Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2015, 17:36 uur
yeahyeahyeah schreef:
Welshe techno zal wel RDJ zijn. Wel erg veel keuze qua nummers. Het album weet iedereen wel te vinden; hopelijk worden de geweldige EP's/singles niet vergeten.
Welshe techno zal wel RDJ zijn. Wel erg veel keuze qua nummers. Het album weet iedereen wel te vinden; hopelijk worden de geweldige EP's/singles niet vergeten.
Die inderdaad. Heb ook iets van een EP, maar wel buiten de top 10...
Ik zie dat ik nog een Welshman in mijn lijstje heb, tegenwoordig onderdeel van een duo, maar destijds een trio dat van tweederangs synthpopgroep uitgroeide tot technopioniers. Maar van hem is het niet zo bekend.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 17:42 uur
0
geplaatst: 1 juli 2015, 17:44 uur
0
geplaatst: 1 juli 2015, 18:15 uur
Zal KH wel zijn, heeft zo te zien in Cardiff gewoond maar is er niet geboren.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 18:19 uur
Ik dacht aan RS, volgens RateYourMusic is hij in Wales geboren. En beiden hebben in Cardiff gestudeerd (lees ik nu, dat wist ik verder ook niet).
0
geplaatst: 1 juli 2015, 18:22 uur
Ah, inderdaad, had over RS nog weinig gevonden.
Geniaal idd, een verdediger die ff half oplet en 3 seconden later ligt ie erin.
Geniaal idd, een verdediger die ff half oplet en 3 seconden later ligt ie erin.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 19:00 uur
Ik heb ook een dance nummer in mijn Top 3; ook electronica maar ook veel hip hop.
Van een trio blijkbaar, maar ik dacht altijd dat ze met 2 man waren.
Van een trio blijkbaar, maar ik dacht altijd dat ze met 2 man waren.
0
zaaf
geplaatst: 1 juli 2015, 22:13 uur
bij mij moeten ze nog een jaartje wachten.
dit jaar: hier! huidbloemen, zwangerschapslingerie... ze halen herinneringen op: "ze had me, als ze haar jurk aanhad."
dit jaar: hier! huidbloemen, zwangerschapslingerie... ze halen herinneringen op: "ze had me, als ze haar jurk aanhad."
0
geplaatst: 1 juli 2015, 22:37 uur
herman schreef:
Ik zie dat ik nog een Welshman in mijn lijstje heb, tegenwoordig onderdeel van een duo, maar destijds een trio dat van tweederangs synthpopgroep uitgroeide tot technopioniers. Maar van hem is het niet zo bekend.
Doot Doot?
Niet 2de rangs hoor, top nummer

0
geplaatst: 1 juli 2015, 22:39 uur
Die is wel tof, maar ik dacht meer aan de nummers onder dezelfde artiestennaam.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 22:59 uur
Ik heb trouwens niet A Man Needs A Maid in mijn top 10, of zit ik nu op het verkeerde forum Rudi?

0
geplaatst: 1 juli 2015, 23:09 uur
0
geplaatst: 1 juli 2015, 23:17 uur
Maar ja, dan hebben we het ook over San Marco! (buigende smiley x10)
0
geplaatst: 1 juli 2015, 23:20 uur
west schreef:
Ik heb trouwens niet A Man Needs A Maid in mijn top 10, of zit ik nu op het verkeerde forum Rudi?
(quote)
Als jij vrijdag jouw 1992 top 10 bij Neil Youngs greatest hits plaats dan klopt alles weer

0
geplaatst: 1 juli 2015, 23:20 uur
Ja, dat was sowieso een waanzinnige wedstrijd. Een van de beste van Milan en Marco die ik gezien heb.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 23:21 uur
Rudi S schreef:
Als jij vrijdag jouw 1992 top 10 bij Neil Youngs greatest hits plaats dan klopt alles weer
(quote)
Ok, zal ik doen.

0
geplaatst: 1 juli 2015, 23:30 uur
herman schreef:
Ja, dat was sowieso een waanzinnige wedstrijd. Een van de beste van Milan en Marco die ik gezien heb.
(quote)
Ik woonde in 1991 een half jaar in Parma en daar was een Milan fanclub. Omdat ik uit Utrecht (geboortestad Marco) kwam, mocht ik gratis lid worden en de clubkaarten die niet gebruikt werden gebruiken. Ik ben toen 8x geweest (was 1,5 uur met sneltrein en metro). Gullit en Rijkaard speelden er toen ook, net als natuurlijk Maldini, Donadoni en Franco Baresi. Later ben ik nog eens 3x geweest. Dat waren nog eens tijden....
0
geplaatst: 1 juli 2015, 23:39 uur
Wauw, dat klinkt wel heel tof. Dat is toch wel een van de beste clubteams aller tijden geweest, het Milan van die tijd.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 23:55 uur
Ja en als Nederlander met Gullitpetje op je hoofd (dreadlocks aan de achterkant) was je extra populair op de tribune. 

0
geplaatst: 2 juli 2015, 00:16 uur
0
geplaatst: 2 juli 2015, 10:41 uur
Mooie top 10, goede variatie.
De koploper van dag 1 staat nog steeds bovenaan met 16 punten voorsprong.
Ik mis nog wel wat vaste spelers, kom van die terrassen af en ga iets nuttigs doen, zoals jullie lijstje insturen.
De koploper van dag 1 staat nog steeds bovenaan met 16 punten voorsprong.
Ik mis nog wel wat vaste spelers, kom van die terrassen af en ga iets nuttigs doen, zoals jullie lijstje insturen.

0
geplaatst: 2 juli 2015, 10:50 uur
Ik heb uit betrouwbare bron dat Gretz vanavond om 22.58 zijn lijstje in zal leveren 

0
geplaatst: 2 juli 2015, 11:14 uur
Zijn inzending van vorige week was 23.54 maar die was extreem vroeg 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.