MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Ik kan niet wachten...dan maar vast voorwerk doen voor 93

I have Faith there will be some Very good Songs to choose from..you people are not Rid of Me yet

Ha, ha, ha. Goed bezig luigi.

bikkel2 schreef:

Ha, ha, ha. Goed bezig luigi.

Thanx

luigifort schreef:
Ik kan niet wachten...dan maar vast voorwerk doen voor 93

Maar die heb ik dit jaar ook al

Met de lijstjes van Johnny Marr Cured HugovdBos herman dynamo d Renoir luigifort Simon77 zaaf Rudi S is het ongemeen warm en spannend geworden.
29 deelnemers

Edit: Telamon is nummero 30

Of je het geloven wilt of niet, maar hier in Utrecht is het in een half uur afgekoeld van 34 naar 25 graden, met een lekker briesje van zee...

Oh, wat is dat fijn!!!! Hou vol daar in Eindhoven Rudi, misschien komt het ook jullie kant op....

west schreef:

Oh, wat is dat fijn!!!! Hou vol daar in Eindhoven Rudi, misschien komt het ook jullie kant op....

Ik heb liever nog een paar lijstjes

Rudi S schreef:
(quote)

Ik heb liever nog een paar lijstjes

Altijd meer die Rudi, heeft 'ie er al 29: is het nog niet genoeg.....

11 O'clock Tick Tock

Tick Tock, dat is toch een plaat van Gazpacho?

Gazpacho, dat is toch koude soep?

Vast niet veel soeps dan..

zaaf
zou Gretz al gefocussed zijn?

Ik heb net mijn top 10 verstuurd, lekker op tijd ik weet het

Vanavond gaat niet meer lukken, heb even iets minder tijd voor MuMe. Hopelijk ben ik er volgende week weer bij.

zaaf
we rekenen op je!

Je hebt nog n half uur voor maar 10 liedjes..en anders mag je mijn top 10 wel lenen

Closing Time

zaaf
zozo luigifort, je toont je betrokken

Hij weet meer, kan niet anders hij weet meer!

zaaf
Rudi S moet nog puzzelen natuurlijk. kwam gretz zeker alsnog met een ietwat verlaat lijstje...

10. Radiohead - Creep

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/9d/Radiohead_original_creep_cover.jpg

Punten : 43
Nom. : 5
Nr. 1 van: west

Evenveel punten als de nummer 9 voor het eerste succesje van Radiohead, na dag 1 stond deze nog fier op de 2e plaats, maar toe stokte de aanvoer op het einde had Radiohead nog precies 1 puntje over om de nummers 11 van zich af te houden.

Creep was mijn kennismaking met Radiohead en ik vind het nog steeds een van hun beste liedjes en daarmee ook een van de allermooiste van dit jaar.
Thom Yorke schreef dit liedje al tijdens zijn schooltijd in de jaren ’80.
Yorke had Creep geschreven als een rustig popliedje , Johnny Greenwood vond het liedje maar niets en voegde er wat rebelse gitaarpartijen aan toe(That's the sound of Jonny trying to fuck the song up) daarmee was dus een van de vele prachtnummers van Radiohead geboren.

Ik heb eigenlijk helemaal niet aan Creep gedacht. Al zou ie mijn top 10 toch (net) niet gehaald hebben.

zaaf
is ook niet over gerept

Telamon
Ai, dat zou mijn nr1 zijn geweest... heb dit draadje dus duidelijk te weinig gelezen deze week

zaaf
en iedereen dacht dat het over rudi ging

Is voor de verandering zelfs gewoon bij de eigen naam genoemd, en niet enkel in cryptische omschrijvingen.

Rudi S schreef:
Creep was mijn kennismaking met Radiohead en ik vind het nog steeds een van hun beste liedjes en daarmee ook een van de allermooiste van dit jaar.

Een goed begin en zo....

zaaf schreef:
is ook niet over gerept

Ik ben hem ook vergeten

Uitstekend begin! Ik was er vanuit gegaan dat deze Top 3 zou scoren, dus een enorme meevaller

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:48 uur

geplaatst: vandaag om 13:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.