Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 31 juli 2015, 09:24 uur
Ha het gaat goed. Dat is in ieder geval een fijne vrijdagmorgen!
0
geplaatst: 31 juli 2015, 09:30 uur
Dat zijn mooie verrassingen! Underworld viel er bij mij net buiten.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 09:39 uur
Kijk, jij hebt iets te doen de komende 49 minuten en 59 seconden.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 09:44 uur
Ik bedoelde er niets negatiefs mee hoor, zo te zien heeft z'n populairste album 8 stemmen dus zo heel gek vind ik ik het niet dat ik hier nog nooit van gehoord heb. Omschrijving klinkt in elk geval goed, maar zit momenteel op m'n werk dus muziek luisteren is er niet bij.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 09:56 uur
We hadden een week eerder moeten beginnen met de vakantierondes 

0
geplaatst: 31 juli 2015, 09:58 uur
0
geplaatst: 31 juli 2015, 10:20 uur
Mooi begin, een van mijn favorieten op 10 en een leuke ontdekking op 9.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 10:31 uur
8. DJ Shadow - Stem/Long Stem
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/79/DJ_Shadow_-_Stem.jpg
Punten : 26
Nom : 3
Nr. 1 van : Edgar18
Gisteren kwamen er nog 2, 8punters binnen, daarvoor stond deze track op de 36e plaats, een typisch gevalletje van saved by the bell.
jam-packed met samples is dit een hemelse track, van het rustige bijna dromerige begin en dan die versnelling na 1,5 minuut.
Er zijn dus amper vocalen , slechts een korte soul stukje en een mooi gesproken gedeelte.
Het grootste gedeelte is instrumentaal , strijkers, synths, drums, ideale muziek voor film en documentaires (daar kom je dit ook regelmatig tegen).
DJ Shadow moet toch wel de Mount Everest onder de knip en plak kunstenaren zijn.
En hoewel ik van de DJ een andere nummer (heel hoog) in mijn lijstje heb is dit natuurlijk ook een fantastisch nummer, maar Endtroducing is ook een geweldig album.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/79/DJ_Shadow_-_Stem.jpg
Punten : 26
Nom : 3
Nr. 1 van : Edgar18
Gisteren kwamen er nog 2, 8punters binnen, daarvoor stond deze track op de 36e plaats, een typisch gevalletje van saved by the bell.
jam-packed met samples is dit een hemelse track, van het rustige bijna dromerige begin en dan die versnelling na 1,5 minuut.
Er zijn dus amper vocalen , slechts een korte soul stukje en een mooi gesproken gedeelte.
Het grootste gedeelte is instrumentaal , strijkers, synths, drums, ideale muziek voor film en documentaires (daar kom je dit ook regelmatig tegen).
DJ Shadow moet toch wel de Mount Everest onder de knip en plak kunstenaren zijn.
En hoewel ik van de DJ een andere nummer (heel hoog) in mijn lijstje heb is dit natuurlijk ook een fantastisch nummer, maar Endtroducing is ook een geweldig album.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 10:34 uur
Denk dat er meer op het deelnemersaantal wordt gedoeld dan op het specifieke nummer.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 10:35 uur
25 deelnemers is niet echt laag, maar goed wij hebben ook > 30 gehad.
De nummers 7 en 6 komen vanavond.
Tussenstand, 1x electronic, 1x soul en 1x hip hop
De nummers 7 en 6 komen vanavond.
Tussenstand, 1x electronic, 1x soul en 1x hip hop

0
geplaatst: 31 juli 2015, 10:44 uur
Mooi dat DJ Shadow de lijst gehaald heeft maar ik had hem eerlijk gezegd nog iets hoger gehoopt gezien het flinke aantal liefhebbers van hip-hop / elektronische muziek dat regelmatig meespeelt in dit topic. Maar, desalniettemin ben ik natuurlijk content met een nette achtste plek.
Building Steam eindigde net buiten mijn top tien, mede omdat ik het ook wel eens leuk vond voor tien verschillende artiesten te kiezen. Bikkel zal wel trots op me zijn!
Building Steam eindigde net buiten mijn top tien, mede omdat ik het ook wel eens leuk vond voor tien verschillende artiesten te kiezen. Bikkel zal wel trots op me zijn!
0
geplaatst: 31 juli 2015, 10:50 uur
Edgar18 schreef:
Want? Iets wat je niet kent kan niet goed zijn?
Want? Iets wat je niet kent kan niet goed zijn?
Dat is een rare redenering.
Met 24 punten de top 10 halen is volgens mij nog niet eerder gebeurd. Meestal is dat amper voldoende voor de top-25. Maar blijkbaar is er gewoon weinig consensus dit jaar.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 10:53 uur
Building Steam with a Grain of Salt zal wel nog komen hoop ik?
Stem/Long Stem is natuurlijk ook waanzinnig...
Stem/Long Stem is natuurlijk ook waanzinnig...
0
geplaatst: 31 juli 2015, 10:55 uur
0
geplaatst: 31 juli 2015, 10:58 uur
johan de witt schreef:
Met 24 punten de top 10 halen is volgens mij nog niet eerder gebeurd.
(quote)
Met 24 punten de top 10 halen is volgens mij nog niet eerder gebeurd.
Tijdens de flower power in dit topic was je met een punt of 18 al spekkoper.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 11:00 uur
johan de witt schreef:
Met 24 punten de top 10 halen is volgens mij nog niet eerder gebeurd. Meestal is dat amper voldoende voor de top-25. Maar blijkbaar is er gewoon weinig consensus dit jaar.
Jawel hoor, zoek maar eens terug. En ja, wat is consensus? Drie mensen met een noteringen binnen de top vijf of tien mensen die een nummer rond plek acht/negen positioneren? Vorig jaar hadden we een nummer tien die dankzij twee eerste plekken opeens doorschoot de lijst in. Zoek hem maar eens op Met 24 punten de top 10 halen is volgens mij nog niet eerder gebeurd. Meestal is dat amper voldoende voor de top-25. Maar blijkbaar is er gewoon weinig consensus dit jaar.
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.