Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2006, 13:55 uur
Reviews schrijven mag ook buiten dit topic om gebeuren, viking.

0
geplaatst: 25 september 2006, 14:11 uur
momenteel heb ik het erg druk maar ga dit album zeker nog eens wat uitvoeriger reviewen 

0
geplaatst: 25 september 2006, 14:30 uur
levenvergeten schreef:
bono de kat, ik moet jou nu een opdracht geven toch?
bono de kat, ik moet jou nu een opdracht geven toch?
Nee, je moet een opdracht geven aan de gene die als laatst een verzoek gaf tot een recensie. Ik kondigde alleen mijn recensie aan hier. Ik denk dat dudehere aan de beurt is.
0
geplaatst: 25 september 2006, 14:31 uur
Ik heb er nog geen gehad. Dus als je nog suggesties hebt, kom maar.
0
geplaatst: 25 september 2006, 14:32 uur
Ja, maar ik bedoelde dat jij als laatste was, ik begrijp dit topic inmiddels wel, anders zoek ik er wel een uit voor dudehere.
Edit:
Voor dudehere The Velvet Underground & Nico.
Edit:
Voor dudehere The Velvet Underground & Nico.
0
geplaatst: 25 september 2006, 14:38 uur
0
geplaatst: 25 september 2006, 15:07 uur
bonothecat schreef:
Voor Orbit: Kiss - Alive II, je zegt bij dit album "Eén van de beste live-albums van één van de beste livebands!". Ik ken dit album zelf van mijn lagere schooltijd, maar heb hem sindsdien niet meer geluisterd. Ik hoop dat jij door een knallende recensie, mij weer aan de Kiss kunt krijgen
Voor Orbit: Kiss - Alive II, je zegt bij dit album "Eén van de beste live-albums van één van de beste livebands!". Ik ken dit album zelf van mijn lagere schooltijd, maar heb hem sindsdien niet meer geluisterd. Ik hoop dat jij door een knallende recensie, mij weer aan de Kiss kunt krijgen

Done!
0
geplaatst: 25 september 2006, 15:09 uur
Levenvergeten: Public enemy - It takes a nation of millions to hold us back
0
sxesven
geplaatst: 25 september 2006, 15:23 uur
0
geplaatst: 25 september 2006, 15:44 uur
Paalhaas: Kun je vertellen wat je zo goed vindt aan The Brown Album van Orbital?
0
geplaatst: 25 september 2006, 15:44 uur
lebowski schreef:
gemaster, spuw jij je gal eens over Massive Attack - Blue Lines, als je wilt
gemaster, spuw jij je gal eens over Massive Attack - Blue Lines, als je wilt
Misschien vanavond eventjes. Heb eigenlijk geen zin om dit album nog een keer te moeten horen eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 25 september 2006, 15:46 uur
Gyzzz schreef:
Paalhaas: Kun je vertellen wat je zo goed vindt aan The Brown Album van Orbital?
Ik zal mijn best doen.
0
geplaatst: 25 september 2006, 15:47 uur
Paalhaas schreef:
Dat wordt leuk!
0
geplaatst: 25 september 2006, 16:26 uur
En hij's klaar: Public Enemy - It Takes a Nation of Millions to Hold us Back
0
geplaatst: 25 september 2006, 16:30 uur
Toen ik vroeg of ik mocht, omdat ik aan de beurt was, was ik de laatste die iemand een opdracht had gegeven (orbit), dus ik snap niet waarom ik genegeerd ben. Ik werk nu toch volgens hij principe van handsome_devil.
0
geplaatst: 25 september 2006, 16:46 uur
luc011190 schreef:
Toen ik vroeg of ik mocht, omdat ik aan de beurt was, was ik de laatste die iemand een opdracht had gegeven (orbit), dus ik snap niet waarom ik genegeerd ben. Ik werk nu toch volgens hij principe van handsome_devil.
Mag jij van mij Otis Redding - The Definitive Collection doen, ok?
0
geplaatst: 25 september 2006, 16:57 uur
Orbital - 2 besproken. Wat me opvalt is dat ik het moeilijker vind om technomuziek duidelijk te beschrijven. Zal wel komen doordat ik er ook wat minder in thuis ben. 

0
geplaatst: 25 september 2006, 17:02 uur
Ik herinner me nog een recensie die Paalhaas nog te schrijven heeft 

0
geplaatst: 25 september 2006, 17:36 uur
levenvergeten schreef:
(quote)

0
geplaatst: 25 september 2006, 17:36 uur
gemaster schreef:
Ward, voor jou de taak om iets leuks te schrijven bij Weezer - Het Blauwe Album.
Ward, voor jou de taak om iets leuks te schrijven bij Weezer - Het Blauwe Album.
Gedaan.
0
geplaatst: 25 september 2006, 17:38 uur
levenvergeten, ik ben benieuwd waarom je Clap Your Hands Say Yeah zo geweldig vind (ik vind ze ook goed hoor).
0
geplaatst: 25 september 2006, 17:41 uur
Caravan en Moby zijn af 
Ward mag mij wat gaan vertellen over Libertines - Up the Bracket. Mogen wel wat meer berichtjes daar.

Ward mag mij wat gaan vertellen over Libertines - Up the Bracket. Mogen wel wat meer berichtjes daar.
0
geplaatst: 25 september 2006, 17:44 uur
Obsessed. Wil jij dan eens een pittig verhaal maken over Ocean Rain van Echo & The Bunnymen
* denotes required fields.