MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Ik ben benieuwd of herman net als ik gaat dansen op het continent, daar vind ik hem ook wel een type voor.

Ik ben benieuwd of herman net als ik gaat dansen op het continent, daar vind ik hem ook wel een type voor.

Na 6 liisjes staat het allemaal nog dicht op elkaar (1 punt tussen de nummer 1 en 2).
Dit wordt weer een fraai jaar

GrafGantz schreef:

Ik ben benieuwd of herman net als jij gaat dansen op het continent, daar vind ik hem ook een type voor.

Ik ben benieuwd of herman net als jij gaat dansen op het continent, daar vind ik hem ook een type voor.

Ik heb geen idee waar dit over gaat

Ingestuurd

In de diepte ontsnapte een engel uit de taart van de duivel die verborgen was in een kist van het beste metaal. Op aarde stond de engel oog in oog met een amerikaanse vrouw die aan de engel vroeg; Alles wat ik wil is eeuwigdurende luxe, de engel sprak tegen de vrouw "zo lang god the wheels of steel spint zal je baden in luxe". De vrouw vervolgde haar weg en liet een traan.

zaaf
hmmmm die pak ik niet allemaal..... die engel wel

Volgens mij heeft thelion iets van metal in z'n top 10 dit jaar \m/

zaaf schreef:
die engel wel

Dan moet jij die traan ook kunnen oppakken, jij zeker

GrafGantz schreef:
Volgens mij heeft thelion iets van metal in z'n top 10 dit jaar m/

Si

de betere metal zeker.

Fout in 1998: 10. Steps met Last thing on my mind

We zagen Steps in 1997 al met 5,6,7,8. Last thing on my mind is al iets beter, maar nog altijd goed voor deze fout lijst. Origineel is het nummer van de Engelse groep Bananarama begin jaren '90. Het origineel deed het bij ons in de hitlijsten niet zo goed, dus het komt ook over als een origineel nummer.

In Nederland werd het een bescheiden hit van Steps met een 11 plaats als top. Vlaanderen was meteen verkocht, het nummer stond er 10 weken op nr 1.

zaaf
leuk abbaripoffje toch?

Film Pegasus schreef:
(afbeelding)

Een Youtube-link tussen image-tags. Over fout gesproken

GrafGantz schreef:
(quote)

Een Youtube-link tussen image-tags. Over fout gesproken

Ik wou jullie deze hit besparen, maar op algemeen verzoek aangepast.

west schreef:
(quote)

Heb even zitten neuzen op RYM, maar nog steeds geen idee waar dit over gaat.

Fout in 1998: 9. Emilia met Big Big World

Nog niet het foutste nummer, maar voor mij alvast één van de meest ergerlijke nummers dat jaar. Zeker eind jaren '90 waren kinderen hier zot van. Het lijkt dan ook op een kleuterliedje. Soit, bij deze mijn mening.

Emilia is de Zweedse Emilia Rydberg die ontdekt werd door Lars Anderson, zoon van Stig Anderson, manager van ABBA. Om maar een muzikale link te leggen met een grote naam. Het nummer was haar debuuthit en deed het goed in vele landen. Opvolger Good sign kwam je wel eens tegen op verzamelalbums, maar een hit was het niet. Daarna verdween ze - buiten Zweden - in de vergetelheid.

In Vlaanderen stond het nummer 5 weken op nr 1, waar het toch mooi 5 weken Cher op nr 2 liet staan. In Nederland bleef het bij 3 weken nr 1, maar stond het wel langer in de hitlijsten. Als dat een troost mag zijn.

herman schreef:

Heb even zitten neuzen op RYM, maar nog steeds geen idee waar dit over gaat.

Eurodisco van Bis? Goed nummer!

Ach zo. Ja, daar was ik toen helemaal dol op, het singletje staat hier achter mij (en nog wel meer van Bis). Gaat zeker in mijn lijstje komen!

Telamon
Het werd ochtend, een zeer koude pure ochtend. Alles was Bevroren. Opa's oude radio zat vast op de AM en wilde niet verder dan 180. Iets engs kroop over de vloer. Een vliegtuig vloog over de zee. En wij? Wij dansten een tweede keer, wederom een wals. Elke jou en elke mij. En ook al zat die arabische riem wat strak, ik adoreer je!
Je liefste,
Ava

Ik vind Emelia nog steeds wel leuk! Is toch ook gewoon een oké popliedje, niet per se erg fout.

zaaf
Telamon schreef:
Opa's oude radio zat vast op de AM en wilde niet verder dan 180.
Is van onder die westelijke snelweg gebouwd in '97....

Kijk vooral ook even naar de dansjes van de dames en heren van Steps. Onovertroffen gewoon.

Telamon
zaaf schreef:
(quote)
Is van onder die westelijke snelweg gebouwd in '97....

Reetjoormjuzik suks

Telamon schreef:
(quote)

Reetjoormjuzik suks

Valt reuze mee, zij hebben dat album op 1997 staan, soms komt er ook een single wel een jaar of wat later uit.

Met de lijstjes van: Telamon deric raven DjFrankie dynamo d Film Pegasus zaaf Arno Lukas HugovdBos bikkel2 Johnny Marr thelion dazzler Renoir hebben wij een top 10 die op dit moment spannender is dan het jaren is geweest

Je kan mijn lijstje straks ook nog verwachten Rudi

DjFrankie (moderator)
In 1998 kwam er nieuw lawaai uit Zweden, dit sloeg in en ik hoop bij meerdere.

Sorry, ik weiger

DjFrankie (moderator)
GrafGantz schreef:
Sorry, ik weiger

?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:18 uur

geplaatst: vandaag om 03:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.