Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2015, 09:38 uur
Nou ik zag gisteren Robert Downey Jr.: die was net 50 geworden. En hij is Iron Man! Kan gewoon nog! 

0
geplaatst: 29 april 2015, 10:09 uur
Na 18 lijstjes is het verschil tussen nummer 1 en nummer 2 nog 8 punten, het kan nog 

0
geplaatst: 29 april 2015, 10:18 uur
1984 was een triest jaar voor Belgische muziek. In eigen land stonden maar 3 Belgische hits in de lijst van 100 best verkochte singles. En dan nog ergens onderaan. Will Tura, Urbanus en het duo Conny & Danny Fabry. Pas later zou de waarde bovenkomen van groepen als Nacht Und Nebel en 2 Belgen, en de invloed op de elektronische muziek.
0
geplaatst: 29 april 2015, 10:44 uur
Telamon:
Bruce had het juiste materiaal op het juiste moment. Dancing in The Dark had alle skills voor een hit en de titelsong wilde Reagan gebruiken voor zijn campagne. Maar Bruce bedoelde inhoudelijk iets anders dan old Ronald dacht.
Die kreet en het refein bekte wel lekker, maar het was in feite een soort van protestsong tegen het Amerika van dat moment.
USA For Africa..... tja, daar was Bruce ook bij.
Maar Born In The U.S.A was gewoon gemaakt voor succes.
Een groots klinkend rockalbum. Niet zijn beste, maar het zette hem nu definitief bij de groten der aarde.
Bruce had het juiste materiaal op het juiste moment. Dancing in The Dark had alle skills voor een hit en de titelsong wilde Reagan gebruiken voor zijn campagne. Maar Bruce bedoelde inhoudelijk iets anders dan old Ronald dacht.
Die kreet en het refein bekte wel lekker, maar het was in feite een soort van protestsong tegen het Amerika van dat moment.
USA For Africa..... tja, daar was Bruce ook bij.
Maar Born In The U.S.A was gewoon gemaakt voor succes.
Een groots klinkend rockalbum. Niet zijn beste, maar het zette hem nu definitief bij de groten der aarde.
0
geplaatst: 29 april 2015, 16:35 uur
Film Pegasus schreef:
1984 was een triest jaar voor Belgische muziek. In eigen land stonden maar 3 Belgische hits in de lijst van 100 best verkochte singles. En dan nog ergens onderaan. Will Tura, Urbanus en het duo Conny & Danny Fabry. Pas later zou de waarde bovenkomen van groepen als Nacht Und Nebel en 2 Belgen, en de invloed op de elektronische muziek.
2 Belgen gaan mijn lijstje nog wel halen over een paar jaar, Nacht und Nebel stond er vorig jaar bij mij in. En dit jaar is het de beurt aan een Belgisch duet. Verder in mijn top 10 ook nog een Nederlander met een Remain in Light-achtige groove. En 1 groep zowaar 2 keer in de top 6 en dat is niet eens de voorganger van Lays.
0
zaaf
geplaatst: 29 april 2015, 16:37 uur
Mooi Herman, Zanna! Stond ook op mn lijst - net afgevallen...
0
geplaatst: 29 april 2015, 16:55 uur
herman schreef:
En 1 groep zowaar 2 keer in de top 6 en dat is niet eens de voorganger van Lays.
(quote)
En 1 groep zowaar 2 keer in de top 6 en dat is niet eens de voorganger van Lays.
Zie je wel, ik heb het altijd al geweten: stiekem toch Metallica!

0
geplaatst: 29 april 2015, 17:23 uur
deric raven schreef:
Ik verwacht bij Herman deze 2.
Ik verwacht bij Herman deze 2.
Ik niet. Happy Station is m.i. hun beste nummer, en daar is ie al niet zo kapot van.
/edit: zie nu pas dat het een reactie was op iets wat Herman zei

0
geplaatst: 29 april 2015, 17:26 uur
herman schreef:
Liz!!!
0
geplaatst: 29 april 2015, 17:45 uur
Nee, geen Liz... ook geen Fun Fun. 
En Happy Station vind ik wel een leuk nummer, maar geen top 20 materiaal.
Bedacht me na insturen nog wel deze, die had achteraf wel in mijn lijstje gekund.

En Happy Station vind ik wel een leuk nummer, maar geen top 20 materiaal.
Bedacht me na insturen nog wel deze, die had achteraf wel in mijn lijstje gekund.

0
geplaatst: 29 april 2015, 18:36 uur
Gretz schreef:
Wanneer ligt de deadline voor 1984?
Wanneer ligt de deadline voor 1984?
Voor dit spel donderdag 24.00 uur.
Niet alleen voor 84, maar ook voor de komende 31 jaar.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 april 2015, 19:10 uur
Ik verwacht dat herman dalijk deze gaat kiezen Silver Pozzoli - Around My Dream HQ HD - YouTube maar nog een paar jaar w88.
Goed nummer trouwens
Goed nummer trouwens

0
geplaatst: 29 april 2015, 19:55 uur
Film Pegasus schreef:
Mijn nummer 5 is een Belgisch product. Zo mooi worden ze zelden nog gemaakt

(die laatste zin is geen cryptische omschrijving)
Edit: lees net dat de titel al genoemd is

0
geplaatst: 29 april 2015, 21:12 uur
Vlaams, Italiaans.......wordt vast weer een ratjetoe van alles en nog wat. Maar dat heeft dan ook wel weer zijn charme. 

0
geplaatst: 29 april 2015, 21:46 uur
Ik heb zelfs 2 Nederlandse artiesten in mijn top 5 zie ik. Maar 1 nummer is Engelstalig en het andere instrumentaal (maar heeft een Afrikaanse titel). In totaal 6 verschillende landen in de top 10, dat is wel eens minder geweest.
0
geplaatst: 29 april 2015, 21:53 uur
Haha, nee. Denk niet dat iemand het gaat raden. Heb het (Jasper van 't Hof - Pili-pili) een tijdje terug ontdekt via een favoriete Italiaanse dj: Cosmic club: Italian legend Daniele Baldelli selects his 50 favourite cosmic records – The Vinyl Factory - thevinylfactory.com
0
geplaatst: 29 april 2015, 21:59 uur
DjFrankie schreef:
Ik verwacht dat herman dalijk deze gaat kiezen Silver Pozzoli - Around My Dream HQ HD - YouTube maar nog een paar jaar w88.
Goed nummer trouwens
Goed nummer trouwens
Die komt bij mij serieus in de top 20 van het jaar. Dat nummer is zo lekker, vooral natuurlijk de 12" extended version.

0
geplaatst: 29 april 2015, 22:04 uur
deric raven schreef:
Happy Station is ook hun beste, maar die is ouder.
Happy Station is ook hun beste, maar die is ouder.
Ik vond gisteren in mijn 12" koffer de scratch versie van..... 11 minuten! Maar die is echt erg fijn, veeeel beter dan de single.

0
geplaatst: 29 april 2015, 22:11 uur
herman schreef:
Haha, nee. Denk niet dat iemand het gaat raden. Heb het (Jasper van 't Hof - Pili-pili) een tijdje terug ontdekt via een favoriete Italiaanse dj: Cosmic club: Italian legend Daniele Baldelli selects his 50 favourite cosmic records – The Vinyl Factory - thevinylfactory.com
Hey, heb die lijst onlangs ook (deels) gecheckt

0
geplaatst: 29 april 2015, 23:13 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.