Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
Telamon
geplaatst: 23 februari 2015, 18:08 uur
Heb een open playlist aangemaakt (op een nieuw spotify account) en een aantal 1977 nummers uit RateYourMusic er alvast ingezet. Wie vult de lijst aan?
0
geplaatst: 23 februari 2015, 18:10 uur
Telamon schreef:
Heb een open playlist aangemaakt (op een nieuw spotify account) en een aantal 1977 nummers uit RateYourMusic er alvast ingezet. Wie vult de lijst aan?
(embed)
(embed)
Hé Telamon dit mag echt niet!

Je mag pas NA de deadline van donderdag nummers noemen of er een playlist van maken of etc etc. Zo levert hopelijk iedereen zijn eigen nummers in, is de bedoeling. Doen we al zo vanaf het begin (1965).
Edit: ik dacht dat zaaf er niet zou zijn, maar nu zie ik hem alweer commentaar op mij geven, zoals gewoonlijk!

0
geplaatst: 23 februari 2015, 18:10 uur
1976:
1. The Modern Lovers - Hospital
2. Blue Öyster Cult - (Don't Fear) The Reaper
3. Fleetwood Mac - Go Your Own Way
4. Stevie Wonder - As
5. David Bowie - TVC15
6. Blondie - X Offender
7. Max Romeo & The Upsetters - War Ina Babylon
8. Michel Fugain & Le Big Bazar - Le Printemps
9. The Saints - (I'm) Stranded
10. Pere Ubu - Final Solution
1. The Modern Lovers - Hospital
2. Blue Öyster Cult - (Don't Fear) The Reaper
3. Fleetwood Mac - Go Your Own Way
4. Stevie Wonder - As
5. David Bowie - TVC15
6. Blondie - X Offender
7. Max Romeo & The Upsetters - War Ina Babylon
8. Michel Fugain & Le Big Bazar - Le Printemps
9. The Saints - (I'm) Stranded
10. Pere Ubu - Final Solution
0
geplaatst: 23 februari 2015, 18:31 uur
Helaas ging ik er vanuit dat dit super nummer uit 1977 was.

Anders had het zeker in mijn lijst gestaan. Een messcherpe riff en prachtige snerende zang.
0
Telamon
geplaatst: 23 februari 2015, 18:43 uur
west schreef:
Je mag pas NA de deadline van donderdag nummers noemen of er een playlist van maken of etc etc. Zo levert hopelijk iedereen zijn eigen nummers in, is de bedoeling. Doen we al zo vanaf het begin (1965).
Edit: ik dacht dat zaaf er niet zou zijn, maar nu zie ik hem alweer commentaar op mij geven, zoals gewoonlijk!
(quote)

Maak je niet zo druk. Er staan ong 40 nummers in vanuit de top 100 van RYM. Niks geen persoonlijke voorkeur.
0
geplaatst: 23 februari 2015, 19:07 uur
Dit is inderdaad een uitzonderlijk sterk jaar. Heb nu gelukkig precies tien nummers die absoluut niet mogen ontbreken. Maar ik ga nog de albums van Keith Jarret, Suicide en wellicht ook nog Steely Dan en/of The Congos luisteren. Ik zit nu eigenlijk een beetje te hopen dat daar niet te sterke nummers opstaan, anders wordt het nog pijnlijk schrappen.
0
geplaatst: 23 februari 2015, 19:19 uur
Doe geen oog meer dicht
......twijfel twijfel
Er was nogal wat in 1977.......... wordt echt van alles wat vrees ik.
......twijfel twijfel Er was nogal wat in 1977.......... wordt echt van alles wat vrees ik.
0
geplaatst: 23 februari 2015, 19:21 uur
Teunnis schreef:
Dit is inderdaad een uitzonderlijk sterk jaar. Heb nu gelukkig precies tien nummers die absoluut niet mogen ontbreken. Maar ik ga nog de albums van Keith Jarret, Suicide en wellicht ook nog Steely Dan en/of The Congos luisteren. Ik zit nu eigenlijk een beetje te hopen dat daar niet te sterke nummers opstaan, anders wordt het nog pijnlijk schrappen.
Dan zou je die van Steely Dan best niet luisteren...

0
geplaatst: 23 februari 2015, 19:30 uur
Henri-S schreef:
Anders had het zeker in mijn lijst gestaan. Een messcherpe riff en prachtige snerende zang.
(quote)

Ze hebben een nog betere die in 1977 uitkwam, wat mij betreft dan

0
geplaatst: 23 februari 2015, 19:31 uur
Teunnis schreef:
Een van die namen staat bij mij zeer hoog... (en nee niet Steely Dan
)
0
Telamon
geplaatst: 23 februari 2015, 19:50 uur
Ik denk dan dat ik weet welke je bedoelt. Dat doe je ook maar 1x.
Al ga ik (mogelijk) niet voor de bovenste twee favorieten van MuMe.
Al ga ik (mogelijk) niet voor de bovenste twee favorieten van MuMe.
0
geplaatst: 23 februari 2015, 21:14 uur
Vind ik ook. En toch haalt die mijn lijstje dan weer niet omdat de concurrentie in 1977 een stuk groter is dan in 1976...
0
zaaf
geplaatst: 24 februari 2015, 00:05 uur
Lukas schreef:
Maar waar laat je Steely Dan?
ben er weer, om commentaar te leveren op anderen dan west

onee. eerst even tukken...
0
geplaatst: 24 februari 2015, 08:53 uur
Lukas schreef:
http://www.marktplaats.nl/
Of is de vraag waar je Steely laat?
0
geplaatst: 24 februari 2015, 09:25 uur
Aangezien ik weet waar de band zich naar vernoemt heeft vind ik de vraag niet echt kies eigenlijk...
0
geplaatst: 24 februari 2015, 09:28 uur
Dit hoort dan ook bij ieder album te zitten.
http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2011/280/d/9/parental_advisory_logo_by_me_by_kingmezoarts-d4c2u59.png
http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2011/280/d/9/parental_advisory_logo_by_me_by_kingmezoarts-d4c2u59.png
0
geplaatst: 24 februari 2015, 09:30 uur
Telamon schreef:
Maak je niet zo druk. Er staan ong 40 nummers in vanuit de top 100 van RYM. Niks geen persoonlijke voorkeur.
(quote)
Ik maak me helemaal niet druk. Zen. Ik dacht dat je het niet wist, omdat je pas net mee deed. Vandaar.
Ik zie dat je net Odyssey & Oracle van the Zombies hebt geluisterd: peace man!

0
zaaf
geplaatst: 24 februari 2015, 11:43 uur
update!
twintig lijsten zijn binnen. het is wat minder lonely at the top...
de ondergrens (top 10) ligt op 24 punten en 4 x genoemd is minimaal om zo ver te komen.
heb de afspeellijst van Telamon wat aangevuld. staat ook een nummer uit '72 in, maar vlgs mij kan ik m er niet uithalen.... damn!
groet van uw herstellende zaaf
twintig lijsten zijn binnen. het is wat minder lonely at the top...
de ondergrens (top 10) ligt op 24 punten en 4 x genoemd is minimaal om zo ver te komen.
heb de afspeellijst van Telamon wat aangevuld. staat ook een nummer uit '72 in, maar vlgs mij kan ik m er niet uithalen.... damn!
groet van uw herstellende zaaf
0
Telamon
geplaatst: 24 februari 2015, 12:34 uur
Nu bezig om RYM '78 erin te zetten, en constateer dat You and Your Sister, bij mij bekend van This Mortal Coil, een cover is. Origineel is van Chris Bell (Big Star)
#FYI
#FYI
0
zaaf
geplaatst: 24 februari 2015, 23:13 uur
Even een opfrisser: we zijn bezig met de nominaties voor de top 10 over het geweldige muziekjaar
http://media.infobarrel.com/media/image/106798_max.gif
Stuur je top 10 per PM naar mij en vanaf vrijdag wordt de top 10 hier ontvouwd...
http://media.infobarrel.com/media/image/106798_max.gif
Stuur je top 10 per PM naar mij en vanaf vrijdag wordt de top 10 hier ontvouwd...
0
zaaf
geplaatst: 25 februari 2015, 12:11 uur
update!
het is opvallend rustig op de lijn. zowel hier als op de PM. is het gepuzzel, is het het geheugen, is het sjaak?
ik heb er nog drie ontvangen, maar mis nog grote namen (qua MuMe'ers
) laat je horen mensen het gaat over '77 nota bene!
groet van uw licht panikerende zaaf
het is opvallend rustig op de lijn. zowel hier als op de PM. is het gepuzzel, is het het geheugen, is het sjaak?
ik heb er nog drie ontvangen, maar mis nog grote namen (qua MuMe'ers
) laat je horen mensen het gaat over '77 nota bene!groet van uw licht panikerende zaaf
0
zaaf
geplaatst: 25 februari 2015, 12:26 uur
gezien de kwaliteit van je eerste lijstje zou ik zeggen: doe maar 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.