MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Nog 30 nummers over en dan reken ik Anita Meyer nog niet eens mee.

Ik ben bang bang dat een aantal namen die het wel halen nauwelijks genoemd worden. Vooralsnog een non-album-track van een beroemde Engelse band op 1, tenzij ik een nieuwe volgorde aanbreng in mijn lijstje. (en ja dat waren 3 hints )

johannesA
Ik probeer vandaag nog een lijstje in te leveren.

Ik ben inmiddels begonnen. Eens even kijken: de Dolly Dots natuurlijk, Maywood, Rubberen Robbie. Oh, dat gaat eigenlijk best wel makkelijk.

zaaf
vergeet dreetje niet

Telamon
'81
82
83
84'

*luistert alvast voor volgende week*

zaaf
Telamon schreef:
'81
82
83
84'

*luistert alvast voor volgende week*
moet ik op 82 klikken?

Telamon
Je kunt het proberen.

'eetiewon, eetietoe, eetiefrie, eetiefooohoooor'

*ondertussen verder zingt*

Telamon
Hoe is het thuis west?

zaaf
ja west, vertel eens.

Oost west thuis best?

Als we ergens mee kunnen helpen west dan horen we het graag.

Telamon
vigil schreef:
Als we ergens mee kunnen helpen west dan horen we het graag.

huh?

Jij wilt niet helpen begrijp ik?

Ha jongens: het is hier beneden nog steeds een betonnen zooitje, wat gelukkig wel langzamerhand op begint te drogen. Als het allemaal 'mee zit' , dan gaat de nieuwe vloer er eind april in.

zaaf
hee west, we zijn toch met de jaren 80 bezig...
als we nou allemaal langskomen met onze fohn...

Komende dagen wordt het mooi (droog en warmer) dus dat zal vast ook wel schelen

Zeker weten.

Na de RYM lijst keek ik weer eens bij de Billboard lijst van 1981, daar staat ook weer van alles in:
http://www.musicoutfitters.com/topsongs/1981.htm

Ik ben trouwens nog nooit zoveel nummers vergeten als in 1980 blijkt nu in 1981...

zaaf
Verdomd, je hebt gelijk! Er staat echt van alles in! Allemachtig....

Telamon

zaaf schreef:
Verdomd, je hebt gelijk! Er staat echt van alles in! Allemachtig....

Neuswijs!

Ik stuur jou nooit meer een lijstje!!!! Hoorrrr!

Nu ik mijn lijstje af heb, begrijp ik waarom de nummer 1 vanaf het begin zo duidelijk was: daar bestaat natuurlijk geen controversy over.

Telamon
Die hint ligt er wel heel dik bovenop. En nu niet gaan zeggen dat je van de prins geen kwaad weet he!

Chocoprince?

west schreef:
Ha jongens: het is hier beneden nog steeds een betonnen zooitje, wat gelukkig wel langzamerhand op begint te drogen. Als het allemaal 'mee zit' , dan gaat de nieuwe vloer er eind april in.

Dat is positief nieuws.
Kijk wel of de vloer helemaal droog is, beter wat langer wachten, dan 2x hetzelfde werk verrichten.

Dank je! Ze meten op veel plekken en het moet minimaal beneden een bepaalde waarde (van 80) zijn. De keuken was afgelopen vrijdag net droog genoeg, maar inderdaad is het beter om wat langer te wachten.

En de verzekering werkt ook goed mee?

Sinds er een inspecteur op zit wel. Vandaag en morgen kan alles wat dat betreft praktisch afgerond worden (he he, wat een toestand!). Net weer een vochtmeting gehad en volgende week vrijdag kunnen de blaas- en afvoerapparaten eruit! Er komt weer licht aan het einde van het tunnel, zeg ik wat melodramatisch (en het is geen beschrijving van een song).

zaaf
Behalve als het inspecteur Fad Gadget is, whahahaha!

Nee, gelukkig niet. Hij heet Clouseau.

zaaf
Is er al een topic "humor en muziek"? (serieuze vraag)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:34 uur

geplaatst: vandaag om 23:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.