Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juni 2015, 14:46 uur
Stone Roses zouden ook met 3 in de lijst moeten kunnen komen. Daar worden er ook zeker vijf van genoemd, verwacht ik.
0
geplaatst: 3 juni 2015, 14:48 uur
johan de witt schreef:
Stone Roses zouden ook met 3 in de lijst moeten kunnen komen.
Stone Roses zouden ook met 3 in de lijst moeten kunnen komen.
Dan gaat het wel druk worden in de Top 10
Nee ik denk maximaal 2De grote vraag is dan eigenlijk wie er naast die bands nog wel de Top 10 weten te halen, Depeche Mode of Tears for Fears (Sowing) wellicht?
0
geplaatst: 3 juni 2015, 14:52 uur
Ik doelde op de top 25, daar hadden we het toch over. Top 10 hooguit 2 inderdaad.
Ik hoop op nog wat meer ander Manchester in de top 10.
Ik hoop op nog wat meer ander Manchester in de top 10.
0
Cured
geplaatst: 3 juni 2015, 15:39 uur
Ik niet....ik houd niet van die mengeling van Guns en Stones 

0
Telamon
geplaatst: 3 juni 2015, 15:51 uur
Lijstje verstuurd. Madchester & nepgoud. Ga daar maar eens voor zitten, dooie aap? Maar hé, ook dat nummer over Simson wiens ogen werden uitgestoken. Go f#ck yourself, of Steek dat maar in je ...' schijnt het te betekenen lees ik zojuist. Dan ook nog een medicijn in de vorm van een liefdesliedje, nog een liedje voor wie dan ook uit het Mooie Zuiden, nog een Jezus en Maria kettinkje, en twee deze week ontdekten: veldmuisjes en lichtgevende zaadjes.
Ik verwacht hiervan er 3 terug te zien in de eindlijst.
Ik verwacht hiervan er 3 terug te zien in de eindlijst.
0
geplaatst: 3 juni 2015, 16:38 uur
vigil schreef:
6? Ik denk zelf wel meer, 8 ofzo. En welke de top 10 dan halen, PlainSong, FasStreet, Pictures of Lullaby?
6? Ik denk zelf wel meer, 8 ofzo. En welke de top 10 dan halen, PlainSong, FasStreet, Pictures of Lullaby?
Ik hoop dat mensen snappen dat je voor hun beste uit 1989 wat dieper onder water moet wezen. Al zijn die foto's ook wel mooi.
0
geplaatst: 3 juni 2015, 16:48 uur
Telamon schreef:
Lijstje verstuurd. Madchester op 1, maar geen nepgoud, die staat op 3. Ga daar maar eens voor zitten!
Één band maakt dan de top 5 vol. Een dooie aap? ....Ik verwacht enkel 1, 3 en 5 terug te zien in de eindlijst.
Lijstje verstuurd. Madchester op 1, maar geen nepgoud, die staat op 3. Ga daar maar eens voor zitten!
Één band maakt dan de top 5 vol. Een dooie aap? ....Ik verwacht enkel 1, 3 en 5 terug te zien in de eindlijst.
Gaat wat ver, ook nog je noteringen erbij te zetten, maar nu zal ik wel weer een zuurpruim zijn of zoiets. Misschien heb ik te veel Muse geluisterd.
0
Telamon
geplaatst: 3 juni 2015, 16:51 uur
Ojee, heb daar niet bij nagedacht. Als jij je tekst weghaalt, doe ik dat ook 

0
geplaatst: 3 juni 2015, 17:03 uur
Het lijkt er op dat iedereen een van de mooiste nummers van dit jaar vergeet. Blijft toch een "wicked" spelletje dit, booyakasha!!
0
geplaatst: 3 juni 2015, 17:06 uur
Teunnis schreef:
Ik hoop dat mensen snappen dat je voor hun beste uit 1989 wat dieper onder water moet wezen.
(quote)
Ik hoop dat mensen snappen dat je voor hun beste uit 1989 wat dieper onder water moet wezen.
Wilt u niet mijn notering verklappen bitte

0
Telamon
geplaatst: 3 juni 2015, 17:09 uur
GrafGantz schreef:
Het lijkt er op dat iedereen een van de mooiste nummers van dit jaar vergeet. Blijft toch een "wicked spelletje dit, booyakasha!!
Het lijkt er op dat iedereen een van de mooiste nummers van dit jaar vergeet. Blijft toch een "wicked spelletje dit, booyakasha!!
ik wil wel de clip nomineren?
0
geplaatst: 4 juni 2015, 06:22 uur
0
geplaatst: 4 juni 2015, 08:56 uur
En de lijstjes van de volgende deelnemers zijn ook meegenomen: ArthurDZ chevy93 Johnny Marr yeahyeahyeah Simon77 GrafGantz Lukas DjFrankie johan de witt laxus11 zaaf Telamon johannesA Film Pegasus Dwejkk_ Renoir thelion Rudi S
Die nummer 1 van het begin van de week is al weer een stuk gezakt.
De top 10, tja wat valt er over te zeggen?
Die nummer 1 van het begin van de week is al weer een stuk gezakt.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 09:24 uur
0
zaaf
geplaatst: 4 juni 2015, 09:30 uur
Rudi S schreef:
dat wilde ik je net vragen De top 10, tja wat valt er over te zeggen?

0
geplaatst: 4 juni 2015, 09:34 uur
Ja, misschien kan je vast nu beginnen: morgen is het veel te warm. 

0
geplaatst: 4 juni 2015, 10:21 uur
Let op!!!!!
Na deze (1989) ronde gaan wij weer een decennium top doen (1980 - 1989).
De 10 top 10en uit die periode moeten dan onze favoriete 10 nummers van de jaren '80 opleveren.
De keuzelijst wordt zondagmiddag geplaatst.
Na deze (1989) ronde gaan wij weer een decennium top doen (1980 - 1989).
De 10 top 10en uit die periode moeten dan onze favoriete 10 nummers van de jaren '80 opleveren.
De keuzelijst wordt zondagmiddag geplaatst.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 11:42 uur
Oh een top op basis van mijn top 10en, ook leuk , ik zal zien wat ik kan doen.

0
geplaatst: 4 juni 2015, 11:44 uur
Ik zet Rudi S in elk geval op 1, daarachter is het nog vrij onduidelijk momenteel.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 13:15 uur
GrafGantz schreef:
Ik zet Rudi S in elk geval op 1, daarachter is het nog vrij onduidelijk momenteel.
Oh ja, jij wil zeker dat je lijstje 2x meegeteld wordt door Rudi S Blatter, oeps.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.