MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
ik had melding gemaakt dat 1993 een hel voor me zou worden nou ik kan nu melden dat 1991 dat ook is, wat een sterk jaar zeg! Maar waar doe ik dat eigenlijk voor? De rock top 10 is al zo'n beetje bekend. Het gaat een echte west Top 10 worden met 2 x Nirvana, 2 x Pearl Jam, 2 x Metallica en 1 x U2. Dan nog eentje van R.E.M., Massive Attack en Queen en we zijn rond

zaaf
ja, halloo, van dat zooitje heb ik er ook maar 1 en ik heb mn best gedaan....
ik wil wakker geschud worden door echt sterke lijstjes, niet door een laffe eindlijst!

Telamon
Tja, de laatste dag van de top 2000 is ook een dag om van radiozender te wisselen.

Rudi S kan een top 20 samenstellen. Zetten jullie na nr 11 dit draadje uit.

Niet te somber Sander! Er zijn gelukkig nog voldoende mensen met smaak die wel iets van deze top tien proberen te maken .

Cured
Ik wil gewoon een goeie Top 10 met 'duidelijke nummers' ; geen 'wazige'/drugs nummers....dus in your face songs !

Edgar18 schreef:
Niet te somber Sander! Er zijn gelukkig nog voldoende mensen met smaak die wel iets van deze top tien proberen te maken .

Je hebt helemaal gelijk Edgar, probleem is echter dat de mensen met smaak allemaal een geheel andere smaak hebben dus dan kom je nog aan alle kanten te kort

Ach we zien het wel maar ik denk dat ik er niet te ver naast zal zitten.

Cured schreef:
geen 'wazige'/drugs nummers ; in your face songs !

Waar vallen de Nirvana liedjes dan onder

Cured
In Your Face !!

Cured schreef:
; geen 'wazige'/drugs nummers

Ik heb toch wel een paar van die schoenstaarliedjes, maar die bands gebruiken ook gitaren

Van die langzaam duikende bedoel je?

En wat te denken van de koning en de prins.

Edgar18 schreef:
Van die langzaam duikende bedoel je?

Onder andere en meteen 2 stuks en dat doe ik niet vaak.

DjFrankie (moderator)
Edgar18 schreef:

En wat te denken van de koning en de prins.

Van die oude president Jimmy die sexmachine

Oh, die maar doorgaat
Ach genoeg te kiezen, toch.

Lijstje ingestuurd

vigil schreef:
De rock top 10 is al zo'n beetje bekend. Het gaat een echte west Top 10 worden met 2 x Nirvana, 2 x Pearl Jam, 2 x Metallica en 1 x U2. Dan nog eentje van R.E.M...

En ik heb mijn lijstje niet eens naar jou toe gestuurd! Ik kan hier alleen maar positieve (country) feedback op geven.

zaaf schreef:
ja, halloo, van dat zooitje heb ik er ook maar 1 en ik heb mn best gedaan....
ik wil wakker geschud worden door echt sterke lijstjes, niet door een laffe eindlijst!

Ok zaaf, ik beschouw dit als een oorlogsverklaring. Ik schaf 40 van de nieuwste kernkoppen aan!

Telamon schreef:
Tja, de laatste dag van de top 2000 is ook een dag om van radiozender te wisselen....

Vanwege Pink Floyd, Eagles en Queen?

west schreef:
(quote)

Vanwege Pink Floyd, Eagles en Queen?

Altijd nog beter dan Ten

Cured
Ik houd niet van schoenen staarders..........it makes them dizzy ; vandaar ook de wazige muziek die ze maken , maar ieder zijn ding (even MM correct dat erbij schrijven ).

Cured schreef:
In Your Face !!

U vraagt, wij draaien.

zaaf
west schreef:
(quote)

Ok zaaf, ik beschouw dit als een oorlogsverklaring. Ik schaf 40 van de nieuwste kernkoppen aan!
ik verwacht van medeMuMe's die aan dit topic deelnemen creatieve lijsten en creatieve oplossingen bij conflicten.

Zo, mijn lijstje voor '91 is ingestuurd. Voor '90 had ik helaas te weinig tijd. En volgende week ben ik op vakantie, dus aan die lijst zal ik waarschijnlijk ook niet kunnen meewerken, tenzij ik ergens wild internet vind in het buitenland

Je kan toch alvast vooruit insturen?

Klopt geen probleem, dit doen meer deelnemers.

Ach ja, waarom ook niet. Ik heb wel nog even tijd deze namiddag.

zaaf schreef:
(quote)
ik verwacht van medeMuMe's die aan dit topic deelnemen creatieve lijsten en creatieve oplossingen bij conflicten.

Ok, dan neem ik binnenkort Polen in, of is dat ook al eerder gebeurd?

Gezien de hoeveelheid Polen die er vandaag de dag in Nederland rondlopen lijkt me dat geen groot probleem.

Zo, mijn (gevaarlijke ) top 10 ook weer ingestuurd.

Inderdaad een uitstekend jaar, dat 1991. Zo goed zelfs dat ik er voor het eerst een top 20 van gemaakt heb.

GrafGantz schreef:
Gezien de hoeveelheid Polen die er vandaag de dag in Nederland rondlopen lijkt me dat geen groot probleem.

Goedemorgen, kapitein.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.