MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Das waar, daar kan mijn trui met hulsttakjes en rendier niet tegen op .

Rudi S schreef:
(quote)

Nummer 1 moet dus Cowgirl in the sand zijn en daarna schuift alles een plaatsje op.

Wacht even, zoiets heb ik hier al eerder gelezen.

Cured
Rudi S schreef:
Tja, als jij een sabbatical neemt moet er wel de swung in gehouden worden
Je bedoelt een...Sabbat(h)ical ; ik ben even een paar dagen met wat Duivelse zaken bezig, naast mijn 'rust'...

Cured schreef:
(quote)
Je bedoelt een...Sabbat(h)ical ; ik ben even een paar dagen met wat Duivelse zaken bezig, naast mijn 'rust'....

het volgende jaar is toch 1970
Black Sabbath - Black Sabbath (1970)

Ik zou ook wel een Sabbathical Bloody Sabbathical willen nemen, maar dat zit er niet in helaas.

Cured
Ik heb er de laatste dagen even over nagedacht, maar ik houd er zelf mee op qua organisatie. Ik wil alleen nog wat meedoen aan bepaalde topics en vraag bij deze of iemand dit topic over wil nemen, naar eigen idee.

MM legt nu teveel beslag op me, wil andere prioriteiten stellen en ga bovendien weer in een band spelen; te weinig tijd dus, maar ook een bewuste keuze omdat er veel meer en belangrijker zaken zijn als MM, die ik nu meer wil doen.

In ieder geval bedankt voor ieders deelname deze vijf edities 60'-er jaren en mocht iemand het over willen nemen, zal ik zeker meedoen.

zaaf
boeh... da's erg jammer Cured! t is blijkbaar het moment van verstandige besluiten.
hoop dat deze je goed bekomt.

ik hoop dat iemand anders dit zou willen en kunnen overpakken, want ik vond het wel een leuk concept - zo als alternatief voor dat moloch (t2000)

Flauw hoor Cured, had je niet gewoon kunnen stoppen met roken of zo?

Cured schreef:
Ik heb er de laatste dagen even over nagedacht, maar ik houd er zelf mee op qua organisatie.

Goede voornemens duren meestal maar een dag of 2, ik stuur mijn 1970 lijstje dus pas na 2 Januari op.

Cured
Rudi S schreef:
(quote)

Goede voornemens duren meestal maar een dag of 2, ik stuur mijn 1970 lijstje dus pas na 2 Januari op.
Allright....here we go again !!

Ik wilde de reactie even afwachten, maar.....er gebeurde niets. Ik heb even een dikke week een Metal topic gedaan, maar dat is nogal....eenzijdig .

We gaan dus gewoon verder met.....de 70's , en wel met 1970 !

PM me jouw Top 10 over 1970 !

Regels:
1. geen live, verder gewoon studio songs
2. de 1e releasedatum telt :songs die in 1969 op single uitkwamen van een album uit 1970 tellen dus NIET mee; check Wiki hiervoor (denk dus ook altijd een jaar verder qua studio-albums uit 1971 en singles daarvan !
3. geen limieten verder qua bands/artiest
4. Deadline voortaan op DONDERDAGAVOND 23.59 uur !

Zo kan ik de Top 10 mooi over drie dagen spreiden en heb ik nauwelijks stress, want andere topics doe ik niet (meer).

Cured schreef:

Ik heb even een dikke week een Metal topic gedaan, maar dat is nogal....eenzijdig .

Black Sabbath, Deep Purple en Led Zeppelin komen er aan.

Cured
Dat is top en ook meer hardrock (behalve. BS dan , nma... ja). Maar in ieder geval veel meer afwisseling in de totaallijsten. De Metal van de laatste 15/25 jaar is ook een enorm gebrul, gegrom o.i.d.

Die bands die jij noemt wordt in ieder geval nog gezongen, of een poging daar toe, over het algemeen; ik zou het netjes op zijn hoogst 'schreeuwzang' willen noemen. In de laatste 25 jaar Metal wordt er vooral gebruld of erger....

Over de keuze: doe niet te haastig , anders zie je wat over het hoofd misschien. Bekijk ook de diverse jaartopic hier voor de zekerheid.

zaaf
Cured! man van mijn hart!
hij komt er weer aan hoor!

nog pr doen, voor de mensen die jou echt gingen geloven?

Cured
Nou, ik moet maar even zien als ik een bericht kan vinden van alle deelnemers die ik kan quoten....of gaat dan het 'taggen' weg ?

Cured
[img][/img]

heicro Toon1 herman GrafGantz Lukas west aERodynamIC dynamo d HugovdBos 50tracks Teunnis Simon77 nelis sheep67 Papartis zaaf thelion Edgar18 Rudi S Cured Arno DjFrankie ArthurDZ J.J. Wever johan de witt e.a.

(ja, hij doet het......Ik zou graag minstens 20 top 10's zien !)

PM me jouw Top 10 : same old rules..., behalve deadline !

Deadline: donderdagavond 23.59 uur !

Ik zou graag een 1 met twintig nullen op mijn bankrekening zien maar goed lijstje komt van de week.......

met een 1 gevolgd door 6 nullen zonder gebruik van komma's op mijn NL bankrekening ben ik al wel tevreden

Gelukkig 1970 allemaal!

Komt helemaal goed!

Cured
6 lijstjes reeds al.....!! Nummers weer om je vingers bij af te likken, uit alle 'hoeken'

Had ik toch niet voor niks het lijstje van 1970 al opgesteld , komt eraan.

Cured
Het was een slechte oude/nieuwe-jaarsgrap...ik weet het !

zaaf
belangrijker zaken...

Cured
(overigens ben ik wel degelijk minder aanwezig op MM en doe ik dit ook niet tot 2015 voor de duidelijkheid....de wintermaanden nog; daarna ben ik meer op de voetbalvelden te vinden)

zaaf
niet tot 2015?? gaan we een beetje dollen?

Cured
Nee, het is dan wel mooi geweest, Zaaf. Het houdt een keer op en MM mag me niet de baas zijn ; dan is het echt tijd voor andere(n), al of niet in samenwerking. Ik doe het zo tot 1980 ongeveer (zoals het nu lijkt.)

Overigens, 8 lijstjes binnen én verwerkt (incl. de mijne) en dat terwijl we nog 4 volle dagen/avonden hebben !

Cured
Inmiddels al 12 ! lijstjes binnen en verwerkt.

Prachtig, wie staat er op 1 .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.