MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
yeahyeahyeah schreef:
Welshe techno zal wel RDJ zijn. Wel erg veel keuze qua nummers. Het album weet iedereen wel te vinden; hopelijk worden de geweldige EP's/singles niet vergeten.

Die inderdaad. Heb ook iets van een EP, maar wel buiten de top 10...

Ik zie dat ik nog een Welshman in mijn lijstje heb, tegenwoordig onderdeel van een duo, maar destijds een trio dat van tweederangs synthpopgroep uitgroeide tot technopioniers. Maar van hem is het niet zo bekend.

Naast de jaarbeschrijving van bikkel2, hebben we tegenwoordig ook het raadsel van herman.

Herman is 1 groot raadsel.

Maar wel zo leuk.

vigil schreef:
(quote)

Eehhh met de B van Ryan?

Beetje flauw om er een B voor te zetten...

Zal KH wel zijn, heeft zo te zien in Cardiff gewoond maar is er niet geboren.

Ik dacht aan RS, volgens RateYourMusic is hij in Wales geboren. En beiden hebben in Cardiff gestudeerd (lees ik nu, dat wist ik verder ook niet).

Lekker goaltje trouwens

Ah, inderdaad, had over RS nog weinig gevonden.

Geniaal idd, een verdediger die ff half oplet en 3 seconden later ligt ie erin.

Ik heb ook een dance nummer in mijn Top 3; ook electronica maar ook veel hip hop.
Van een trio blijkbaar, maar ik dacht altijd dat ze met 2 man waren.

yeahyeahyeah schreef:
Ah, inderdaad, had over RS nog weinig gevonden.

Robert Smith is vrij bekend hoor.

Toen in 1989 wel, maar in 1992 toch niet meer

herman schreef:
Lekker goaltje trouwens

Oh yes!

Rudi S schreef:
Toen in 1989 wel, maar in 1992 toch niet meer

Jawel hoor..hun album uit 92 is 1 van mijn fav albums van ze

zaaf
bij mij moeten ze nog een jaartje wachten.

dit jaar: hier! huidbloemen, zwangerschapslingerie... ze halen herinneringen op: "ze had me, als ze haar jurk aanhad."

herman schreef:

Ik zie dat ik nog een Welshman in mijn lijstje heb, tegenwoordig onderdeel van een duo, maar destijds een trio dat van tweederangs synthpopgroep uitgroeide tot technopioniers. Maar van hem is het niet zo bekend.

Doot Doot?

Niet 2de rangs hoor, top nummer

vigil schreef:
(quote)

Doot Doot?

Niet 2de rangs hoor, top nummer

Die is wel tof, maar ik dacht meer aan de nummers onder dezelfde artiestennaam.

luigifort schreef:
(quote)

Jawel hoor..hun album uit 92 is 1 van mijn fav albums van ze

Jij hebt er zelfs een eigen versie van

Rudi S schreef:
(quote)

Ik heb trouwens niet A Man Needs A Maid in mijn top 10, of zit ik nu op het verkeerde forum Rudi?

herman schreef:
Lekker goaltje trouwens

(embed)
Ik vind deze toch mooier.

Maar ja, dan hebben we het ook over San Marco! (buigende smiley x10)

west schreef:
(quote)

Ik heb trouwens niet A Man Needs A Maid in mijn top 10, of zit ik nu op het verkeerde forum Rudi?

Als jij vrijdag jouw 1992 top 10 bij Neil Youngs greatest hits plaats dan klopt alles weer

chevy93 schreef:
(quote)
Ik vind deze toch mooier.
(embed)

Ja, dat was sowieso een waanzinnige wedstrijd. Een van de beste van Milan en Marco die ik gezien heb.

Rudi S schreef:
(quote)

Als jij vrijdag jouw 1992 top 10 bij Neil Youngs greatest hits plaats dan klopt alles weer

Ok, zal ik doen.

herman schreef:
(quote)

Ja, dat was sowieso een waanzinnige wedstrijd. Een van de beste van Milan en Marco die ik gezien heb.

Ik woonde in 1991 een half jaar in Parma en daar was een Milan fanclub. Omdat ik uit Utrecht (geboortestad Marco) kwam, mocht ik gratis lid worden en de clubkaarten die niet gebruikt werden gebruiken. Ik ben toen 8x geweest (was 1,5 uur met sneltrein en metro). Gullit en Rijkaard speelden er toen ook, net als natuurlijk Maldini, Donadoni en Franco Baresi. Later ben ik nog eens 3x geweest. Dat waren nog eens tijden....

Wauw, dat klinkt wel heel tof. Dat is toch wel een van de beste clubteams aller tijden geweest, het Milan van die tijd.

Ja en als Nederlander met Gullitpetje op je hoofd (dreadlocks aan de achterkant) was je extra populair op de tribune.

Rudi S schreef:
(quote)

Inderdaad

Mooie top 10, goede variatie.
De koploper van dag 1 staat nog steeds bovenaan met 16 punten voorsprong.
Ik mis nog wel wat vaste spelers, kom van die terrassen af en ga iets nuttigs doen, zoals jullie lijstje insturen.

Ik heb uit betrouwbare bron dat Gretz vanavond om 22.58 zijn lijstje in zal leveren

Zijn inzending van vorige week was 23.54 maar die was extreem vroeg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.