Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juli 2015, 10:04 uur
nee het viel wel mee inderdaad maar ik ben natuurlijk een gevoelige jongen

0
geplaatst: 4 juli 2015, 10:26 uur
Cured schreef:
't is duidelijk....ik heb hier niets meer te zoeken. Ik laat de Song Top 10 voor de rest van zijn bestaan aan de Dance/Electronic en andere liefhebbers. Have fun !
't is duidelijk....ik heb hier niets meer te zoeken. Ik laat de Song Top 10 voor de rest van zijn bestaan aan de Dance/Electronic en andere liefhebbers. Have fun !
Ik heb je bericht meerdere keren gelezen en ik snap het nog steeds niet. Het lijkt er op dat je je beklaagt over te veel dance/electronic, maar met 2x REM, RATM en Faith no More bij de 6 nummers die tot nog toe geplaatst zijn klopt dat van geen meter dus ik begin nu aan mijn eigen verstandelijke vermogens te twijfelen.
Mijn vraag aan jou: wat bedoel je dan wel?
0
geplaatst: 4 juli 2015, 10:28 uur
GrafGantz schreef:
Ik heb je bericht meerdere keren gelezen en ik snap het nog steeds niet. Het lijkt er op dat je je beklaagt over te veel dance/electronic, maar met 2x REM, RATM en Faith no More bij de 6 nummers die tot nog toe geplaatst zijn klopt dat van geen meter dus ik begin nu aan mijn eigen verstandelijke vermogens te twijfelen.
The same here...... Als het nu één groot Dance House festijn zou zijn de Top 10 kan ik het mij wel voorstellen, maar nu met maar 2 en dat is dan nog electro i.pv. House / Dance.....

0
geplaatst: 4 juli 2015, 10:30 uur
Merkwaardige conclussie idd. Toch niet te veel in de zon gezeten Cured ??? 
Het is aardig in balans m.i. Al had ik R.E.M niet verwacht met meer noteringen.

Het is aardig in balans m.i. Al had ik R.E.M niet verwacht met meer noteringen.
0
geplaatst: 4 juli 2015, 10:52 uur
The Nightcrawlers zullen waarschijnlijk hetzelfde probleem hebben als Orbital. Een '92 en een '95-versie (totaal andere nummers eigenlijk).
0
geplaatst: 4 juli 2015, 10:55 uur
Mooi Find The River op 5
..mijn nr.2
Rage ja goed nummer zeker maar mijn top 10 zou die niet halen...
..mijn nr.2Rage ja goed nummer zeker maar mijn top 10 zou die niet halen...
0
geplaatst: 4 juli 2015, 10:57 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Het lijkt er op dat je je beklaagt over te veel dance/electronic, maar met 2x REM, RATM en Faith no More bij de 6 nummers die tot nog toe geplaatst zijn klopt dat van geen meter. Maar wat bedoel jij eigenlijk?
Bedoel je dat Radiohead's Creep dan wel electronic is

0
zaaf
geplaatst: 4 juli 2015, 10:58 uur
Cured, je bent een gevoelsmens. impulsief soms.
ik heb 'mijn' jaren met liefde gedaan - ook voor jou. graag gedaan, dus.
ik hoop dat je je gezicht (je voorkeuren) nog gewoon blijft laten zien, want daar ben ik wel aan gehecht.
sowieso erg bedankt voor het op poten zetten en organiseren van dit topic en het neerzetten van een tof format.
ik heb 'mijn' jaren met liefde gedaan - ook voor jou. graag gedaan, dus.
ik hoop dat je je gezicht (je voorkeuren) nog gewoon blijft laten zien, want daar ben ik wel aan gehecht.
sowieso erg bedankt voor het op poten zetten en organiseren van dit topic en het neerzetten van een tof format.
0
geplaatst: 4 juli 2015, 11:01 uur
bikkel2 schreef:
Al had ik R.E.M niet verwacht met meer noteringen.
nou ja heel verrassend kan dat toch niet zijn met een gemiddelde van boven de 4 en meer dan 1500 stemmen. Album staat rond de 50ste plek in de mume album 250Al had ik R.E.M niet verwacht met meer noteringen.
0
geplaatst: 4 juli 2015, 11:03 uur
Rudi S schreef:
Er is een liedje met 7 nominaties (waaronder een 10punter) die het niet gehaald heeft, 42 punten, 1 minder dan Radiohead (maar die zou met de vergeten punten > 100 scoren).
Waarom heb ik het bange voorgevoel dat je het over mijn nummer één hebt. Zou me wel verbazen (en teleurstellen) mocht dat nummer de top 10 niet gehaald hebben. Misschien ga ik me dan wel een beetje Cured voelen, het miskende genie.. Er is een liedje met 7 nominaties (waaronder een 10punter) die het niet gehaald heeft, 42 punten, 1 minder dan Radiohead (maar die zou met de vergeten punten > 100 scoren).

0
geplaatst: 4 juli 2015, 11:04 uur
Misschien juist daarom had ik het niet verwacht. Je krijgt dan al snel zoiets van " we kennen het nu wel ".
Misvatting dus......
Misvatting dus......

0
geplaatst: 4 juli 2015, 11:21 uur
Nog 3 te gaan..nog Manics en REM..erg benieuwd naar die 3e.
Inderdaad dus al ff bezig met 93...Yeezus nog veel meer goede albums en singles dan in 92..verschrikkelijk moeilijk
Inderdaad dus al ff bezig met 93...Yeezus nog veel meer goede albums en singles dan in 92..verschrikkelijk moeilijk

0
geplaatst: 4 juli 2015, 12:09 uur
0
geplaatst: 4 juli 2015, 12:09 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Waarom heb ik het bange voorgevoel dat je het over mijn nummer één hebt. Zou me wel verbazen (en teleurstellen) mocht dat nummer de top 10 niet gehaald hebben. Misschien ga ik me dan wel een beetje Cured voelen, het miskende genie..
Het gaat over Babies denk ik.
0
geplaatst: 4 juli 2015, 12:15 uur
bikkel2 schreef:
Misschien juist daarom had ik het niet verwacht. Je krijgt dan al snel zoiets van " we kennen het nu wel ".
Misvatting dus......
Misvatting dus......
Voor mij de 2 REM s langs gekomen in de top 10...jij al iets van de top 10?
0
geplaatst: 4 juli 2015, 12:26 uur
luigifort schreef:
(quote)
Nope luigi. Ik ga nog steeds van The Preachers uit. Voor de rest heb ik vrees ik een wat te fragmentarische samenstelling.
Ennuh....ik noem een act 1x.
Maar het valt me zeker niet tegen tot nu toe. Afwisselend en dat prijs ik wel.
0
geplaatst: 4 juli 2015, 12:28 uur
bikkel2 schreef:
Nope luigi. Ik ga nog steeds van The Preachers uit. Voor de rest heb ik vrees ik een wat te fragmentarische samenstelling.
(quote)
Manics id..valt wel te prijzen 1 per act..kijk zelf naar kwaliteit van de nummers..desnoods n heel album in de top 10
..maar wie weet heb je straks de volledige top 3
..jammer niks van Talk Talk dan..dat is vaak n zekerheidje op 1 
0
geplaatst: 4 juli 2015, 12:28 uur
Ha, het grootste drama vind ik dan nog dat prachtige nummer wat de gehele week al midden in de top 10 heeft gestaan, echter op donderdag werd het er langzaam maar zeker uitgeknikkerd (kwam uiteindelijk 2 punten te kort) is ook nog het langste nummer en de beste video.

0
geplaatst: 4 juli 2015, 12:29 uur
Mijn nummer 13. Een andere Pulp heb ik wel in de top 3.
Ben trouwens wel benieuwd of er nog mensen Shakespeares Sister hadden... een van de mooiste top 40 hits van het jaar.
0
geplaatst: 4 juli 2015, 12:31 uur
Stay..maar niet in top 10..ben benieuwd welke pulp..dacht dat ze maar 1 single hadden in 92..of niet goed gekeken...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.