MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Als je nu al 5 keer Depeche Mode in je top 10 hebt, ben je echt een grote fan.

Die early demo recordings zijn anders best wel de moeite waard hoor

vigil schreef:
Houd de 'echte' muziek levend, mede-users !

Ik heb helaas maar 3x Depeche Mode in mijn Top 10, alleen Just Can't Get Enough, Ice Machine en Photographic haalden de lijst.
Gelukkig komen ze vanaf 1984 met meer goede songs.

zaaf
updateje

als men wil dat echte muziek zegeviert is het verstandig iets minder te spreiden: zowel van het album Faith als van From the Lion's Mouth zijn al vijf nummers genoemd.
15 lijsten binnen, het druppelt - er is nog tijd zat.
nr 1 is nog steeds prominent, daarachter is het dringen. je komt met 15 puntjes al in de top 10...

groet van een 'geest'ige zaaf

Telamon
zaaf schreef:

groet van een 'geest'ige zaaf

japans grapje?

zaaf
het is erg stil, lieden! paasdipje?
Cured haalt zelfs zn berichtjes weg...

er zijn twee lijstjes binnen in anderhalve dag tijd. geen verschillen meer te melden dus.

'normaal' zou ik vandaag aftrappen (of liever gezegd, rudi) en zouden de lijsten als een stortvloed binnenstromen. we hebben nog 4 dagen, maar 1981 zou toch wel in de steigers moeten staan inmiddels...

groet van een popelende zaaf

Het was te mooi weer vandaag en ik ben ook nog naar Utreg geweest tegen die Amsterdammers. Wat een armoe van beide kanten zeg. Hopelijk biedt 1981 een hoger niveau, maar dat moet makkelijk lukken. Ik denk dat mijn lijstje dinsdag volgt, maar hij komt er natuurlijk aan.

zaaf
ja dat was een erg slechte wedstrijd. jupilerleague waardig.
goed dat je je weer meldt west, je bent een van die smaakmakers tussendoor

Ik dacht: je kan toch niet 2 dagen alleen achter blijven op dit anders zo spetterende forum?!

Ik verwacht deze niet in de lijst: wel een goed nummer

zaaf
ziet er wel een beetje raar uit, die 'microfoon' (als je nog niet op play hebt gedrukt)
vind je niet west?

Anita met een fijne knakworst

Goedemorgen: ik schrik me rot zaaf!
Dat had ik nou niet gezocht achter die brave Anita: why, tell me why?

zaaf

anita (altijd al een lekkere naam gevonden) is kinkier dan je denkt.... lekker moppie zingen maar ondertussen...

Ik probeer nu niet te denken aan Anita en Lee Towers.... in 'duet' zeg maar.

zaaf
lee heet niet voor niets towers...

Die microfoon laat inderdaad wel zien dat ze zich prima kan redden zonder Hans Vermeulen.

Telamon
Iemand nog aan het werk vandaag, van 9 tot 5?

zaaf
nee ik was aan t sporten. ik was in de winning mood....

zaaf
update!

we zitten op 23 lijsten, er zijn nog meer dan 10 vaste gasten die het lijstje nog niet hebben prijsgegeven.
ik vind de top 10 er fraai uitzien. nr 1 is nog immer los, niet onhaalbaar overigens.
de ondergrens van de top 10 ligt op 23 punten, best laag nog.

ik hoop nog wat mooie lijstjes te zien. twee van mijn eigen lijst zijn verder nog niet genoemd (avatar!) en dat is natuurlijk een omissie

groet van zaaf, met zijn gloednieuwe zak

Met zijn gloednieuwe wat?!

zaaf
o pardon. tas bedoel ik.

zaaf
Het valt weer stil... geen lijsten ontvangen. Ik hoop nog zeker op die van Edgar18, herman, Henri-S, johan de witt, J.J. Wever, johannesA, nelis, Simon77, Teunnis, west en yeahyeahyeah

Helaas zaaf, ik sla een jaartje over. In '82 ben ik wel weer gewoon van de partij!

zaaf
Jammer Edgar, maar even goeie pen-pals

Verstuurd naar je, zaaf

Die van mij komt morgen. Een belofte!

Die van mij komt ook nog.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:25 uur

geplaatst: vandaag om 14:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.