Muziek / Muziekgames / Song top 128 aller tijden
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2007, 19:38 uur
Ik dacht "zal ik eens wat anders nomineren?". Toch maar niet want dit vind ik gewoonweg nog steeds het allermooiste nummer:
41. The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly card
41. The Alan Parsons Project - The Turn of a Friendly card
0
Allmusic
geplaatst: 16 maart 2007, 19:59 uur
42. Acid Mothers Temple - Pink Lady Lemonade (You're So Sweet)
P.S. nummer duurt een uur!
P.S. nummer duurt een uur!
0
geplaatst: 16 maart 2007, 23:11 uur
ebisch schreef:
45. Strangelove - Is There A Place?
Geen Zoing? Of doet Rusty Nail die al 45. Strangelove - Is There A Place?

0
geplaatst: 17 maart 2007, 09:43 uur
48. Chris Cornell - Steel Rain (excuses voor de kwaliteit van de clip)
0
geplaatst: 17 maart 2007, 17:25 uur
Voor alle duidelijkheid: er is geen beperking voor het aantal liedjes per artiest.
Tot nu toe hebben 49 users hun favoriet opgegeven. De nieuwe stromen al wat trager binnen. Welke termijn zouden we plakken op een eventueel 2de stem per persoon? 1 a 2 dagen? 1 week? Graag advies
Tot nu toe hebben 49 users hun favoriet opgegeven. De nieuwe stromen al wat trager binnen. Welke termijn zouden we plakken op een eventueel 2de stem per persoon? 1 a 2 dagen? 1 week? Graag advies
0
DutchViking
geplaatst: 17 maart 2007, 17:31 uur
Al bijna 10 jaar mijn favoriet
:
51. Def Leppard - Blood Runs Cold
:51. Def Leppard - Blood Runs Cold
0
Sheplays
geplaatst: 17 maart 2007, 18:59 uur
grovonion schreef:
Voor alle duidelijkheid: er is geen beperking voor het aantal liedjes per artiest.
2 dagen?
0
geplaatst: 17 maart 2007, 19:59 uur
Ik wil de mijne graag wijzigen, het kan nu nog. Nummer 23 had ik ingeleverd. Ik dacht gewoon een nummer wat je leuk vind, maar mijn favoriet is toch wel:
23. Massive Attack - Unfinished Sympathy
23. Massive Attack - Unfinished Sympathy
0
geplaatst: 17 maart 2007, 20:02 uur
53.Van der Graaf Generator - A Plague of Lighthouse Keepers
wil er wel bij vermelden dat deze epic een aantal luisterbeurten nodig heeft,een groeinummer dus.
wil er wel bij vermelden dat deze epic een aantal luisterbeurten nodig heeft,een groeinummer dus.
0
Davez
geplaatst: 18 maart 2007, 00:31 uur
54. michael jackson - they don't care about us (echt waar!)
Aangezien ik nog meerdere beatles of dylannummers verwacht ga ik voor mijn jeugdidool.
Aangezien ik nog meerdere beatles of dylannummers verwacht ga ik voor mijn jeugdidool.
0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:32 uur
Prima plaat van Michael hoor
Heerlijk, met al die trommels.
Edit: wat een fan - tas - ti - sche video!
Heerlijk, met al die trommels.Edit: wat een fan - tas - ti - sche video!

0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:56 uur
Eigenlijk te bizar voor woorden dat er van "al die trommels" geen enkele cd hier op MuMe staat.
Olodum is een top-act in Brazilie. Het is de grootste batucada / groepen, ze werkten ook samen met Paul Simon en toch is hier niets.
Wereldmuziek is denk ik echt het ondergeschoven kindje hier.

Olodum is een top-act in Brazilie. Het is de grootste batucada / groepen, ze werkten ook samen met Paul Simon en toch is hier niets.
Wereldmuziek is denk ik echt het ondergeschoven kindje hier.

0
geplaatst: 18 maart 2007, 00:59 uur
Ik moest idd gelijk denken aan The Obvious Child van Paul Simon, een van zijn beste nummers trouwens (heb helemaal kippenvel van die video, die trommels gaan door merg en been, zo goed!). Wat let je albums daarvan toe te voegen? (Olodum dus).
0
geplaatst: 18 maart 2007, 01:08 uur
Problemen om de hoezen "geaccepteerd" te krijgen is de belangrijkste reden waarom ik nog niets van Olodum of meer van hun collega's van Timbalada op MuMe heb gezet.
Ik heb zelf vier jaar in een batucada ( batida) gespeeld. De energie die je krijgt als je met een groot gezelschap dergelijke ritme's speelt is onbeschrijfelijk.
Het brengt je echt in een andere "wereld".
Ooit tijdens Sail Amsterdam op een grote platte schuit met ruim honderd trommelaars van diverse batucada's uit het hele land gespeeld. We voeren voor het openingsschip uit; de reacties van het publiek waren helemaal te gek.
Ik kan dus zeggen dat ik voor meer dan een half miljoen mensen heb opgetreden.
Ik heb zelf vier jaar in een batucada ( batida) gespeeld. De energie die je krijgt als je met een groot gezelschap dergelijke ritme's speelt is onbeschrijfelijk.
Het brengt je echt in een andere "wereld".
Ooit tijdens Sail Amsterdam op een grote platte schuit met ruim honderd trommelaars van diverse batucada's uit het hele land gespeeld. We voeren voor het openingsschip uit; de reacties van het publiek waren helemaal te gek.
Ik kan dus zeggen dat ik voor meer dan een half miljoen mensen heb opgetreden.

0
geplaatst: 18 maart 2007, 01:19 uur
Wauw, ben jaloers man! Lijkt me waanzinnig gevoel! Alle trommels tegelijk in 1 ritme, wat een adrenalinestoot zul je dan krijgen! Alleen naar luisteren is al prachtig, laat staan om het dan ook eens echt te doen! Ik zal eens op zoek gaan die hoezen, nu word ik nog nieuwsgierig naar die albums ook! 
0
geplaatst: 18 maart 2007, 01:31 uur
kleine waarschuwing aan friek: niet niet alle albums zijn voor niet trommelaars even toegankelijk. Heb gemerkt dat veel mensen een paar nummers leuk vinden, maar hele albums wat gauw vinden vervelen.
Een heel goed album van Olodum is o.a. "Live in Montreux"
het Olodum wat je op de Micheal Jackson clip ziet is de Olodum school ( escola) met de leden van de Olodum band.
Je kunt je voorstellen dat op wereldtournee gaan met de hele school onbetaalbaar is.
De Olodum band heeft zangers, zangeressen een keyboardspeler, een gitarist en soms blazers.
Een heel goed album van Olodum is o.a. "Live in Montreux"
het Olodum wat je op de Micheal Jackson clip ziet is de Olodum school ( escola) met de leden van de Olodum band.
Je kunt je voorstellen dat op wereldtournee gaan met de hele school onbetaalbaar is.
De Olodum band heeft zangers, zangeressen een keyboardspeler, een gitarist en soms blazers.
* denotes required fields.

.gif)