Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 28 februari 2015, 14:08 uur
Ik vind de alternative versie beter, maar dat mag niet . Goed nummer, maar ik had teveel andere keuzes.
0
geplaatst: 28 februari 2015, 14:10 uur
Echt, ik verwacht een heldhaftige overwinning voor de nummer 1.
0
zaaf
geplaatst: 28 februari 2015, 14:30 uur
DjFrankie schreef:
Ik verw8 dat ik telkens een andere track van de albums heb.
Ik verw8 dat ik telkens een andere track van de albums heb.
0
geplaatst: 28 februari 2015, 14:31 uur
Ik gok erop dat er nog wel een gehaktbrood zal komen of niet dan 

0
geplaatst: 28 februari 2015, 15:12 uur
Toevallig net nog 77 beluisterd. Staan een paar nummers op die veel beter zijn dan Psycho Killer wat mij betreft. The Book I Read, No Compassion...
Maar ook die stonden niet in mijn top 10. Het zal wel bij Blank Generation blijven, of Donna moet nog langs komen...
0
geplaatst: 28 februari 2015, 15:49 uur
Nou nou wat een haat, jullie houden zeker niet van gehaktbrood 

0
Zephyr
geplaatst: 28 februari 2015, 15:59 uur
top-3 nog te gaan; Flink Dopy, Big Mac en Helden epos...?
en a.u.b. geen Paradijs-gekrijs...

0
geplaatst: 28 februari 2015, 16:24 uur
Tjonge jonge, ben ik zelf Psycho Killer vergeten. Goedemorgen! 

0
geplaatst: 28 februari 2015, 16:39 uur
Orgasmes, gehaktbrood, Iggy.......heb ze allemaal 
Zelfs ...Psycho Killer, al stoeide ik wel even met het jaartal.

Zelfs ...Psycho Killer, al stoeide ik wel even met het jaartal.
0
zaaf
geplaatst: 28 februari 2015, 16:54 uur
Tom Verlaine... Ian McCulloch en eh... George Michael? Je haalt wel wat jaren dooreen...
0
zaaf
geplaatst: 28 februari 2015, 17:14 uur
3. Television - Marquee Moon
Punten : 60
Nom. : 9 x
Nr. 1 van : niemand
Marquee Moon kwam wat laat op gang en steeg , eenmaal in de top 10, steeds wat plekken. Op het podium, uitstekend!
Dit titelnummer van hun onomstreden debuutalbum ontstond tijdens live-optredens midden jaren 70. Het was toen al rond de 8 minuten lang en werd naarmate het meer en meer werd gespeeld, nog complexer. Eén van de redenen om afscheid te nemen van Richard Hell door de groep: hij kon het niveau technisch niet aan.
Het hele nummer duelleren de twee gitaristen (Verlaine en Lloyd), speelt Lloyd de eerste, kortere solo en eindigt het nummer met een lange solo door Tom Verlaine.
Ocharm… wat een nummer… Dat is inderdaad ruim tien minuten genieten. Stilistisch lastig te duiden, maar het is geweldig hoe de complexiteit toch punky wordt gebracht.
Punten : 60
Nom. : 9 x
Nr. 1 van : niemand
Marquee Moon kwam wat laat op gang en steeg , eenmaal in de top 10, steeds wat plekken. Op het podium, uitstekend!
Dit titelnummer van hun onomstreden debuutalbum ontstond tijdens live-optredens midden jaren 70. Het was toen al rond de 8 minuten lang en werd naarmate het meer en meer werd gespeeld, nog complexer. Eén van de redenen om afscheid te nemen van Richard Hell door de groep: hij kon het niveau technisch niet aan.
Het hele nummer duelleren de twee gitaristen (Verlaine en Lloyd), speelt Lloyd de eerste, kortere solo en eindigt het nummer met een lange solo door Tom Verlaine.
Ocharm… wat een nummer… Dat is inderdaad ruim tien minuten genieten. Stilistisch lastig te duiden, maar het is geweldig hoe de complexiteit toch punky wordt gebracht.
0
geplaatst: 28 februari 2015, 17:18 uur
zaaf schreef:
Stilistisch lastig te duiden, maar het is geweldig hoe de complexiteit toch punky wordt gebracht.
Stilistisch lastig te duiden, maar het is geweldig hoe de complexiteit toch punky wordt gebracht.
Prog-punk

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 februari 2015, 17:53 uur
Yes weer eens een nummer erin
En nog wel mijn nummer 2
En nog wel mijn nummer 2
0
geplaatst: 28 februari 2015, 18:32 uur
Zephyr schreef:
Geen idee welke je bedoelt met die eerste twee...
Geweldig nummer Marquee Moon. Viel bij mij maar net buiten de top 10.
Ik gok I Feel Love op 2 en Heroes op 1.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.