Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 23 maart 2015, 15:23 uur
Leuk, down to memory lane !! Bedankt , Rudi S
(bij 1,16 weer Subbeteo)
(bij 1,16 weer Subbeteo)
0
geplaatst: 23 maart 2015, 19:09 uur
Telamon schreef:
Vraagje, hoe heet ook alweer dat vliegtuig dat ooit een atoombom liet vallen op Hiroshima?
Vraagje, hoe heet ook alweer dat vliegtuig dat ooit een atoombom liet vallen op Hiroshima?
Je zou zeggen dat een akkefietje met twee atoombommen maar eens in een leven voorkomt, maar in 1961 was er ook een ongeluk met twee atoombommen, in North Carolina welteverstaan. Het type vliegtuig daarvan zien we ook terug in een beroemd singletje uit 1980 dat iig op mijn shortlist staat. Het is wel een wilde planeet af en toe.
0
geplaatst: 23 maart 2015, 19:58 uur
Telamon schreef:
Enola Gay
Genoemd naar de moeder van de piloot Paul Tibbets.
0
Telamon
geplaatst: 23 maart 2015, 20:38 uur
zit Henri-S nu songs uit 1980 te promoten? En Rudy S grijpt niet in?
0
geplaatst: 23 maart 2015, 20:40 uur
nou zaaf, morgen komen ze onze voormalige mooie vloer eruit breken voor de sloop... en verder heb ik de halve dag met de verzekering gebeld en gechat en met bedrijven overlegd. Ik weet niet of deze grap kan, maar het lijkt wel of hier beneden de moeder van piloot Paul Tibbets net wat heeft laten vallen... 

0
geplaatst: 23 maart 2015, 21:30 uur
PM gestuurd naar onze Rudi S. Mooie mix van wat ik toen gaaf en later pas ontdekt heb. En die wouten maar zoeken naar genezing en eeuwige liefde in de stroming. Ach, ze zullen het ooit wel leren... Maar wat een reis heb ik gemaakt sinds 1980, tijd voor een feestje!
Ben benieuwd wat terugkomt in de lijst, of het een beetje bij me in de buurt komt. Voel u wel?
Ben benieuwd wat terugkomt in de lijst, of het een beetje bij me in de buurt komt. Voel u wel?
0
geplaatst: 23 maart 2015, 21:40 uur
west schreef:
nou zaaf, morgen komen ze onze voormalige mooie vloer eruit breken voor de sloop... en verder heb ik de halve dag met de verzekering gebeld en gechat en met bedrijven overlegd. Ik weet niet of deze grap kan, maar het lijkt wel of hier beneden de moeder van piloot Paul Tibbets net wat heeft laten vallen...
Ik kom er echt niet uit welk nummer (of nummers?) je nou bedoelt met je "verhaal" west?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 23 maart 2015, 22:17 uur
Tony schreef:
Ik kom er echt niet uit welk nummer (of nummers?) je nou bedoelt met je "verhaal" west?
Oh My Dear, it's an Old Man's Dance favorite.

0
geplaatst: 23 maart 2015, 23:28 uur
Tony schreef:
(quote)
Gaaf Tony! Dat gaat je ook niet lukken, want mijn verhaal is helaas echt, behalve de grap die aanhaakt op de teksten erboven over Enola Gay.
Wij zijn hier inmiddels zo ver met z'n allen dat echt niet meer van songteksten is te onderscheiden.

0
geplaatst: 24 maart 2015, 00:29 uur
Ik heb een shortlist gemaakt van zo'n 40 nummers, dus dat wordt nog een hele sinecure... de Enola Gay staat dan nog niet eens tussen, hoewel het wel een leuk nummer is. Dat andere vliegtuig wel.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 maart 2015, 08:12 uur
herman schreef:
Ik heb een shortlist gemaakt van zo'n 40 nummers, dus dat wordt nog een hele sinecure... de Enola Gay staat dan nog niet eens tussen, hoewel het wel een leuk nummer is. Dat andere vliegtuig wel.
Dat spionagevliegtuig heb ik ook
0
geplaatst: 24 maart 2015, 11:01 uur
Nog steeds 2 koplopers, daarachter 4 liedjes die allemaal op 1 punt verschil staan.
Er mag nog wel iets (ook niet vliegtuigen) bij hoor.
Er mag nog wel iets (ook niet vliegtuigen) bij hoor.

0
Cured
geplaatst: 24 maart 2015, 11:49 uur
O.....md...ja, dat doet vanaf dit jaar ook mee ; ben ik zelf héél er blij mee
(ik sla '81 maar over dan)
(ik sla '81 maar over dan)
0
Telamon
geplaatst: 24 maart 2015, 12:14 uur
west schreef:
Dit betekent niks voor mij. Toch moet ik er van Wenen. Ooooh Wenen!

0
zaaf
geplaatst: 24 maart 2015, 12:24 uur
volgens mij ben jij de jongen met die aanhoudende nervositeit.
0
Telamon
geplaatst: 24 maart 2015, 12:58 uur
Nee, in de hotels daar bezorgen ze geen eten en drinken op de kamers.
0
Telamon
geplaatst: 24 maart 2015, 13:06 uur
Lijstje ingestuurd voor het spel van vandaag. Van 1 band 2 nummers genomineerd. Sorry, heb daar geen medicijn voor.
0
geplaatst: 24 maart 2015, 13:14 uur
Telamon schreef:
Lijstje ingestuurd voor het spel van vandaag. Van 1 band 2 nummers genomineerd. Sorry, heb daar geen medicijn voor.
De eerste topicleider blijkbaar wel

0
Cured
geplaatst: 24 maart 2015, 13:29 uur
Mmmm...interessant : iig uit de goede groep medicatie, zeg ik als part-time geneesheer. 

0
geplaatst: 24 maart 2015, 13:35 uur
0
Telamon
geplaatst: 24 maart 2015, 14:09 uur
Pas maar op, ik sta zo dichtbij je dat ik niet kan missen. Recht tussen je ogen!
0
geplaatst: 24 maart 2015, 22:07 uur
Al bijna 8 uur opmerkelijk stil hier. Stilte voor de 1980 storm ?
" zwoegen, zweten, afwegen, afdraaien en nog eens en weer. Toch die..... of toch die andere ?
Is dit wel uit "80"....... lastig die grens van 1979 naar dit nieuwe decenia.
Zomaar een paar feitjes uit 1980. Juliana maakt plaats voor Trix, Oranje speelt een teleurstellend EK, Led Zep drummer John Bohnham sterft na een dag wodka misbruik en ook AC/DC zanger Bon Scott laat het leven na onwaarschijnlijk veel alcohol genuttigt te hebben.
December moorden in Suriname. Mmmmm wat donker jaar, maar de muziek was top.
Ben benieuwd naar de 10 best of 1980.
" zwoegen, zweten, afwegen, afdraaien en nog eens en weer. Toch die..... of toch die andere ?
Is dit wel uit "80"....... lastig die grens van 1979 naar dit nieuwe decenia.
Zomaar een paar feitjes uit 1980. Juliana maakt plaats voor Trix, Oranje speelt een teleurstellend EK, Led Zep drummer John Bohnham sterft na een dag wodka misbruik en ook AC/DC zanger Bon Scott laat het leven na onwaarschijnlijk veel alcohol genuttigt te hebben.
December moorden in Suriname. Mmmmm wat donker jaar, maar de muziek was top.
Ben benieuwd naar de 10 best of 1980.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.