MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
deric raven schreef:
Jazeker, bracht ook nog artiesten als Helmut Lotti, Marco Borsato, Edsilia Rombley, Glennis Grace en niet te vergeten Tooske Breugem tot ons.
Wie kent die man onder de tattoos van The Voice nu nog.
Henny Huisman ontdekte de echte artiesten.

Die tattoo man gaat nogal veel op de vuist. Hoorn is verre van blij meer met mijneer Saunders.

Ik herinner mij trouwens dat veel van die nieuwe artiesten kwamen opdraven bij Los Vast.
Die Jan Rietman kondigde steevast alles aan met dezelfde zin; " EN NU( ?)....... EEN ARTIEST VAN ABSOLUTE WERELDKLASSE ".

JA VAST...

Cured
Virna....? (ik houd van filmsterren uit de 40's/ 50's)

Cured schreef:
Virna....? (ik houd van filmsterren uit de 40's/ 50's)

Ze zijn nu wel een beetje te oud voor je Cured...

Cured
Ja, nu wel.

zaaf
Ingrid Thulin is niet meer onder de levenden. Virna wel!

zaaf schreef:
Ingrid Thulin is niet meer onder de levenden. Virna wel!

Je een beetje bezighouden met hele oude vrouwen zaaf....

zaaf
haha, smeerpijp ben ik he?

En deze lijstjes zijn ook verwerkt:
Rudi S Zephyr Henri-S J.J. Wever Teunnis

31 lijstjes

Tussen de nummer 1 en nummer 2 zit nu nog 7 punten en ook de rest staat dicht op elkaar

zaaf
heeft yeahyeahyeah zijn licht al laten schijnen? die 7 punten moeten dicht!

No,no,no,no niet gezien, heeft nog 4 uur.

Mijn lijst is as we speak onder constructie. Ik verwacht trouwens niet dat het iets verandert aan de top 2, maar mocht bijvoorbeeld de funky dictator nog in de race zijn, dan geef ik hem graag het beslissende zetje

Rudi S schreef:
No,no,no,no

there's no limit...

Cured
Ik houd van funk, maar niet zo van de Mini(apolist)... ; dan ren ik nogal gauw die heuvel op . Kom op mensen, laten we een deal maken...

Vol verwachting allemaal ?

Wat een rust.

zaaf
Ik verheug me op t ontbijt morgen...

nog 3 lijstjes binnengekomen, dit kost de nummer 10 de kop of nog erger.
Even invoeren

zaaf
erger dan de kop?

zaaf schreef:
erger dan de kop?

Nummer 10 was mijn no. 2

zaaf
ja, veel erger dan de kop! muiterij!

Hoe laat nr.10 ? Niet te vroeg hoor !

Hm de afstand tussen nr 1 en 2 is 6 punten en tussen nr 1 en 3 is 10 punten.
tussen nr 10 en 11 is 1 punt en tussen nummer 9 en 10 ook 1 punt.
Het zit allemaal dicht op elkaar.

Mijn lijstje ook ingeleverd, op de valreep.

En de laatste lijstjes zijn verwerkt:
johannesA Broem yeahyeahyeah Gretz

35 stuks.
Met het valreeplijstje is de top 10 weer anders geworden.

http://wiki.easy-vdr.de/images/f/fd/Closed.gif

Als ik me alleen en eenzaam voel kijk ik naar mijn posters aan de muur. Heuvellopen doe ik graag en ik lust die spruiten en honingachtige dingen ook wel, maar deze jongen verdrinkt het liefst in de ogen van Cleopatra.

Rudi S schreef:

Met het valreeplijstje is de top 10 weer anders geworden.

Ben benieuwd.

zaaf
begin een beetje trek te krijgen....

https://dasfashion.files.wordpress.com/2010/08/1985_totally_rules_hat-p148837851381880101u2x9_400.jpg

10 Talk Talk - Life's What You Make It

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/7c/Life's_what_you_make_it.jpg

Punten : 35
Nom. : 5
Nr. 1 van: Edgar18

Edgar.s lijstje was het eerste lijstje dus begonnen als koploper, doordat Life's What You Make It een paar keer een toppositie scoorde wist hij zich constant in de top 10 te handhaven, op het einde had hij nog 1 punt voorsprong op de nummer 11.
Zelfs na mijn melding in het topic dat dit een 1985 lied is , liep het nooit echt storm.
Het 1986 album (The colour of spring) waar deze single de voorloper van is zou de overgang betekenen van de meer traditionele popmuziek naar een pallet van impressionistische klankkleuren.
User Ataloona heeft een mooie beschrijving gemaakt van dit lied op de album pagina.
Een van de beste nummers op het album: ''Het leven is wat je ervan maakt'' misschien niet zo goed als een Waters tekst maar toch supergoed. Het begint super-goed. Een bass-piano riedeltje dat voor misschien wel altijd in je hoofd blijft zitten. Geweldige drums met een haast op een snerpende saxofoon lijkende gitaar. Mark Hollis begint te zingen. En je begint gewoon met je lichaam mee te swingen. Een van de beste nummers van dit album. Dan na een paar keer het refrein gedaan te hebben komt de break met een rust gevend piano riedeltje waarna het refrein weer verder gaat. 5*

En deze vindt Arno zo mooi.
Baby, life's what you make it
Celebrate it
Anticipate it
Yesterday's faded
Nothing can change it
Life's what you make it

zaaf
Zo, dat noem ik een fraaie start!
5 nominaties is idd te weinig, denk dat het album voor 86 nog wel wat in petto heeft...

Gelukkig had ik hem nog net op 10, anders stond hij dus op 11

Cured
Prachtig nummer en goede tekst ! Ik had 'm overigens zelf net niet (in mijn top 10).

Nog mensen die deze 'vergeten' zijn in '85?

Ik heb lang getwijfeld tussen deze en het Nijmeegse park. Benieuwd of Neerlands trots de top 10 heeft weten te halen maar ik vrees het ergste.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:02 uur

geplaatst: vandaag om 15:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.