Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2015, 12:10 uur
Ik had jouw wel verwacht met liedjes van dat album

Ik heb er zelfs 2 van dat album en dat is enkel omdat ik mij heb ingehouden.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 juni 2015, 12:27 uur
Rudi S schreef:
En die prachtig zingende zangeres die met haar band debuteert zie ik buiten mijn lijstje ook al bij niemand, ik had DjFrankie verstandiger ingeschat.
(quote)
En die prachtig zingende zangeres die met haar band debuteert zie ik buiten mijn lijstje ook al bij niemand, ik had DjFrankie verstandiger ingeschat.
Hou hope Rudi komt in 1992 of 1993
0
geplaatst: 17 juni 2015, 13:19 uur
0
geplaatst: 17 juni 2015, 13:32 uur
Ter inspiratie is er nog dit topic:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> 1990 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> 1990 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
0
geplaatst: 17 juni 2015, 17:29 uur
Zijn jullie al voorzichtig aan het warmlopen voor 1991? Dat is pas een ijzersterk jaar! Paar aardige albums! 

0
geplaatst: 17 juni 2015, 17:57 uur
Smashing Pumpkins, Nirvana,Pearl Jam, Red Hot Chili Peppers en REM bedoel je?
Allemaal in mijn Top 10; echter niet bij de bovenste 5.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 18:16 uur
Deze Top 10 is ook uit 1991:
1. Mannenkoor Karrespoor – Mooi Man
2. Vanilla Ice – Ice Ice Baby
3. Bryan Adams – (Everything I Do) I Do It For You
4. Timmy T – One More Try
5. Gordon – Kon Ik Maar Even Bij Je Zijn
6. Army Of Lovers – Crucified
7. Pater Moeskroen – Roodkapje
8. Hanny – Maar Vanavond Heb Ik Hoofdpijn
9. BZN – It Happened 25 Year Ago
10. Lisa Boray & Louis De Vries – Goede Tijden, Slechte Tijden
1. Mannenkoor Karrespoor – Mooi Man
2. Vanilla Ice – Ice Ice Baby
3. Bryan Adams – (Everything I Do) I Do It For You
4. Timmy T – One More Try
5. Gordon – Kon Ik Maar Even Bij Je Zijn
6. Army Of Lovers – Crucified
7. Pater Moeskroen – Roodkapje
8. Hanny – Maar Vanavond Heb Ik Hoofdpijn
9. BZN – It Happened 25 Year Ago
10. Lisa Boray & Louis De Vries – Goede Tijden, Slechte Tijden
0
geplaatst: 17 juni 2015, 18:25 uur
Dank je deric, scheelt me weer zoekwerk. Denk dat ik deze maar 1 op 1 naar Rudi stuur.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 18:29 uur
GrafGantz schreef:
Dank je deric, scheelt me weer zoekwerk. Denk dat ik deze maar 1 op 1 naar Rudi stuur.
Done, kon 'm zelf ook knippen en plakken

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 juni 2015, 19:04 uur
deric raven schreef:
Hier maar 1 in de top 10
0
geplaatst: 17 juni 2015, 19:08 uur
0
geplaatst: 17 juni 2015, 19:21 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Naast die ene grote hit kwamen er nog drie singles van dat album af, dus zo opvallend hoeft dit niet te zijn.
En dan nog een promo van Halo. Maar alleen de eerste twee singles zijn écht goed wat mij betreft, die twee daarna zijn wel okay, maar dat is het dan ook wel.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 19:29 uur
Je lijkt helemaal niet zo positief over Violator, herman. Je noemt ze een singlesband bij uitstek, maar van de vier singles vind je er maar twee goed. Klopt die 4 sterren dan wel?
0
geplaatst: 17 juni 2015, 19:40 uur
Nou, Policy of Truth vind ik een prima nummer hoor, zou ik nog steeds een 7 geven ofzo. Maar die eerste 2 singles zijn gewoon extreem goed.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 19:47 uur
Klopt, die zijn inderdaad van de buitencategorie. World in My Eyes vind ik zelf van hetzelfde niveau. Alleen Policy of Truth is inderdaad wat minder.
De stelling dat Depeche Mode een singlesband is gaat voor Violator zeker op. Daar steken ze duidelijk boven de rest uit.
De stelling dat Depeche Mode een singlesband is gaat voor Violator zeker op. Daar steken ze duidelijk boven de rest uit.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 19:54 uur
Ik vind het voor hun meeste albums die ik van ze ken (vanaf Black Celebration allemaal op 2 na) wel opgaan.
Alleen My Little Universe van de laatste cd moet nog even als single uit worden gebracht.
Alleen My Little Universe van de laatste cd moet nog even als single uit worden gebracht.

0
geplaatst: 17 juni 2015, 19:59 uur
My Little Universe, interessante keuze! Maar jij weet net zo goed als ik dat dat nummer nooit, maar dan ook nooit in aanmerking gaat komen voor een singlerelease. Veel te ontoegankelijk.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 20:07 uur
0
geplaatst: 17 juni 2015, 20:38 uur
Ik heb graag het laatste woord, maar ik zou even niet weten hoe ik op een logische manier zoete perfectie of een blauwe jurk in dit bericht kan verwerken.
(Maar ik denk niet dat die Franks top 10 halen, dus ik ga geen moeite doen.)
(Maar ik denk niet dat die Franks top 10 halen, dus ik ga geen moeite doen.)
0
geplaatst: 17 juni 2015, 21:32 uur
0
geplaatst: 17 juni 2015, 21:34 uur
west schreef:

Rudi S: mag Frankie volgende week niet meedoen? Gewoon: diskwalificatie vooraf of zo.
(quote)

Rudi S: mag Frankie volgende week niet meedoen? Gewoon: diskwalificatie vooraf of zo.
Als ik het zo lees is DjFrankie de enige die mee mag doen

0
zaaf
geplaatst: 17 juni 2015, 21:49 uur
ik heb van het deric-lijstje ook maar 1. mag ik please ook meedoen? 

0
geplaatst: 17 juni 2015, 23:19 uur
Wat een gekkigheid ! 
Ik realiseer mij nu eigenlijk dat het al 25 jaar geleden is. Zo voelt het totaal niet.
Ik werkte toen in de bekende platenzaak in de Ferdinand Bolstraat. Echt volks publiek over de vloer, maar ook regelmatig Herman Brood die zijn atelier om de hoek had en onder de verf ( en onder invloed
met dochter Lola kindervideo's kwam kopen.
Lekker lullen met Michiel Romeyn over zijn favo band The Beach Boys en toch maar besloot een prijzige box aan te schaffen.
Een heel lieve Sylvia Millencamp ( echt een schat) Kraaijkamp jr. die stapels cd's luisterde ( hij kocht meestal wel wat)
Mooie tijd , die ik zo weer over zou willen doen.
25 jaar...........

Ik realiseer mij nu eigenlijk dat het al 25 jaar geleden is. Zo voelt het totaal niet.
Ik werkte toen in de bekende platenzaak in de Ferdinand Bolstraat. Echt volks publiek over de vloer, maar ook regelmatig Herman Brood die zijn atelier om de hoek had en onder de verf ( en onder invloed
met dochter Lola kindervideo's kwam kopen. Lekker lullen met Michiel Romeyn over zijn favo band The Beach Boys en toch maar besloot een prijzige box aan te schaffen.
Een heel lieve Sylvia Millencamp ( echt een schat) Kraaijkamp jr. die stapels cd's luisterde ( hij kocht meestal wel wat)
Mooie tijd , die ik zo weer over zou willen doen.
25 jaar...........

0
geplaatst: 18 juni 2015, 00:01 uur
Mooi verhaal bikkel2: wat een gave job zeg! Zelf woonde ik vanaf 1993 aan de Amstel en ik ben toen ook vast in die platenzaak geweest.
Werkte jij er toen nog?
Werkte jij er toen nog?
0
geplaatst: 18 juni 2015, 00:19 uur
west schreef:
Mooi verhaal bikkel2: wat een gave job zeg! Zelf woonde ik vanaf 1993 aan de Amstel en ik ben toen ook vast in die platenzaak geweest.
Werkte jij er toen nog?
Werkte jij er toen nog? Ja.....zeker wel. In 1997 ben ik verkast naar de Kinkerstraat. Ook een leuke buurt trouwens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.