MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Poeh, nu Songs: Ohia voor de eerste keer aan het beluisteren en ik ben niet echt heel erg onder de indruk, echt zwaar irritante zang op het nummer Peoria Lunch Box Blues, zeg!

Verbaast me eigenlijk wel, aangezien je Nick Drake wel goed vind. (ik vergelijk de stemmen niet hoor, slechts de kwaliteit)

Edit: Nu ik je laatste stemmen zie, vind ik het niet vreemd dat het je niet echt pakt, snel stoppen met luisteren

Mijn laatste stemmen zijn inderdaad anders maar ik geef dit album nog zeker wel een aantal luisterbeurten. Maar ik word er niet echt enthousiast van tot nu toe.

Opzich is hij wel een groeier, ik had met dit album zo'n beetje hetzelfde als met Nick Drake, die stem kon ik gewoon niet waarderen en de muziek liet me gapen, een maand of 2 later probeerde ik The Lioness van Songs: Ohia en ik was in een klap verbonden ermee, nu staat hij zelfs op nummer 1 in mijn top 10, en gaandeweg begon ik de rest van Jason ook goed te vinden, waaronder Magnolia Electric Co. Misschien had ik beter The Lioness kunnen tippen, maar daar is al het een en ander besproken.

En, heb je al een tip voor mij

Welk genre spreekt je aan Ataloona?

Alles, letterlijk alles.

maakt het moeilijk om een keus te maken ik neem aan dat je mijn nummer 1: Atmopshere- When Life Gives... al hebt gehoord zo niet raad ik je mijn nummer 2 aan : Cunninlynguists - A Piece O...
Of gewoon: Brother Ali - Us.
En als je ze al gehoord hebt- want het zijn vrij bekende hiphop platen- dan stuur je gewoon een bericht terug ik weet niet of je veel hiphop kent en deze 3 zijn wel erg goed als je weinig hiphop kent.

Die eerste 2 staan al in mijn top 10, maar Us ken ik nog niet, maar Brother Ali vind ik sowieso tof dus die doe ik wel Bedankt voor de tip. Opzich ken ik wel veel hiphop trouwens.

Hier is nog een tip voor jou, Ataloona (ik was het eigenlijk vergeten)

Cult of Luna - Eternal Kingdom

Sorry hoor maar Songs: Ohia gaat echt niet lukken. Heeft iemand nog een andere voor mij?

Die ik je net stuurde: deze dus.

Lis Er Stille - The Constru...

deze misschien? kzie dat je wel houdt van postrock en aangezien Ataloona hem niet wil doen.

Eerst Converge, Lis Er Stille heb ik al wel op mijn computer staan omdat ze hem gratis aanbieden op hun website, die zal ik ook eens beluisteren.

Tja, het is weer een beetje stil gevallen dus weer eens een album gedaan, edIT (tip van The Scientist) was aan de beurt: dus hierbij

Ik wil wel weer een tip, elk genre is welkom al heb ik op het moment niet zo veel met hiphop. (komt wel weer )

Cult of Luna staat sowieso nog op de lijst hoor

Balthazar - Applause

1 van de beste albums van 2010 !

Oké, 1 nummer even snel beluisterd en klonk wel prima, dus ik doe dat album wel.

Bedankt voor de tip

Graag gedaan. Kzou ook 1 vragen maar kheb niet echt tijd om reviewen te schrijven.

Ik heb hier waarschijnlijk nog altijd 1 staan van iemand waar ik een review moet over schrijven.

Ga dat album van Dungen binnenkort nog eens luisteren maar een review over schrijven gaat toch niet lukken denk ik, te moeilijk. Vind het zelf een moeilijk album om een score te geven.

Dan gewoon een makkelijk album doen, gewoon om het allemaal een beetje te pakken te krijgen. Dan gaan de moeilijke albums ook vanzelf, een beetje allerlei stijlen proberen, welke het best bij je past. Eens proberen een review met muziek en een review zonder muziek op te schrijven en dan gaat alles van zelf

Probeer deze anders eens: Magnolia Electric Co.

Eerst wat andere albums voornemen, maar ik zal hem zeker beluisteren.

Jouw tip gedaan, was wel goed: Balthazar - Applause

mooi, er staat wel een klein foutje in ik zei 1 van de beste, niet het beste album.

maar ik zou hem wel wat meer beluisteren, misschien stijgt hij nog wat.

Ah, even verbeteren

Ik wil trouwens nog wel een album, als iemand er éen weet?

Doe mijn nr. 7 anders eens, kzie dat je hun laatste album een voldoende gaf, misschien dat je deze wat meer kunt waarderen.

Oké, ik zal 'm eens proberen

En de review van Converge is ook klaar.

Heeft iemand anders nog een album voor mij?

Goede review, en het laatste nummer is natuurlijk fenomenaal

Ik zou eigenlijk 1 tip graag geven, maar dat kan alle kanten opgaan.

Ik ben wel benieuwd wat je van dit album vind, 1 van mijn favorieten

Ge hebt nog ene lopen Don

Gast
geplaatst: vandaag om 17:08 uur

geplaatst: vandaag om 17:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.