Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2015, 11:02 uur
overigens heeft Pulp een keer met 48 en een keer met 58 punten gewonnen, nu heeft de winnaar 83 punten.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 11:13 uur
0
geplaatst: 31 juli 2015, 11:13 uur
Dat nummer van Underworld stuitert ook wel lekker hard door zeg...heerlijk 

0
geplaatst: 31 juli 2015, 11:35 uur
0
geplaatst: 31 juli 2015, 11:58 uur
Rudi S schreef:
Nu heeft de winnaar 83 punten.
Zo hé, ik had geen idee dat zoveel mensen voor The Spice Girls zouden gaan Nu heeft de winnaar 83 punten.
.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 11:59 uur
Edgar18 schreef:
.
(quote)
Zo hé, ik had geen idee dat zoveel mensen voor The Spice Girls zouden gaan
. Mijn nummer 1

0
geplaatst: 31 juli 2015, 12:03 uur
Johnny Marr schreef:
Building Steam with a Grain of Salt zal wel nog komen hoop ik?
Stem/Long Stem is natuurlijk ook waanzinnig...
Building Steam with a Grain of Salt zal wel nog komen hoop ik?
Stem/Long Stem is natuurlijk ook waanzinnig...
Zou toch denken dat Stem/Long Stem in zo'n beetje alle gevallen populairder is. Maar ik hoop graag met je mee. (Al redde Building Steam with a Grain of Salt het bij mij net niet).
0
geplaatst: 31 juli 2015, 12:06 uur
Zelf heb ik Stem niet, maar twee anderen van het album wel. Dus wie weet... hopelijk komt er nog een nummer op stoom dat met een korreltje zout mag worden genomen.
Toch tof dat Stem het heeft gehaald, evenals mijn driedelige nummer drie. Die Lewis ken ik ook nog niet, zal hem eens luisteren als ik in de gelegenheid ben.
Toch tof dat Stem het heeft gehaald, evenals mijn driedelige nummer drie. Die Lewis ken ik ook nog niet, zal hem eens luisteren als ik in de gelegenheid ben.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 12:32 uur
Gretz schreef:
Zou toch denken dat Stem/Long Stem in zo'n beetje alle gevallen populairder is.
(quote)
Zou toch denken dat Stem/Long Stem in zo'n beetje alle gevallen populairder is.
Goed onderzoek

DJ Shadow - Endtroducing..... (1996)
0
geplaatst: 31 juli 2015, 12:53 uur
Terug op het honk. Verrassende start weer.
Swingende gasten hier.
Als we dan toch bezig zijn, dan ook maar The Chemical Brothers.
Hoop nog wel op R.E.M.
Swingende gasten hier.
Als we dan toch bezig zijn, dan ook maar The Chemical Brothers.

Hoop nog wel op R.E.M.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 15:56 uur
Met Leave dan toch? Die had nog bijna mijn top-10 gehaald, en ik ben absoluut geen fan van R.E.M. Ook Noel Gallagher had bijna mijn top-10 gehaald, en ik ben absoluut een Oasis-hater
Misschien was ik een beetje verblind door die zonsondergang.Goed begin trouwens!
Ook ik kende die Lewis niet, prima nummer. Maar niet zo'n topper als die van Underworld en met name DJ Shadow (op 3 bij mij). Ik ben heel benieuwd of meer uit mijn top-10 het gehaald hebben. Veel hebben wel de potentie, maar het zou hierna ook zomaar net niks meer worden. Ik ga hard duimen voor Tortoise, de Pumpkins, Boards of Canada en Orbital. Ginuwine, Neutral Milk Hotel en Radiohead zullen het vast niet gehaald hebben. Tortoise en Boards of Canada zie ik eigenlijk ook niet zo snel gebeuren.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 16:03 uur
Het kan verkeren Teun. 
Leave is idd mooi. Maar het gaat om een andere song. R.E.M + gast.
Ik beschouw dit wel als 1 van hun beste songs.

0
geplaatst: 31 juli 2015, 16:04 uur
bikkel2 schreef:
Het kan verkeren Teun.
Het kan verkeren Teun.

Had ik door
Sinds ik Horses heb ontdekt (en een klein beetje fan geworden ben van Patti) waardeer ik dat nummer wel wat meer. Het stond wel in mijn longlist, maar maakte geen kans op de top-50.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 18:10 uur
bikkel2 schreef:
Het kan verkeren Teun.
Het kan verkeren Teun.

Leave is mijn absolute all time REM favoriet, maar inderdaad die andere is ook geweldig, prachtig jaar en lang leve de DJ's

0
geplaatst: 31 juli 2015, 18:25 uur
Leave is n persoonlijke favoriet..maar ik had al de bikkel regels gebroken door 2 andere van ze te kiezen..3 zou vragen om problemen denk ik 

0
geplaatst: 31 juli 2015, 18:26 uur
Gretz schreef:
Zou toch denken dat Stem/Long Stem in zo'n beetje alle gevallen populairder is. Maar ik hoop graag met je mee. (Al redde Building Steam with a Grain of Salt het bij mij net niet).
(quote)
Stem/Long Stem kwam destijds wel op de radio, maar populairder weet ik niet. Alleen in de MuMe-ladder misschien... zelf heb ik twee andere van DJ Shadow, maar wel buiten de top 10.
Lewis Taylor heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Afgaande op de bitterzoete hints had ik Bittersweet Me van R.E.M. verwacht. Klinkt wel ok.
Underworld had ik op 6, geweldig nummer

0
geplaatst: 31 juli 2015, 18:58 uur
luigifort schreef:
Leave is n persoonlijke favoriet..maar ik had al de bikkel regels gebroken door 2 andere van ze te kiezen..3 zou vragen om problemen denk ik
De boete is niet misselijk luigi. Verhoging is recentelijk goedgekeurd door de minister van cultuur. Was niets tegen in te brengen.

0
geplaatst: 31 juli 2015, 20:01 uur
herman schreef:
Afgaande op de bitterzoete hints had ik Bittersweet Me van R.E.M. verwacht
Afgaande op de bitterzoete hints had ik Bittersweet Me van R.E.M. verwacht
Ja die link legde ik ook constant

0
geplaatst: 31 juli 2015, 20:31 uur
luigifort schreef:
.maar ik had al de bikkel regels gebroken door 2 andere van ze te kiezen..3 zou vragen om problemen denk ik
.maar ik had al de bikkel regels gebroken door 2 andere van ze te kiezen..3 zou vragen om problemen denk ik
Gewoon even monitoren of Hij http://www.musicmeter.nl/user/26420 wel aanwezig is, doe ik ook altijd

0
geplaatst: 31 juli 2015, 20:54 uur
Rudi S schreef:
Gewoon even monitoren of Hij http://www.musicmeter.nl/user/26420 wel aanwezig is, doe ik ook altijd
(quote)

Altijd stand by.

0
geplaatst: 31 juli 2015, 20:58 uur
bikkel2 schreef:
De boete is niet misselijk luigi. Verhoging is recentelijk goedgekeurd door de minister van cultuur. Was niets tegen in te brengen.
(quote)

0
geplaatst: 31 juli 2015, 20:59 uur
Rudi S schreef:
(quote)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.