Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2013, 18:11 uur
0
Cured
geplaatst: 14 oktober 2013, 18:18 uur
Niet voor stoffige muziekliefhebbers, maar voor vurige users
;
9
ontzettend goeie melodie en zwoel gezongen
;9
ontzettend goeie melodie en zwoel gezongen
0
Cured
geplaatst: 14 oktober 2013, 19:58 uur
verwachte lage cijfers van de wat conservatievere/statische users over het algemeen 

0
geplaatst: 14 oktober 2013, 20:15 uur
Geniaal nummer, maar hier ben ik het ook wel mee eens:
Dat is een 5*-album, deze scoort een...
9
aERodynamIC schreef:
Doe mij maar nummers van Histoire de Melody Nelson, met deze heb ik een heel stuk minder.
Doe mij maar nummers van Histoire de Melody Nelson, met deze heb ik een heel stuk minder.
Dat is een 5*-album, deze scoort een...
9
0
geplaatst: 14 oktober 2013, 20:19 uur
Vind je het heel erg als ik mezelf daar niet toe reken in dit geval (als groot Histoire de Melody Nelson liefhebber)

(Of is een 6,5 niet zo laag...)
0
Cured
geplaatst: 14 oktober 2013, 21:04 uur
aERodynamIC schreef:
Vind je het heel erg als ik mezelf daar niet toe reken in dit geval (als groot Histoire de Melody Nelson liefhebber)
Jij hoort daar inderdaad niet bij, Aero. Poeha zelfs ook niet. Het gaat om users die , laat ik zeggen, 'berekend te werk gaan en waarbij ik meestal bij voorbaat hun waardering voor een bepaald type nummer wel weet. Het gaat niet zozeer om genres.Het is verder ook niet erg of zo.(quote)

0
geplaatst: 15 oktober 2013, 09:21 uur
Tsja, mensen beschuldigen van conservatisme omdat ze dit nummer een lage beoordeling geven is wel heel erg jaren '60... Leuke gimmick wel, maar zoals o.a. Herman en aERo zeggen heeft Gainsbourg veel betere nummers.
7
7
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.