Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 18 januari 2015, 09:33 uur
Ben geen groot liefhebber van The Who, maar dit is een fantastisch nummer dat heel nipt buiten m'n top 10 viel.
0
geplaatst: 18 januari 2015, 10:31 uur
0
geplaatst: 18 januari 2015, 10:35 uur
Ach, het leuke aan de jaren '70 is dat er toen nog geen Pearl Jam was

0
geplaatst: 18 januari 2015, 10:53 uur
Tsja ik had liever Behind Blue Eyes gezien van dit album, maar ja ik heb geen recht van spreken nummer staat ook niet in mijn Top 10.
0
geplaatst: 18 januari 2015, 11:09 uur
Ik ben het helemaal met je eens. Dat is pas een prachtig nummer.
0
geplaatst: 18 januari 2015, 11:10 uur
west schreef:
Je hoort niet veel liever de versie van Limp Bizkit?
0
Cured
geplaatst: 18 januari 2015, 11:40 uur
3. Stairway To Heaven - Led Zeppelin

Punten : 72
Nom. : 10x
Nr. 1 van : dynamo d , HugovdBos en LucM
Op plaats 3 het 'grootse' Stairway To Heaven, al zag het daar in het begin nog niet naar uit. Vanzelfsprekend haast stond deze al behoorlijk in de Top 10, maar begon woensdag een gestage opmars richting de nummer 1, maar mocht er alleen aan 'ruiken' : nummer 2 was de hoogste positie die het in de eindlijst haalde, maar op donderdagavond moest het genoegen nemen met plek 3 dus.
De ongeveer 8 minuten durende song heeft 3 secties, waarin het tempo en volume steeds wat wordt verhoogd. Het begint met een op akoestische folk gebaseerde, prachtig getokkelde melodie op gitaar van Page waarna Plant in valt op 'flute',de zang start, later gevolgd door Bonham/Jones en eindigt met een op hard-rock gebaseerd eindstuk waarbij Page een prachtige solo neer zet. De song eindigt helemaal met wat laatste, a-cappella gezongen woorden van Robert Plant .....

Punten : 72
Nom. : 10x
Nr. 1 van : dynamo d , HugovdBos en LucM
Op plaats 3 het 'grootse' Stairway To Heaven, al zag het daar in het begin nog niet naar uit. Vanzelfsprekend haast stond deze al behoorlijk in de Top 10, maar begon woensdag een gestage opmars richting de nummer 1, maar mocht er alleen aan 'ruiken' : nummer 2 was de hoogste positie die het in de eindlijst haalde, maar op donderdagavond moest het genoegen nemen met plek 3 dus.
De ongeveer 8 minuten durende song heeft 3 secties, waarin het tempo en volume steeds wat wordt verhoogd. Het begint met een op akoestische folk gebaseerde, prachtig getokkelde melodie op gitaar van Page waarna Plant in valt op 'flute',de zang start, later gevolgd door Bonham/Jones en eindigt met een op hard-rock gebaseerd eindstuk waarbij Page een prachtige solo neer zet. De song eindigt helemaal met wat laatste, a-cappella gezongen woorden van Robert Plant .....
0
geplaatst: 18 januari 2015, 11:41 uur
Die had ik eigenlijk op 1 verwacht, staat niet in mijn lijstje.
0
geplaatst: 18 januari 2015, 12:21 uur
0
geplaatst: 18 januari 2015, 12:22 uur
Ik had Led Zep ook wel op 1 verwacht, Stones op 1 is mijn verwachting dan.......
0
geplaatst: 18 januari 2015, 12:24 uur
0
geplaatst: 18 januari 2015, 12:27 uur
Snoeperd schreef:
Of MuMeladder finalist Inner City Blues?
Of MuMeladder finalist Inner City Blues?
Zou wel terecht zijn

Brown sugar komt ook nog

0
geplaatst: 18 januari 2015, 12:45 uur
Ikke ook, maar hij heeft wel minimaal 73 punten nodig en da's best veel, zeker voor een soul nummer........
0
geplaatst: 18 januari 2015, 12:56 uur
0 van mij 
Hoor zelf liever het titelnummer en heb me beperkt tot 10 verschillende artiesten in m'n lijstje. Mocht ie het nu niet halen kan ik me wel voor m'n kop slaan denk ik

Hoor zelf liever het titelnummer en heb me beperkt tot 10 verschillende artiesten in m'n lijstje. Mocht ie het nu niet halen kan ik me wel voor m'n kop slaan denk ik

0
geplaatst: 18 januari 2015, 13:19 uur
0
geplaatst: 18 januari 2015, 13:20 uur
Maar euhhhh
Is Bill Withers wellicht kans hebber op een van de 2 overgebleven plaatsen.....??????
Is Bill Withers wellicht kans hebber op een van de 2 overgebleven plaatsen.....??????
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.