MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag

zoeken in:

Casartelli (moderator)
Brrrr

2,8

5

Nooit veel aan gevonden.

Francophonie !

8.25

Doe mij maar nummers van Histoire de Melody Nelson, met deze heb ik een heel stuk minder.

6,5

Cured
Niet voor stoffige muziekliefhebbers, maar voor vurige users ;

9

ontzettend goeie melodie en zwoel gezongen

5, meh.

5, bleh.

Cured
verwachte lage cijfers van de wat conservatievere/statische users over het algemeen

Geniaal nummer, maar hier ben ik het ook wel mee eens:
aERodynamIC schreef:
Doe mij maar nummers van Histoire de Melody Nelson, met deze heb ik een heel stuk minder.

Dat is een 5*-album, deze scoort een...

9

Cured schreef:
verwachte lage cijfers van de wat conservatievere/statische users over het algemeen

Vind je het heel erg als ik mezelf daar niet toe reken in dit geval (als groot Histoire de Melody Nelson liefhebber)

(Of is een 6,5 niet zo laag...)

Cured schreef:

Zeg, ik vind 2562 leuk, dat zie ik jou nog niet nadoen

Cured
aERodynamIC schreef:
(quote)

Vind je het heel erg als ik mezelf daar niet toe reken in dit geval (als groot Histoire de Melody Nelson liefhebber)

(Of is een 6,5 niet zo laag...)
Jij hoort daar inderdaad niet bij, Aero. Poeha zelfs ook niet. Het gaat om users die , laat ik zeggen, 'berekend te werk gaan en waarbij ik meestal bij voorbaat hun waardering voor een bepaald type nummer wel weet. Het gaat niet zozeer om genres.Het is verder ook niet erg of zo.

Tsja, mensen beschuldigen van conservatisme omdat ze dit nummer een lage beoordeling geven is wel heel erg jaren '60... Leuke gimmick wel, maar zoals o.a. Herman en aERo zeggen heeft Gainsbourg veel betere nummers.

7

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:48 uur

geplaatst: vandaag om 05:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.