Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 4 november 2015, 18:24 uur
Mooi bikkel! Elke keer weer een fijne toevoeging aan het jaar dat we spelen.
0
geplaatst: 4 november 2015, 20:01 uur
Mooi stukkie bikkel..ik heb er even de tijd voor vrij gemaakt 

0
geplaatst: 4 november 2015, 23:16 uur
0
zaaf
geplaatst: 4 november 2015, 23:18 uur
Sympatiek hoe je die hulde in ontvangst neemt bikkel2, mn complimenten.
0
geplaatst: 4 november 2015, 23:40 uur
Ik heb het zoals gewoonlijk weer gelezen en vond het zoals gewoonlijk weer leuk, behalve diegene die overleden zijn dan.

Ik moest wel lachen om al die complimenten achter elkaar. Hoeveel heb je ze betaald deze keer?
0
geplaatst: 4 november 2015, 23:49 uur
Ik internetbankier mij gek.......wordt weer nachtwerk vrees ik ! 
Weer geen vakantie potdomme

Weer geen vakantie potdomme

0
geplaatst: 5 november 2015, 09:09 uur
Dit is het enige berichtje wat ik er aan zal weiden/wijden...lijst ingestuurd 

0
geplaatst: 5 november 2015, 10:32 uur
intussen ook binnen zijn: dynamo d HugovdBos Film Pegasus vigil thelion luigifort yeahyeahyeah Lukas Rudi S
21 deelnemers.
21 deelnemers.
0
geplaatst: 5 november 2015, 10:39 uur
0
geplaatst: 5 november 2015, 10:57 uur
Ik denk dat het tuinhek straks weer van stal gehaald wordt..niet bikkel? 

0
geplaatst: 5 november 2015, 11:31 uur
bikkel2 schreef:
Ik zal hier verder niet het moment aanhalen dat ik een hyperventilatie aanval kreeg door het voor het eerst horen van Heb Je Even Voor Mij.....
Een traumatische ervaring deel ik u mede.
Film zal 'm waarschijnlijk nog wel nomineren en daarmee hoop ik dat ik er nooit meer mee wordt geconfronteert........ik moest het van mij af praten zei de Psycholoog. Bij deze dan.
Ik zal hier verder niet het moment aanhalen dat ik een hyperventilatie aanval kreeg door het voor het eerst horen van Heb Je Even Voor Mij.....

Een traumatische ervaring deel ik u mede.
Film zal 'm waarschijnlijk nog wel nomineren en daarmee hoop ik dat ik er nooit meer mee wordt geconfronteert........ik moest het van mij af praten zei de Psycholoog. Bij deze dan.
Je mag je gelukkige prijzen. Omdat 'Heb je even voor mij' al in 2003 de hitlijsten indook (met stevige uitloop in 2004) had ik bij de foute top van 2003 al opgenomen. Bauer komt niet meer langs in 2004.

0
geplaatst: 5 november 2015, 11:47 uur
Bedankt Film ! Ik kan weer rustig slapen. 
Half pilletje minder vanaf nu.

Half pilletje minder vanaf nu.

0
geplaatst: 5 november 2015, 11:51 uur
Fout in 2004: 2. O-Zone met Dragostea din tei.
In een tijdperk waarin alles in het Engels gaat, was het een uitzondering in 2004. Terwijl uit Oekraïne de klanken van Ruslana hoge toppen scoorden, kon je ook je Roemeens bijschaven met O-Zone. Het was dan ook de bizarre melodie van Dragostea din tei dat blijkbaar in de smaak viel. De titel is Roemeens voor 'Liefde van de lindebomen'. De tegenhanger van de oude Vlaamse hit De Kauwgomballenboom zeker?
Niet alleen had O-Zone hier een overweldigend succes mee, ze 'inspireerden' er ook andere artiesten mee. En om dicht bij huis te blijven had je Nederlandstalige covers als 'Muggen hier, muggen daar' van Gebroeders KO, 'Allo! (pas op voor de flitspaal'' van De Feestridders, 'Duitsers hier, Duitsers daar' van Edwin Evers en 'Lekker lekker' van Ome Henk. Zelfs Rihanna gebruikte het als sample in haar nummer Live your life.
In Vlaanderen stond het 6 weken op nr 2 waar het niet voorbij Ruslana geraakte. In Nederland stond het nummer 9 weken op nr 1. Opvallend, de cover door de Roemeense zangeres Haiducii geraakte ook in Vlaanderen en Nederland tot in de top 10.
In een tijdperk waarin alles in het Engels gaat, was het een uitzondering in 2004. Terwijl uit Oekraïne de klanken van Ruslana hoge toppen scoorden, kon je ook je Roemeens bijschaven met O-Zone. Het was dan ook de bizarre melodie van Dragostea din tei dat blijkbaar in de smaak viel. De titel is Roemeens voor 'Liefde van de lindebomen'. De tegenhanger van de oude Vlaamse hit De Kauwgomballenboom zeker?
Niet alleen had O-Zone hier een overweldigend succes mee, ze 'inspireerden' er ook andere artiesten mee. En om dicht bij huis te blijven had je Nederlandstalige covers als 'Muggen hier, muggen daar' van Gebroeders KO, 'Allo! (pas op voor de flitspaal'' van De Feestridders, 'Duitsers hier, Duitsers daar' van Edwin Evers en 'Lekker lekker' van Ome Henk. Zelfs Rihanna gebruikte het als sample in haar nummer Live your life.
In Vlaanderen stond het 6 weken op nr 2 waar het niet voorbij Ruslana geraakte. In Nederland stond het nummer 9 weken op nr 1. Opvallend, de cover door de Roemeense zangeres Haiducii geraakte ook in Vlaanderen en Nederland tot in de top 10.
0
geplaatst: 5 november 2015, 11:53 uur
0
geplaatst: 5 november 2015, 11:59 uur
Had The Darkness - I Believe In A Thing Called Love vorig jaar eigenlijk niet in de Foute lijst moeten staan? Ik denk toch wel het foutste nummer allertijden 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.