Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juli 2015, 15:07 uur
Ik kan niet wachten...dan maar vast voorwerk doen voor 93 
I have Faith there will be some Very good Songs to choose from..you people are not Rid of Me yet

I have Faith there will be some Very good Songs to choose from..you people are not Rid of Me yet

0
geplaatst: 2 juli 2015, 17:25 uur
0
geplaatst: 2 juli 2015, 17:37 uur
Of je het geloven wilt of niet, maar hier in Utrecht is het in een half uur afgekoeld van 34 naar 25 graden, met een lekker briesje van zee... 
Oh, wat is dat fijn!!!! Hou vol daar in Eindhoven Rudi, misschien komt het ook jullie kant op....

Oh, wat is dat fijn!!!! Hou vol daar in Eindhoven Rudi, misschien komt het ook jullie kant op....

0
geplaatst: 2 juli 2015, 17:39 uur
west schreef:
Ik heb liever nog een paar lijstjes

0
geplaatst: 2 juli 2015, 17:41 uur
Altijd meer die Rudi, heeft 'ie er al 29: is het nog niet genoeg.....

0
geplaatst: 2 juli 2015, 22:26 uur
Vanavond gaat niet meer lukken, heb even iets minder tijd voor MuMe. Hopelijk ben ik er volgende week weer bij.
0
geplaatst: 2 juli 2015, 22:30 uur
Je hebt nog n half uur voor maar 10 liedjes..en anders mag je mijn top 10 wel lenen 

0
zaaf
geplaatst: 3 juli 2015, 08:40 uur
Rudi S moet nog puzzelen natuurlijk. kwam gretz zeker alsnog met een ietwat verlaat lijstje...
0
geplaatst: 3 juli 2015, 08:51 uur
0
geplaatst: 3 juli 2015, 08:55 uur
10. Radiohead - Creep
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/9d/Radiohead_original_creep_cover.jpg
Punten : 43
Nom. : 5
Nr. 1 van: west
Evenveel punten als de nummer 9 voor het eerste succesje van Radiohead, na dag 1 stond deze nog fier op de 2e plaats, maar toe stokte de aanvoer op het einde had Radiohead nog precies 1 puntje over om de nummers 11 van zich af te houden.
Creep was mijn kennismaking met Radiohead en ik vind het nog steeds een van hun beste liedjes en daarmee ook een van de allermooiste van dit jaar.
Thom Yorke schreef dit liedje al tijdens zijn schooltijd in de jaren ’80.
Yorke had Creep geschreven als een rustig popliedje , Johnny Greenwood vond het liedje maar niets en voegde er wat rebelse gitaarpartijen aan toe(That's the sound of Jonny trying to fuck the song up) daarmee was dus een van de vele prachtnummers van Radiohead geboren.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/9d/Radiohead_original_creep_cover.jpg
Punten : 43
Nom. : 5
Nr. 1 van: west
Evenveel punten als de nummer 9 voor het eerste succesje van Radiohead, na dag 1 stond deze nog fier op de 2e plaats, maar toe stokte de aanvoer op het einde had Radiohead nog precies 1 puntje over om de nummers 11 van zich af te houden.
Creep was mijn kennismaking met Radiohead en ik vind het nog steeds een van hun beste liedjes en daarmee ook een van de allermooiste van dit jaar.
Thom Yorke schreef dit liedje al tijdens zijn schooltijd in de jaren ’80.
Yorke had Creep geschreven als een rustig popliedje , Johnny Greenwood vond het liedje maar niets en voegde er wat rebelse gitaarpartijen aan toe(That's the sound of Jonny trying to fuck the song up) daarmee was dus een van de vele prachtnummers van Radiohead geboren.
0
geplaatst: 3 juli 2015, 09:03 uur
Ik heb eigenlijk helemaal niet aan Creep gedacht. Al zou ie mijn top 10 toch (net) niet gehaald hebben.
0
Telamon
geplaatst: 3 juli 2015, 09:25 uur
Ai, dat zou mijn nr1 zijn geweest... heb dit draadje dus duidelijk te weinig gelezen deze week 

0
geplaatst: 3 juli 2015, 09:29 uur
Is voor de verandering zelfs gewoon bij de eigen naam genoemd, en niet enkel in cryptische omschrijvingen.
0
geplaatst: 3 juli 2015, 09:35 uur
Rudi S schreef:

Een goed begin en zo....

0
geplaatst: 3 juli 2015, 09:40 uur
Ik ben hem ook vergeten

Uitstekend begin! Ik was er vanuit gegaan dat deze Top 3 zou scoren, dus een enorme meevaller

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.