Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juni 2015, 22:51 uur
Keuze of keuzes?
Dat album staat natuurlijk niet voor niets in mijn top 10.
Ik ben ook wel benieuwd naar de jouwe. Ik heb zo'n gevoel dat je niet voor de grote hit gaat kiezen.
Dat album staat natuurlijk niet voor niets in mijn top 10.Ik ben ook wel benieuwd naar de jouwe. Ik heb zo'n gevoel dat je niet voor de grote hit gaat kiezen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 juni 2015, 23:02 uur
stoepkrijt schreef:
Dat album staat natuurlijk niet voor niets in mijn top 10.
Ik heb zo'n gevoel dat je niet voor de grote hit gaat kiezen.
(quote)
Keuze of keuzes?
Dat album staat natuurlijk niet voor niets in mijn top 10.Ik heb zo'n gevoel dat je niet voor de grote hit gaat kiezen.
Nope
0
geplaatst: 16 juni 2015, 23:22 uur
Opvallend, Depeche Mode is toch een singlesband bij uitstek wat mij betreft.
Mooi tijdsbeeld weer
bikkel2 schreef:
Populaire dance acts als Snap, Technotronic , Stevie V en Beats International, scoorden hoog, maar veel werd er nadien niet meer van vernomen.
Snap scoorde nog wel een paar megahits in de komende jaren en Beats International was het project van Norman Cook, die nog heel succesvol is geworden als Fatboy Slim. Maar voor die andere 2 was de koek wel op na 1990... Populaire dance acts als Snap, Technotronic , Stevie V en Beats International, scoorden hoog, maar veel werd er nadien niet meer van vernomen.
Mooi tijdsbeeld weer

0
geplaatst: 17 juni 2015, 00:20 uur
0
geplaatst: 17 juni 2015, 07:49 uur
herman schreef:
Opvallend, Depeche Mode is toch een singlesband bij uitstek wat mij betreft.
Naast die ene grote hit kwamen er nog drie singles van dat album af, dus zo opvallend hoeft dit niet te zijn. Opvallend, Depeche Mode is toch een singlesband bij uitstek wat mij betreft.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 juni 2015, 07:54 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Naast die ene grote hit kwamen er nog drie singles van dat album af, dus zo opvallend hoeft dit niet te zijn.
Ook die 3 heb ik niet ?
0
geplaatst: 17 juni 2015, 09:58 uur
Jij wacht voor de nacht?
Even reageren op een andere post, ik vind Depeche Mode juist geen typische singles act (Madonna iemand?), die hebben een aantal zeer sterke albums waarop de albumtracks eigenlijk vrijwel altijd even sterk zijn als de singles hoogstens wat minder catchy en daarom minder geschikt voor de hitparade. Tussen 84 en 97 waren de albums echt extreem sterk, ook als geheel.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 10:01 uur
Een flinke koploper en ook de nummer 2 is los, daarachter een veld met allemaal liedjes die nog dicht op elkaar staan.
Wel een leuke lijst, ik ben tevreden
Deze 20 lijstjes zijn daar in verwerkt.
herman Zephyr chevy93 nelis dynamo d bikkel2 DjFrankie Lukas deric raven vigil Arno HugovdBos laxus11 GrafGantz sheep67 west johannesA Film Pegasus Johnny Marr zaaf
edit, 21 Telamon is ook binnen
Wel een leuke lijst, ik ben tevreden

Deze 20 lijstjes zijn daar in verwerkt.
herman Zephyr chevy93 nelis dynamo d bikkel2 DjFrankie Lukas deric raven vigil Arno HugovdBos laxus11 GrafGantz sheep67 west johannesA Film Pegasus Johnny Marr zaaf
edit, 21 Telamon is ook binnen

0
geplaatst: 17 juni 2015, 10:11 uur
Enjoy The Silence vind ik momenteel echt het mooiste nummer ooit gemaakt. Ik moest het even kwijt.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 10:13 uur
Johnny Marr schreef:
Enjoy The Silence vind ik momenteel echt het mooiste nummer ooit gemaakt. Ik moest het even kwijt.
Het is bijna eng, maar ik lees dit en luister ernaar....

0
geplaatst: 17 juni 2015, 10:14 uur
Ik doe even met je mee en zet 'm nog es voor de 65879821455634792ste keer op.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 10:21 uur
Johnny Marr schreef:
Zeker ook een top 10 kanshebber lijkt mij, maar niet in mijn top 10.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 10:31 uur
Bovendien de eerste... Nou ja daar zijn al veel berichten aan gewijd
0
geplaatst: 17 juni 2015, 10:32 uur
vigil schreef:
Je bedoelt de eerste plek momenteel bij Rudi in de lijst?

0
geplaatst: 17 juni 2015, 10:42 uur
0
Telamon
geplaatst: 17 juni 2015, 10:44 uur
Is ze nu helemaal gek? Twee keer maar liefst gelukkig op maandag. Maar die jeugdherinnering blijft me kwellen, ik wilde echt niet naar opa en oma, en voelt als een splinter in mn ziel. Ik wilde alleen thuis blijven, beetje dagdromen, van de stilte genieten.
Ik zag een epische wedstrijd, waarin iemand aan Zlatan vroeg: mag ik m schieten? (Zlatan, de enige die ik ken). Ik meende dat Zlatan iets zei als: ben je nu helemaal bezopen! Just what is it that you wanna do?
Ik zag een epische wedstrijd, waarin iemand aan Zlatan vroeg: mag ik m schieten? (Zlatan, de enige die ik ken). Ik meende dat Zlatan iets zei als: ben je nu helemaal bezopen! Just what is it that you wanna do?
0
geplaatst: 17 juni 2015, 11:56 uur
iedereen heeft het terecht wel over het stilte genieten maar is die stilte wel van helderheid? Verder is het natuurlijk ongelofelijk kiezen tussen Beatles en de Stones, echt echt echt! Maar ja de moordenaar zit ook in een wildernis vol met spiegels een beetje saai te doen, nou ja we nemen nu de weg naar beneden.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 11:58 uur
vigil schreef:
Verder is het natuurlijk ongelofelijk kiezen tussen Beatles en de Stones,
Verder is het natuurlijk ongelofelijk kiezen tussen Beatles en de Stones,
Eindelijk een jaar waar je ze probleemloos samen kunt kiezen.

Mijn nummer 1 heeft nog niemand en het zijn nog wel 2 van de grootste helden die zingen over een andere held.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 12:01 uur
0
geplaatst: 17 juni 2015, 12:02 uur
Rudi S schreef:
Mijn nummer 1 heeft nog niemand en het zijn nog wel 2 van de grootste helden die zingen over een andere held.
(quote)
Mijn nummer 1 heeft nog niemand en het zijn nog wel 2 van de grootste helden die zingen over een andere held. Toch geen halve VU heh Joep

0
geplaatst: 17 juni 2015, 12:06 uur
Rudi S schreef:
Mijn nummer 1 heeft nog niemand en het zijn nog wel 2 van de grootste helden die zingen over een andere held. Ik heb nog overwogen om iets van dat sublieme album in m'n lijstje te zetten, maar ik vind het meer een geheel waar er niet echt een enkel nummer boven uit steekt. Als we het hier tenminste over dezelfde helden hebben, zo niet dan keel ik je en schop ik je voor je reet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.