MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
herman schreef:
(quote)

BM lijkt me sterk als ze dit jaar niet eens de top 10 halen met nummers die er nauwelijks voor onder doen. Maar het zou wel leuk zijn. The Smiths mag ook.

Nee, volgend jaar wordt het toch gewoon die vrouw uit de ruimte? Nja, met BM kan ik op zich ook wel leven. Of grijpt de Italiaanse meneer zijn kans? Het wordt in ieder geval een mooie opgang (noch niet het einde gelukkig). 1983 is wel echt een topjaar met drie nummers uit mijn persoonlijke Top 100 en eentje er net buiten. En wie weet kan Frankrijk ook nog een leuke ronde doen. Of zijn Les Blues verboden kleuren? En wie weet kan Detroit ook nog verrassen...

EDIT: Laten we toch hopen dat die vervelende vis zich hier nog niet gaat melden. Die band werd pas een klein beetje leuk toen die vis er mee stopte.

Echt, als MJ of vooral The The niet op #1 geëindigd is omdat laxus11, Rudi S of bikkel2 het was vergeten dan doe ik ze wat!

De winnaar is voorspelbaar, maar wel jammer. Gelukkig is de rest van de top-10 over het algemeen vrij sterk. Alleen DS en SM zijn zwak (van SM vooral SSiS, NGD is nog wel te doen). En die van Bruce ken ik niet, maar dat album zal het eerste album zijn dat ik van Bruce zal luisteren (want Highway Patrolman en State Trooper zijn prima nummers).

Uncertain smile is het enige nummer tot nu toe uit de top 10 dat me totaal niet ligt. De rest kan ik nog wel volgen. Benieuwd naar de nummer 1. Omdat ik nog niet zo lang echt actief ben hier, is het voor mij moeilijk in te schatten wat de favorietjes zijn van de spelers hier.

It's hard to say i'm sorry Teun ......

Ben inmiddels ondergedoken.

Teunnis schreef:
Echt, als MJ of vooral The The niet op #1 geëindigd is omdat laxus11, Rudi S of bikkel2 het was vergeten dan doe ik ze wat!

Gelijk heb jij, ik hoor trouwens niet in dat rijtje, ik kies niet voor nummers die de eindlijst halen

Voorlopig nog geen enkel nummer voorbij zien komen uit mijn ingestuurde Top 10... Nu zal de nummer 1 waarvan we allemaal denk dat het die is dan nog voor enige opluchting zorgen want die heb ik ook. Niet op 1 trouwens (op 7), The The is natuurlijk top maar verder vermaak ik me maar matig met de 82 lijst.

Rudi S schreef:
(quote)

Gelijk heb jij, ik hoor trouwens niet in dat rijtje, ik kies niet voor nummers die de eindlijst halen

Ik lees nu pas dat het om
Rudi S schreef:
The The mist 8 punten van mij, die single vergeten.
acht (!) punten gaat. Grmmblrrrr...!

Geen eentje vigil ????

Ben heel benieuwd naar je top 10.

Teunnis schreef:
(quote)

Ik lees nu pas dat het om
(quote)
acht (!) punten gaat. Grmmblrrrr...!

Emigratie inmiddels aangevraagd Teun.....

Telamon
ik wil naar bed, zaaf... Waar blijft die nummer 1?

Dat duurt nog wel ff Telamon !

Neem maar een paar Red Bulletjes...

Telamon
ik heb net een muis ontdekt, muizenval verzet, dus ik wacht ook nog ff op die klik

Telamon schreef:
ik heb net een muis ontdekt, muizenval verzet, dus ik wacht ook nog ff op die klik

Ha ha, nou veel.plezier ermee.......

zaaf
he fijne kerels, ik lig al op mn dame, dus de nr 1, zoals altijd!!, morgenochtend vroeg.

hier ben ik weer schat!

Telamon
zaaf schreef:
he fijne kerels, ik lig al op mn dame, dus de nr 1, zoals altijd!!, morgenochtend vroeg.

hier ben ik weer schat!

klinkt plausibel.

Mijne heeft hoofdpijn. Echt!
Hormonale migraine, dus geen grappen daarover!

Lucky Devil !! ....... uuuh....zaaf dus.

Telamon
Muis loopt blijkbaar gewoon langs de val met pindakaas. Zat net weer in de la met ontbijtspullen.

Ik ken het probleem. ( vorige woning.)

Lullige is, als je er 1 hebt, dan zijn er meestal meer...... en ze worden steeds vrijer op een gegeven moment.
Er zat er eentje in de parkieten kooi zaadjes te pikken.
Met gif is het trouwens snel over.

Telamon
ik had er woensdag drie. Deze heeft bijgeleerd, ik zag m net weer wegglippen. Heb daarom zojuist de pindakaas vervangen door chocopasta

Echt helpen doet een kat. Miauw.

bikkel2 schreef:
Geen eentje vigil ????

Ben heel benieuwd naar je top 10.

Ik ook nog geen eentje volgens mij. The Clash had ik wel op 17.

Teunnis schreef:
(quote)

Nee, volgend jaar wordt het toch gewoon die vrouw uit de ruimte?

Nou, ik zit nu te wachten op de duidelijke nummer 1 voor dit jaar: die man uit de ruimte. Hint: hij spreekt Duits en zit in het leger.

Ik heb er vijf goed. Hoogste tot nu toe in mijn deelname.

Leuk morgen ff de top 10 en doornemen van jullie !

Hey Telamon ! Muisje al aan het hemelen ?

Teunnis schreef:
Gelukkig is de rest van de top-10 over het algemeen vrij sterk. Alleen DS en SM zijn zwak...

Hoezo 'zwak'? Dat is niet bepaald zwak uitgedrukt. Simple Minds is zeker ook niet mijn favoriet, maar net als (het prachtige) Telegraph Road halen ze toch maar mooi de top 5 hier.

Oh......ik weet het west ! Heino !!!!!

Völlig losgelöst von der Erde, schwebt das Raumschiff, völlig schwereloss....

(het is - echt waar - mijn nummer 18: good old memories...)

Telamon
Nee, helaas bikkel. Val staat nu op een kindvriendelijke plek: ipv keukenla in kast achter vuinisbak.

ps bikkel, het is natuurlijk cooler dat je kan zeggen dat je nauwelijks nummers uit je top 10 hebt teruggezien. Bij 5 ben je gewoon een mainstreamert, de Skyradio binnen MuMe.

Leuk nummer...... zonder meer.

En bij 7 ben je een absolute koning!

Oh shit: ik heb er 5...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.