Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2015, 00:27 uur
Nog 30 nummers over en dan reken ik Anita Meyer nog niet eens mee.
Ik ben bang bang dat een aantal namen die het wel halen nauwelijks genoemd worden. Vooralsnog een non-album-track van een beroemde Engelse band op 1, tenzij ik een nieuwe volgorde aanbreng in mijn lijstje. (en ja dat waren 3 hints
)
Ik ben bang bang dat een aantal namen die het wel halen nauwelijks genoemd worden. Vooralsnog een non-album-track van een beroemde Engelse band op 1, tenzij ik een nieuwe volgorde aanbreng in mijn lijstje. (en ja dat waren 3 hints
)
0
geplaatst: 8 april 2015, 08:16 uur
Ik ben inmiddels begonnen. Eens even kijken: de Dolly Dots natuurlijk, Maywood, Rubberen Robbie. Oh, dat gaat eigenlijk best wel makkelijk.
0
Telamon
geplaatst: 8 april 2015, 08:50 uur
Je kunt het proberen.
'eetiewon, eetietoe, eetiefrie, eetiefooohoooor'
*ondertussen verder zingt*
'eetiewon, eetietoe, eetiefrie, eetiefooohoooor'
*ondertussen verder zingt*
0
geplaatst: 8 april 2015, 11:11 uur
Ha jongens: het is hier beneden nog steeds een betonnen zooitje, wat gelukkig wel langzamerhand op begint te drogen. Als het allemaal 'mee zit'
, dan gaat de nieuwe vloer er eind april in.
0
zaaf
geplaatst: 8 april 2015, 11:37 uur
hee west, we zijn toch met de jaren 80 bezig...
als we nou allemaal langskomen met onze fohn...
als we nou allemaal langskomen met onze fohn...
0
geplaatst: 8 april 2015, 11:48 uur
Komende dagen wordt het mooi (droog en warmer) dus dat zal vast ook wel schelen 

0
geplaatst: 8 april 2015, 12:23 uur
Zeker weten. 
Na de RYM lijst keek ik weer eens bij de Billboard lijst van 1981, daar staat ook weer van alles in:
http://www.musicoutfitters.com/topsongs/1981.htm
Ik ben trouwens nog nooit zoveel nummers vergeten als in 1980 blijkt nu in 1981...

Na de RYM lijst keek ik weer eens bij de Billboard lijst van 1981, daar staat ook weer van alles in:
http://www.musicoutfitters.com/topsongs/1981.htm
Ik ben trouwens nog nooit zoveel nummers vergeten als in 1980 blijkt nu in 1981...

0
zaaf
geplaatst: 8 april 2015, 12:27 uur
Verdomd, je hebt gelijk! Er staat echt van alles in! Allemachtig....
0
geplaatst: 8 april 2015, 15:58 uur
zaaf schreef:
Neuswijs!

Ik stuur jou nooit meer een lijstje!!!! Hoorrrr!

0
geplaatst: 8 april 2015, 15:59 uur
Nu ik mijn lijstje af heb, begrijp ik waarom de nummer 1 vanaf het begin zo duidelijk was: daar bestaat natuurlijk geen controversy over. 

0
Telamon
geplaatst: 8 april 2015, 16:24 uur
Die hint ligt er wel heel dik bovenop. En nu niet gaan zeggen dat je van de prins geen kwaad weet he!
0
geplaatst: 8 april 2015, 16:43 uur
west schreef:
Ha jongens: het is hier beneden nog steeds een betonnen zooitje, wat gelukkig wel langzamerhand op begint te drogen. Als het allemaal 'mee zit'
, dan gaat de nieuwe vloer er eind april in. Dat is positief nieuws.

Kijk wel of de vloer helemaal droog is, beter wat langer wachten, dan 2x hetzelfde werk verrichten.
0
geplaatst: 8 april 2015, 16:45 uur
Dank je! Ze meten op veel plekken en het moet minimaal beneden een bepaalde waarde (van 80) zijn. De keuken was afgelopen vrijdag net droog genoeg, maar inderdaad is het beter om wat langer te wachten.
0
geplaatst: 8 april 2015, 21:08 uur
Sinds er een inspecteur op zit wel. Vandaag en morgen kan alles wat dat betreft praktisch afgerond worden (he he, wat een toestand!). Net weer een vochtmeting gehad en volgende week vrijdag kunnen de blaas- en afvoerapparaten eruit!
Er komt weer licht aan het einde van het tunnel, zeg ik wat melodramatisch (en het is geen beschrijving van een song).
Er komt weer licht aan het einde van het tunnel, zeg ik wat melodramatisch (en het is geen beschrijving van een song).Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.