MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
overigens heeft Pulp een keer met 48 en een keer met 58 punten gewonnen, nu heeft de winnaar 83 punten.

Leuk dat Pulp nu wint met 83 punten..ik gun t ze van harte

luigifort schreef:
Pulp nu wint met 83 punten..

ja, en dan vooral door jouw bijdrage

Dat nummer van Underworld stuitert ook wel lekker hard door zeg...heerlijk

Ach ja, zo slecht zijn de liedjes hier helemaal niet

Rudi S schreef:
(quote)

ja, en dan vooral door jouw bijdrage

vigil schreef:
Lewis wie zegt u?

Rudi S schreef:
Nu heeft de winnaar 83 punten.
Zo hé, ik had geen idee dat zoveel mensen voor The Spice Girls zouden gaan .

Edgar18 schreef:
(quote)
Zo hé, ik had geen idee dat zoveel mensen voor The Spice Girls zouden gaan .

Mijn nummer 1

Johnny Marr schreef:
Building Steam with a Grain of Salt zal wel nog komen hoop ik?
Stem/Long Stem is natuurlijk ook waanzinnig...

Zou toch denken dat Stem/Long Stem in zo'n beetje alle gevallen populairder is. Maar ik hoop graag met je mee. (Al redde Building Steam with a Grain of Salt het bij mij net niet).

Zelf heb ik Stem niet, maar twee anderen van het album wel. Dus wie weet... hopelijk komt er nog een nummer op stoom dat met een korreltje zout mag worden genomen.

Toch tof dat Stem het heeft gehaald, evenals mijn driedelige nummer drie. Die Lewis ken ik ook nog niet, zal hem eens luisteren als ik in de gelegenheid ben.

Gretz schreef:
(quote)

Zou toch denken dat Stem/Long Stem in zo'n beetje alle gevallen populairder is.

Goed onderzoek
DJ Shadow - Endtroducing..... (1996)

zaaf
luigifort schreef:
Slechtste start ooit..de gitaarmensen zijn vast op vakantie
Broaden your mind, bro

I tried..i find it boring stuff...

Terug op het honk. Verrassende start weer.
Swingende gasten hier.
Als we dan toch bezig zijn, dan ook maar The Chemical Brothers.

Hoop nog wel op R.E.M.

Goeie vakantie gehad? Ik denk REM op 1 met die ene

Ja....prima vakantie gehad luigi.

Van R.E.M........die ja.

luigifort schreef:
Goeie vakantie gehad? Ik denk REM op 1 met die ene

Met Leave dan toch? Die had nog bijna mijn top-10 gehaald, en ik ben absoluut geen fan van R.E.M. Ook Noel Gallagher had bijna mijn top-10 gehaald, en ik ben absoluut een Oasis-hater Misschien was ik een beetje verblind door die zonsondergang.

Goed begin trouwens! Ook ik kende die Lewis niet, prima nummer. Maar niet zo'n topper als die van Underworld en met name DJ Shadow (op 3 bij mij). Ik ben heel benieuwd of meer uit mijn top-10 het gehaald hebben. Veel hebben wel de potentie, maar het zou hierna ook zomaar net niks meer worden. Ik ga hard duimen voor Tortoise, de Pumpkins, Boards of Canada en Orbital. Ginuwine, Neutral Milk Hotel en Radiohead zullen het vast niet gehaald hebben. Tortoise en Boards of Canada zie ik eigenlijk ook niet zo snel gebeuren.

Het kan verkeren Teun.

Leave is idd mooi. Maar het gaat om een andere song. R.E.M + gast.
Ik beschouw dit wel als 1 van hun beste songs.

bikkel2 schreef:
Het kan verkeren Teun.

Had ik door Sinds ik Horses heb ontdekt (en een klein beetje fan geworden ben van Patti) waardeer ik dat nummer wel wat meer. Het stond wel in mijn longlist, maar maakte geen kans op de top-50.

bikkel2 schreef:
Het kan verkeren Teun.

Leave is mijn absolute all time REM favoriet, maar inderdaad die andere is ook geweldig, prachtig jaar en lang leve de DJ's

Leave is n persoonlijke favoriet..maar ik had al de bikkel regels gebroken door 2 andere van ze te kiezen..3 zou vragen om problemen denk ik

Gretz schreef:
(quote)

Zou toch denken dat Stem/Long Stem in zo'n beetje alle gevallen populairder is. Maar ik hoop graag met je mee. (Al redde Building Steam with a Grain of Salt het bij mij net niet).

Stem/Long Stem kwam destijds wel op de radio, maar populairder weet ik niet. Alleen in de MuMe-ladder misschien... zelf heb ik twee andere van DJ Shadow, maar wel buiten de top 10.

Lewis Taylor heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Afgaande op de bitterzoete hints had ik Bittersweet Me van R.E.M. verwacht. Klinkt wel ok.

Underworld had ik op 6, geweldig nummer

luigifort schreef:
Leave is n persoonlijke favoriet..maar ik had al de bikkel regels gebroken door 2 andere van ze te kiezen..3 zou vragen om problemen denk ik

De boete is niet misselijk luigi. Verhoging is recentelijk goedgekeurd door de minister van cultuur. Was niets tegen in te brengen.

herman schreef:
Afgaande op de bitterzoete hints had ik Bittersweet Me van R.E.M. verwacht

Ja die link legde ik ook constant

luigifort schreef:
.maar ik had al de bikkel regels gebroken door 2 andere van ze te kiezen..3 zou vragen om problemen denk ik

Gewoon even monitoren of Hij http://www.musicmeter.nl/user/26420 wel aanwezig is, doe ik ook altijd

Rudi S schreef:
(quote)

Gewoon even monitoren of Hij http://www.musicmeter.nl/user/26420 wel aanwezig is, doe ik ook altijd

Altijd stand by.

bikkel2 schreef:
(quote)

De boete is niet misselijk luigi. Verhoging is recentelijk goedgekeurd door de minister van cultuur. Was niets tegen in te brengen.

Rudi S schreef:
(quote)

bikkel2 schreef:
(quote)

Altijd stand by.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:57 uur

geplaatst: vandaag om 23:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.