:
Ik had die van Wipers al paar keer eerder beluisterd, het is niet echt een review, maar meer een opmerking, omdat ik echt compleet niet weet hoe ik hier een uitgebreide review bij moet schrijven.

Zo

Mooie review, roerend mee eens. En nog even snel even gedaan, Bravo

Ataloona, mijn favo prog album is Pawn Hearts van Van Der Graaf Generator, ken je die? En ik trouwens al een privebericht naar Gerards Dream gestuurd met de vraag met welke albums ik het beste kan beginnen.

Ja ik ken zo'n beetje alles van VDGG.
En ik ken een kwart van Peter Hammil's discografie.

Nieuwstad
hoi123 schreef:
@Nieuwstad, ik doe die van Deep Purple wel, maar dat kan pas over 3 weken. Voor jou heb ik Sigur Ros - Takk...

heb je wat anders, ik ken deze al, wil graag iets nieuws ontdekken

je mag Songs for Drella wel doen als je iets wilt dat je niet kent

Voor jou, Scientist, heb ik World's End Girlfriend - The Lie Lay Land. Een prachtige post-rock plaat met bizarre samples erin.

Die zal ik dan nog maar eens herbeluisteren... is al eeuwen geleden geloof ik..

Toen ik laatst voor de gein zat te shufflen met m'n iPod (doe ik niet vaak), kwam We Are The Massacre langs, daar werd ik toch even stil van. Dus ga hem ook maar weer eens herbeluisteren, is ook te lang geleden.

Het is een prachtige plaat, ik ben benieuwd naar de review van The Scientist.

Het is zeker een prachtige plaat. Ik zet hem alleen niet zo snel op vanwege de lengte. Zal ik er anders ook meteen een review over schrijven?

Ach, waarom niet.

Inderdaad erg jammer van de lengte, anders had ik hem waarschijnlijk in m'n top-10 gezet.

Dit topic word weer populair

Hehe... toen ik het startte had ik niet het idee dat het zo lang mee zou gaan

review staat er... moet het nog wel vaker luisteren om er een cijfer aan te kunnen hangen... maar dit lijkt me toch een aardige omschrijving..

hoe doen we het nu eigenlijk... wordt altijd iets nieuws gekozen, of over het algemeen iets uit iemands stemmenlijst?

als hoi123 nu aan de beurt is mag hij als hij een nieuwe wil wel wat schrijven bij Songs: Ohia - The Magnolia Electric Co., en als hij iets bekends wil wel bij mijn voornmalige nummer 1... Interpol - Turn on the Bright Lights

Volgens mij staan de meeste users die nu in dit topic rondhangen zowel open voor nieuwe dingen als dingen die al in hun lijst voorkomen. Zelf maakt het mij niet zoveel uit.

Guided By Voices is wel een leuke voor Hoi123 denk ik!

Edit: Oh Scientist heeft zijn bericht ge-edit...

Iemand post een review en krijgt als hij wil een nieuw album toegewezen (Gewoon willekeurig). Hij mag zelf bepalen of hij het album wil reviewen.

Het is nu vooral de jeugd die dit dit topic gevonden heeft en gebruikt. (waar ik mezelf ook toereken )Wel jammer had hier toch ook ouder mu.me leden graag gezien.

Misterfool
ligt eraan wat de gebruiker in kwestie wilt.

dus als je er een uit jouw stemmenlijst wil hebben stel ik, deze voor:
Original Silence - The First Original Silence (2007)

of als je een compleet nieuwe wil hebben.
Colonel Claypool's Bucket of Bernie Brains - The Big Eyeball in the Sky (2004)

ik zei hier eerder dat ik even zelf geen album toegewezen wou krijgen. Ik heb me toch iets bedacht. Je zult anderhalve week moeten wachten want ik heb een introweek van mijn studie , maar ik zet het toegewezen album op mijn mp3, dus ik kan hem na de introweek recenseren..

Voor jou heb ik deze:

Metal Box van Public Image Ltd.

Jammer, ik had een andere voor Misterfool, maar Ataloona is de snelste...

Overigens heb ik nachtdienst, wat is jullie excuus?

Edit: Oh Scientist heeft zijn bericht ge-edit...

ik bedacht een andere ineens... maar GbV onthouden we dan

Ik ga de Original Silence wel doen... goede reden om mijn platenspeler weer eens aan te zwengelen...

Waar ga je studeren Misterfool? (ik heb ook introweken, maar dan als begeleider )

Misterfool
Recht en Economie in Nijmegen

@sandokan-veld, zeg het maar hoor, op mijn mp3 past 8 gig en ik ben in een goede "mood" vandaag

Ah... dan ga ik je iig niet tegenkomen.. veel plezier alvast

Sandokan-veld schreef:
Jammer, ik had een andere voor Misterfool, maar Ataloona is de snelste...

Overigens heb ik nachtdienst, wat is jullie excuus?

Geef mij er ook maar eentje, Don Cappuccino heeft me er al 1 gegeven en die doe ik dan ook als eerste maar ik heb nogal veel tijd.

En mijn excuus is dat ik 's nachts leef en tot 3 uur in de middag slaap

Damn Ataloona wat heb jij een hoop stemmen. Weet je zeker dat je niet eigenlijk 150 bent in plaats van 15? En bestaat uit een team van tien personen?

Ik ga gewoon in mijn beperkte jazzkennis graven, en gezien het feit dat je bezig moet worden gehouden:

Ornette Coleman- The Shape of Jazz to Come

Voor Misterfool gaan we richting excentrieke americana, als hij zin heeft in zoiets:

Bright Eyes- Lifted

Dat zou jullie wel een paar uurtjes zoet moeten houden...

Tja ik ben nogal muziekliefhebber. En ik luister al vanaf mijn zevende muziek. En ik houd me voor iedere dag 1 of 2 nieuwe albums te luisteren.

Het hoeft overigens niet per sé een album te zijn wat ik niet ken hoor
Maar Ornette Coleman lijkt mij wel interessant. Dat ken ik nog niet en ik wou er nog eens kennis mee maken.

En hoe bevallen The Walkabouts?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:09 uur

geplaatst: vandaag om 00:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.