MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Wow die Paalhaas boft maar

the viking schreef:
Wow die Paalhaas boft maar

Reviews schrijven mag ook buiten dit topic om gebeuren, viking.

momenteel heb ik het erg druk maar ga dit album zeker nog eens wat uitvoeriger reviewen

bono de kat, ik moet jou nu een opdracht geven toch?

levenvergeten schreef:
bono de kat, ik moet jou nu een opdracht geven toch?

Nee, je moet een opdracht geven aan de gene die als laatst een verzoek gaf tot een recensie. Ik kondigde alleen mijn recensie aan hier. Ik denk dat dudehere aan de beurt is.

Ik heb er nog geen gehad. Dus als je nog suggesties hebt, kom maar.

Ja, maar ik bedoelde dat jij als laatste was, ik begrijp dit topic inmiddels wel, anders zoek ik er wel een uit voor dudehere.

Edit:

Voor dudehere The Velvet Underground & Nico.

Heb je hem nou gelijk uit je Top 10 gegooid

bonothecat schreef:
Voor Orbit: Kiss - Alive II, je zegt bij dit album "Eén van de beste live-albums van één van de beste livebands!". Ik ken dit album zelf van mijn lagere schooltijd, maar heb hem sindsdien niet meer geluisterd. Ik hoop dat jij door een knallende recensie, mij weer aan de Kiss kunt krijgen

Done!

Levenvergeten: Public enemy - It takes a nation of millions to hold us back

sxesven
Paalhaas schreef:
Sven, jou wil ik wel een mooie review zien schrijven over Joni Mitchell - Blue.

Het duurde even, maar voilá. Hoop dat 'ie mooi genoeg is.

Paalhaas: Kun je vertellen wat je zo goed vindt aan The Brown Album van Orbital?

lebowski schreef:
gemaster, spuw jij je gal eens over Massive Attack - Blue Lines, als je wilt

Misschien vanavond eventjes. Heb eigenlijk geen zin om dit album nog een keer te moeten horen eerlijk gezegd.

Gyzzz schreef:
Paalhaas: Kun je vertellen wat je zo goed vindt aan The Brown Album van Orbital?

Ik zal mijn best doen.

Paalhaas schreef:
Levenvergeten: Public enemy - It takes a nation of millions to hold us back

Dat wordt leuk!

En hij's klaar: Public Enemy - It Takes a Nation of Millions to Hold us Back

Toen ik vroeg of ik mocht, omdat ik aan de beurt was, was ik de laatste die iemand een opdracht had gegeven (orbit), dus ik snap niet waarom ik genegeerd ben. Ik werk nu toch volgens hij principe van handsome_devil.

Kos
levenvergeten schreef:
En hij's klaar: Public Enemy - It Takes a Nation of Millions to Hold us Back
.

luc011190 schreef:
Toen ik vroeg of ik mocht, omdat ik aan de beurt was, was ik de laatste die iemand een opdracht had gegeven (orbit), dus ik snap niet waarom ik genegeerd ben. Ik werk nu toch volgens hij principe van handsome_devil.

Mag jij van mij Otis Redding - The Definitive Collection doen, ok?

Orbital - 2 besproken. Wat me opvalt is dat ik het moeilijker vind om technomuziek duidelijk te beschrijven. Zal wel komen doordat ik er ook wat minder in thuis ben.

Ik herinner me nog een recensie die Paalhaas nog te schrijven heeft

All in due time.

levenvergeten schreef:
(quote)

Mag jij van mij Otis Redding - The Definitive Collection doen, ok?

gemaster schreef:
Ward, voor jou de taak om iets leuks te schrijven bij Weezer - Het Blauwe Album.

Gedaan.

levenvergeten, ik ben benieuwd waarom je Clap Your Hands Say Yeah zo geweldig vind (ik vind ze ook goed hoor).

Caravan en Moby zijn af

Ward mag mij wat gaan vertellen over Libertines - Up the Bracket. Mogen wel wat meer berichtjes daar.

Obsessed. Wil jij dan eens een pittig verhaal maken over Ocean Rain van Echo & The Bunnymen

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.