Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2015, 16:39 uur
Als je nu al 5 keer Depeche Mode in je top 10 hebt, ben je echt een grote fan.
0
geplaatst: 3 april 2015, 16:40 uur
Die early demo recordings zijn anders best wel de moeite waard hoor
0
geplaatst: 3 april 2015, 17:04 uur
0
geplaatst: 3 april 2015, 17:09 uur
Ik heb helaas maar 3x Depeche Mode in mijn Top 10, alleen Just Can't Get Enough, Ice Machine en Photographic haalden de lijst.
Gelukkig komen ze vanaf 1984 met meer goede songs.
Gelukkig komen ze vanaf 1984 met meer goede songs.
0
zaaf
geplaatst: 3 april 2015, 22:13 uur
updateje
als men wil dat echte muziek zegeviert is het verstandig iets minder te spreiden: zowel van het album Faith als van From the Lion's Mouth zijn al vijf nummers genoemd.
15 lijsten binnen, het druppelt - er is nog tijd zat.
nr 1 is nog steeds prominent, daarachter is het dringen. je komt met 15 puntjes al in de top 10...
groet van een 'geest'ige zaaf
als men wil dat echte muziek zegeviert is het verstandig iets minder te spreiden: zowel van het album Faith als van From the Lion's Mouth zijn al vijf nummers genoemd.
15 lijsten binnen, het druppelt - er is nog tijd zat.
nr 1 is nog steeds prominent, daarachter is het dringen. je komt met 15 puntjes al in de top 10...
groet van een 'geest'ige zaaf
0
zaaf
geplaatst: 5 april 2015, 11:52 uur
het is erg stil, lieden! paasdipje?
Cured haalt zelfs zn berichtjes weg...
er zijn twee lijstjes binnen in anderhalve dag tijd. geen verschillen meer te melden dus.
'normaal' zou ik vandaag aftrappen (of liever gezegd, rudi) en zouden de lijsten als een stortvloed binnenstromen. we hebben nog 4 dagen, maar 1981 zou toch wel in de steigers moeten staan inmiddels...
groet van een popelende zaaf
Cured haalt zelfs zn berichtjes weg...
er zijn twee lijstjes binnen in anderhalve dag tijd. geen verschillen meer te melden dus.
'normaal' zou ik vandaag aftrappen (of liever gezegd, rudi) en zouden de lijsten als een stortvloed binnenstromen. we hebben nog 4 dagen, maar 1981 zou toch wel in de steigers moeten staan inmiddels...
groet van een popelende zaaf
0
geplaatst: 5 april 2015, 22:56 uur
Het was te mooi weer vandaag en ik ben ook nog naar Utreg geweest tegen die Amsterdammers. Wat een armoe van beide kanten zeg. Hopelijk biedt 1981 een hoger niveau, maar dat moet makkelijk lukken. Ik denk dat mijn lijstje dinsdag volgt, maar hij komt er natuurlijk aan.
0
zaaf
geplaatst: 5 april 2015, 23:05 uur
ja dat was een erg slechte wedstrijd. jupilerleague waardig.
goed dat je je weer meldt west, je bent een van die smaakmakers tussendoor
goed dat je je weer meldt west, je bent een van die smaakmakers tussendoor

0
geplaatst: 5 april 2015, 23:12 uur
Ik dacht: je kan toch niet 2 dagen alleen achter blijven op dit anders zo spetterende forum?! 

0
zaaf
geplaatst: 5 april 2015, 23:36 uur
ziet er wel een beetje raar uit, die 'microfoon' (als je nog niet op play hebt gedrukt)
vind je niet west?
vind je niet west?
0
geplaatst: 5 april 2015, 23:39 uur
Goedemorgen: ik schrik me rot zaaf! 
Dat had ik nou niet gezocht achter die brave Anita: why, tell me why?

Dat had ik nou niet gezocht achter die brave Anita: why, tell me why?
0
zaaf
geplaatst: 5 april 2015, 23:42 uur

anita (altijd al een lekkere naam gevonden) is kinkier dan je denkt.... lekker moppie zingen maar ondertussen...
0
geplaatst: 5 april 2015, 23:52 uur
Ik probeer nu niet te denken aan Anita en Lee Towers.... in 'duet' zeg maar. 

0
geplaatst: 6 april 2015, 01:16 uur
Die microfoon laat inderdaad wel zien dat ze zich prima kan redden zonder Hans Vermeulen.
0
zaaf
geplaatst: 6 april 2015, 22:12 uur
update!
we zitten op 23 lijsten, er zijn nog meer dan 10 vaste gasten die het lijstje nog niet hebben prijsgegeven.
ik vind de top 10 er fraai uitzien. nr 1 is nog immer los, niet onhaalbaar overigens.
de ondergrens van de top 10 ligt op 23 punten, best laag nog.
ik hoop nog wat mooie lijstjes te zien. twee van mijn eigen lijst zijn verder nog niet genoemd (avatar!) en dat is natuurlijk een omissie
groet van zaaf, met zijn gloednieuwe zak
we zitten op 23 lijsten, er zijn nog meer dan 10 vaste gasten die het lijstje nog niet hebben prijsgegeven.
ik vind de top 10 er fraai uitzien. nr 1 is nog immer los, niet onhaalbaar overigens.
de ondergrens van de top 10 ligt op 23 punten, best laag nog.
ik hoop nog wat mooie lijstjes te zien. twee van mijn eigen lijst zijn verder nog niet genoemd (avatar!) en dat is natuurlijk een omissie

groet van zaaf, met zijn gloednieuwe zak
0
zaaf
geplaatst: 7 april 2015, 20:22 uur
Het valt weer stil... geen lijsten ontvangen. Ik hoop nog zeker op die van Edgar18, herman, Henri-S, johan de witt, J.J. Wever, johannesA, nelis, Simon77, Teunnis, west en yeahyeahyeah
0
geplaatst: 7 april 2015, 20:26 uur
Helaas zaaf, ik sla een jaartje over. In '82 ben ik wel weer gewoon van de partij!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.