MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
zaaf
damn! denk ik mijn gedachten te kunnen verhullen...

en natuurlijk een fijne dag allemaal!

vigil schreef:
Dus als ik het een slecht nummer vind moet ik uiteraard wel alle teksten daarvan uit mijn hoofd kennen?

Ik moest het even nalezen wat hier gebeurt, maar ik vind het ook niet kunnen dat luigifort jou gelijk een huilende baby noemt!

Ja hoor daar gaan we weer...lezen blijft moeilijk

Ha, ha: heb ik je mooi te pakken!!

Telamon
Ik vind de qotsa niks, en ook huilende baby's niet. Teveel Cocteau Twins is trouwens ook niet goed. De groeten!

Hehe ik dacht al he

Lol en de Groenten..

Ik had Spinvis trouwens op 10, toch wel een fraai nummer van dat zoldertje in Nieuwegein.

Ik had m ook op 10..o jee zijn we tweelingen geworden ofzo

Spinvissie!

Ik heb natuurlijk net de verkeerde van Interpol opgenomen in mijn lijst. Stella zal vermoedelijk net buiten de top 10 geeindigd zijn.

Gretz schreef:
Ik heb natuurlijk net de verkeerde van Interpol opgenomen in mijn lijst. Stella zal vermoedelijk net buiten de top 10 geeindigd zijn.

Niet als het aan mij ligt hoor.

luigifort schreef:
Lol en de Groenten..

Gezien de populair van die wortels in dit topic zal hun bekendste nummer wel top 2 hebben gehaald.

Nou ik heb wel zaadjes geplant.

zaaf
nou dat heb je zeker

Jammer dat dit topic - naar mijn mening uiteraard - steeds meer gaat lijken op een 'wie kan de meeste onzin uitkramen' wedstrijd. Vanaf het begin is de losheid van dit topic een absolute kracht van het spel gebleken maar de laatste weken zijn we wel erg aan het doorslaan met elkaar .

Gelukkig kwam ik bij het teruglezen tussen alle ongein en het geklaag ook nog een mooie nummer vier en een stukje minder mooie nummer drie tegen.

Afsluiten met Popplagið en ......?

zaaf
ik begrijp je reactie wel een beetje Edgar18, ik zal zelf meer matigheid betrachten.

Ik zal minder lyrics aanhalen

Tof dat je het zegt zaaf! Wellicht ben ik een roepende in de woestijn en de enige die het wel eens lastig vind de meer serieuze reacties eruit te pikken maar ik dacht ik adresseer het eens. Daarbij wel gezegd hebbende dat iedereen uiteraard moet doen en laten wat hij zelf wil .

Je hebt gelijk Edgar.

Edgar18 schreef:
Afsluiten met Popplagið en ......?

Ik denk dat je daar The Seed aan toe kunt voegen. Al blijf ik, vast tegen beter weten in, hopen op Stella.

Het zou kunnen maar of The Seed zoveel liefhebbers heeft? Ik meen gelezen te hebben dan Teun hem niet had, ik heb geen lijstje ingeleverd. Zijn er dan nog genoeg hip-hop liefhebbers over? Zou Clocks toch niet stiekem veel liefhebbers hebben?

Oh ja, die hebben we ook nog. In dat geval denk ik niet dat het zaadje het gaat redden, heb hem zelf ook niet dus daar zal ik niet rouwig om zijn. Clocks heb ik wel, maar niet in de punten.

De spanning wordt ondraaglijk hier, kun je ze nu niet gewoon al posten Rudi S?

The Seed zegt me niks...is dat van dezelfde man als The Mercy Seed

Ah de wortels i get it..die heb ik niet...doe dan maar Stella..

zaaf
ik verwacht minimaal rudi, thelion, west, gretz, bikkel met zaad

Dat feestje laat ik wijselijk aan me voorbij gaan.

zaaf schreef:
ik verwacht minimaal rudi, thelion, west, gretz, bikkel met zaad

zaaf

zaaf for president

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:52 uur

geplaatst: vandaag om 16:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.