Muziek / Muziekgames / Song top 128 aller tijden
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2007, 13:10 uur
Ik ben helemaal niet zo voor 1 lied per artiest/band. Behalve als er Cure spammers rondwaren op mume 

0
geplaatst: 16 maart 2007, 13:24 uur
grovonion schreef:
Ik ben helemaal niet zo voor 1 lied per artiest/band. Behalve als er Cure spammers rondwaren op mume

tsss.. triest hoor. Waarom maken we er dan niet meteen een onbekende artiesten KO van. Cure heeft trouwens nog maar één KOtje gewonnen, what is the fuss?
0
geplaatst: 16 maart 2007, 13:44 uur
Heb mijn keus ff veranderd in Gorki - Mia, geweldig nummer is dát.. 

0
geplaatst: 16 maart 2007, 13:47 uur
orbit schreef:
tsss.. triest hoor. Waarom maken we er dan niet meteen een onbekende artiesten KO van. Cure heeft trouwens nog maar één KOtje gewonnen, what is the fuss?
't was een grapje orbit. Ik heb helemaal niks tegen een tweede Cure nummer. Of een tweede nummer van wieookimmer. Trouwens Tim Buckley en Will Oldham zijn al 2x vertegenwoordigd.(quote)
0
geplaatst: 16 maart 2007, 13:48 uur
0
geplaatst: 16 maart 2007, 13:54 uur
Meer dan 1 per artiest; no problem;
maar is gezien het beperkte aantal van 128 songs het wellicht een idee toch een beperking op te leggen van dan bijvoorbeeld 2 per band/ artiest?
Ben benieuwd of we 128 gebruikers halen....
maar is gezien het beperkte aantal van 128 songs het wellicht een idee toch een beperking op te leggen van dan bijvoorbeeld 2 per band/ artiest?
Ben benieuwd of we 128 gebruikers halen....
0
geplaatst: 16 maart 2007, 17:26 uur
0
geplaatst: 16 maart 2007, 17:27 uur
36. Opeth - Deliverance
Scheelt je dat ook een twijfelgeval Jelle
? 
Scheelt je dat ook een twijfelgeval Jelle
? 
* denotes required fields.