Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2006, 18:44 uur
0
geplaatst: 25 september 2006, 19:36 uur
Paalhaas schreef:
Orbital - 2 besproken. Wat me opvalt is dat ik het moeilijker vind om technomuziek duidelijk te beschrijven. Zal wel komen doordat ik er ook wat minder in thuis ben.
Orbital - 2 besproken. Wat me opvalt is dat ik het moeilijker vind om technomuziek duidelijk te beschrijven. Zal wel komen doordat ik er ook wat minder in thuis ben.

Ik ben heel tevreden hoor

0
geplaatst: 25 september 2006, 19:37 uur
Ik ben nu overgeslagen, dus als iemand mij nog graag ergens iets bij ziet schrijven..?
0
geplaatst: 25 september 2006, 19:45 uur
Gyzzz, ga deze eens doen http://www.musicmeter.nl/album/1146 ik ben benieuwd waarom je andere Autechre platen hoger waardeert..
0
geplaatst: 25 september 2006, 19:51 uur
orbit schreef:
Gyzzz, ga deze eens doen http://www.musicmeter.nl/album/1146 ik ben benieuwd waarom je andere Autechre platen hoger waardeert..
Oké, ik zal er een dezer dagen aan beginnen, misschien vanavond wel al.
0
geplaatst: 25 september 2006, 21:51 uur
Gyzzz schreef:
(quote)

Mooi zo.
Maar wil je dan misschien zelf ook even je 2/5 verklaren bij hetzelfde album?
0
geplaatst: 25 september 2006, 21:55 uur
Paalhaas schreef:
Mooi zo.
Maar wil je dan misschien zelf ook even je 2/5 verklaren bij hetzelfde album?
(quote)
Mooi zo.
Maar wil je dan misschien zelf ook even je 2/5 verklaren bij hetzelfde album?Maar natuurlijk

0
geplaatst: 25 september 2006, 21:58 uur
Orbit, ik zie een mooie 4,5/5 staan voor Ask questions later van Cop shoot cop. Kun je daar eens een wat uitgebreider verhaaltje over schrijven, en daarin uitleggen waarom je deze beter vindt dan de eerste 2 (die ikzelf weer beter vind)?
0
geplaatst: 25 september 2006, 21:59 uur
Gyzzz schreef:
Ik ben nu overgeslagen, dus als iemand mij nog graag ergens iets bij ziet schrijven..?
Je bent de enige niet.

0
geplaatst: 25 september 2006, 23:03 uur
Paalhaas schreef:
Orbit, ik zie een mooie 4,5/5 staan voor Ask questions later van Cop shoot cop. Kun je daar eens een wat uitgebreider verhaaltje over schrijven, en daarin uitleggen waarom je deze beter vindt dan de eerste 2 (die ikzelf weer beter vind)?
Allrighty!!
0
geplaatst: 25 september 2006, 23:31 uur
Gyzzz: en bedankt voor je bijdragen. Erg mooie en uitgebreide berichtjes 

0
geplaatst: 25 september 2006, 23:53 uur
Als Paalhaas zin en/ of tijd heeft; op het overzicht van platen die jij hebt toegevoegd vielen me twee albums op die je dus hebt aangeleverd, maar waar niets "mee is gedaan".
De eerste is
Fripp & Eno: No Pussyfooting
en de 2e
Minutemen: Punch Line
In beide gevallen wellicht iets?
De eerste is
en de 2e
0
geplaatst: 26 september 2006, 00:18 uur
Misschien omdat ik er nog niet naar heb geluisterd?! 
Maar goed, dat is gelukkig niet zo, ik ken beide albums, alleen niet erg goed. Allebei hebben ze volgens mij 2 luisterbeurten gehad. Ik wil er best een stukje over schrijven, maar verwacht geen zeer uitgebreide berichten.

Maar goed, dat is gelukkig niet zo, ik ken beide albums, alleen niet erg goed. Allebei hebben ze volgens mij 2 luisterbeurten gehad. Ik wil er best een stukje over schrijven, maar verwacht geen zeer uitgebreide berichten.

0
geplaatst: 26 september 2006, 00:25 uur
Kijk Paalhaas het is heel simpel; vind je aan beide albums geen r..t aan, en heb je ze daarom maar een paar keer gedraaid, ook best. Dat laat je het er gewoon bij, it's up to you.
0
geplaatst: 26 september 2006, 00:27 uur
Nee, ik vind het prima albums, hoor, die best eens wat vaker gedraaid mogen worden in huize Paalhaas. Reviews volgen. 

0
geplaatst: 26 september 2006, 00:46 uur
Paalhaas schreef:
En wederom is er een waar exposee uitgerold!

0
geplaatst: 26 september 2006, 05:24 uur
Bij Dexy's Midnight Runners: Searching for the Young Soul Rebels: schreef ik:
Aangewakkerd door het fantastisch inspirerende topic “ Ga dat album eens reviewen” , besloot ik niet af te wachten, maar gaf mezelf min of meer de opdracht deze plaat in ieder geval van één serieuzere recensie te voorzien.
Maar ben ook in voor ander fraais.
Aangewakkerd door het fantastisch inspirerende topic “ Ga dat album eens reviewen” , besloot ik niet af te wachten, maar gaf mezelf min of meer de opdracht deze plaat in ieder geval van één serieuzere recensie te voorzien.
Maar ben ook in voor ander fraais.
0
geplaatst: 26 september 2006, 07:44 uur
Voor Oldfart : Bob Dylan - John Wesley Harding. Ik had gisteren nog een discussie met een mede vrijwilliger van Radio Valerius (binnenkort op internet te vinden) van wat mensen mooi vinden aan de krakerige, vervelende, zeurende stem van Bob Dylan. En jij bent een hoge stemmer van dit album. Probeer het mij eens uit te leggen, waarom je dit vrijwillig opzet 

0
geplaatst: 26 september 2006, 09:10 uur
Hahahaa; begrijp dus Bono dat m'neer Zimmerman voor jou een kwelling is?
0
geplaatst: 26 september 2006, 09:33 uur
Ik wist dat ik iets vergeten was...
Maar ik kan weinig meer aan mijn eerste bericht daar toevoegen ook is het nog zo kort. Het zou een herhaling worden van het bericht van Reijersen.
Iemand mag me een andere opdracht geven.
0
geplaatst: 26 september 2006, 09:44 uur
Boordappel; Cee-lo in je top 10 toch?
Ben jij de aangewezen persoon eens echt wat meer achtergrond info e.d. over Gnarls Barkley "St. Elsewhere"te geven?
Op drie zelfs zie ik nu.
Ben jij de aangewezen persoon eens echt wat meer achtergrond info e.d. over Gnarls Barkley "St. Elsewhere"te geven?
Op drie zelfs zie ik nu.
0
geplaatst: 26 september 2006, 12:22 uur
Oldfart schreef:
Ik luister nu naar de nieuwe, modern times, en ik vind het een hele zit moet ik zeggen.
En voor de rest ik wil er wel weer één

0
geplaatst: 26 september 2006, 12:23 uur
Oldfart schreef:
Als Paalhaas zin en/ of tijd heeft; op het overzicht van platen die jij hebt toegevoegd vielen me twee albums op die je dus hebt aangeleverd, maar waar niets "mee is gedaan".
De eerste is
en de 2e
De eerste is
en de 2e
Klaar en klaar.

0
geplaatst: 26 september 2006, 12:44 uur
2,5/5 voor Low - Trust??
Leg uit (en vergelijk met opvolger The great destroyer).* denotes required fields.