Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2015, 11:46 uur
Rudi S schreef:
Tijdschriften als Q en NME hebben in de lijstjes Dubnobasswithmyheadman als een 1993 album staan
En er is gewoon album art van die 1993 zegt.
Underworld - Dubnobasswithmyheadman (CD, Album) at Discogs
Tijd voor een correctie op de album pagina, dus ingediend.
Tijdschriften als Q en NME hebben in de lijstjes Dubnobasswithmyheadman als een 1993 album staan
GrafGantz zaaf ik heb een goedkeuringsbericht van CHIEP ontvangen.
0
geplaatst: 9 juli 2015, 11:56 uur
zaaf schreef:
welk bier vind je lekker rudi?
welk bier vind je lekker rudi?
Alles vanaf 4.7 (Tsingtao) maar die Blauwe Chimay is op dit moment favoriet.
0
geplaatst: 9 juli 2015, 11:58 uur
Lekker om te drinken bij n concertje..wat dacht je van 2 gratis kaartjes voor het volgende jubileumconcert van Underworld in 2019..o nee 2018

0
geplaatst: 9 juli 2015, 12:02 uur
Grapjes zijn leuk, maar ik ben hier serieus bezig met het uitoefenen van mijn functie 

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 9 juli 2015, 13:39 uur
Rudi S schreef:
Al zegt het jaar van copyright niet altijd alles: er zijn veel releases die in het begin van een jaar uitkomen, maar waarvan het copyright op het artwork het voorgaande jaar vermeldt.Tijdschriften als Q en NME hebben in de lijstjes Dubnobasswithmyheadman als een 1993 album staan
0
zaaf
geplaatst: 9 juli 2015, 13:46 uur
CHIEP schreef:
Dat snap ik. Maar moet je het nog uitzoeken, omdat Dubno nog op 1994 staat?(quote)
Al zegt het jaar van copyright niet altijd alles: er zijn veel releases die in het begin van een jaar uitkomen, maar waarvan het copyright op het artwork het voorgaande jaar vermeldt.
0
geplaatst: 9 juli 2015, 13:51 uur
Wel graag zo laten staan tot volgende week vrijdag

Er zijn net zoveel bronnen voor eind 1993 als er zijn voor jan. 1994

0
zaaf
geplaatst: 9 juli 2015, 13:58 uur
en dit is nog maar peanuts.
ben de singles van the everly brothers aan het afgaan (alvast). wat een soepzooi!
qua releasedata gegevens dan
ben de singles van the everly brothers aan het afgaan (alvast). wat een soepzooi!
qua releasedata gegevens dan

0
geplaatst: 9 juli 2015, 14:17 uur
1 Snow – Informer
Ik heb nooit helemaal kunnen volgen waar dit nummer over gaat, daar liggen dan wel de kwaliteiten van deze rapper.
Ik heb dan ook altijd het idee gehad dat Snow model heeft gestaan voor het Ali G type.
A licky boom-boom down
Jim Carey heeft dit nummer ook flink op de hak genomen.
Volgens mij moeten verschillende bezoekers hier het singeltje in huis hebben; stond 14 weken in de Top 40, en bereikte de 2e plaats, waardoor hij net tekort kwam om uitgeroepen te worden tot de slechtste nummer 1 hit uit de jaren 90.
Ik heb nooit helemaal kunnen volgen waar dit nummer over gaat, daar liggen dan wel de kwaliteiten van deze rapper.
Ik heb dan ook altijd het idee gehad dat Snow model heeft gestaan voor het Ali G type.
A licky boom-boom down
Jim Carey heeft dit nummer ook flink op de hak genomen.
Volgens mij moeten verschillende bezoekers hier het singeltje in huis hebben; stond 14 weken in de Top 40, en bereikte de 2e plaats, waardoor hij net tekort kwam om uitgeroepen te worden tot de slechtste nummer 1 hit uit de jaren 90.
0
geplaatst: 9 juli 2015, 14:28 uur
Vind ik ook wel een leuk singletje dit, pure nostalgie voor mij, echt een lagereschoolliedje!
0
zaaf
geplaatst: 9 juli 2015, 15:10 uur
mooie nummer 1 zeggen we dan 
leuk zo'n contrast met het resultaat van ons geploeter morgen. (hoop ik dan
)

leuk zo'n contrast met het resultaat van ons geploeter morgen. (hoop ik dan
)
0
geplaatst: 9 juli 2015, 15:20 uur
Wel nostalgie, maar echt heel leuk vond ik dit toen ook al niet.
Zijn single hierna was nog slechter, daarna is ie compleet vergeten. Blijkbaar is het meer een hiphop-achtig uitstapje en is het van huis uit meer een reggae-artiest .
De inhoudelijke boodschap van Informer is mij verder ook nooit duidelijk geweest.
Zijn single hierna was nog slechter, daarna is ie compleet vergeten. Blijkbaar is het meer een hiphop-achtig uitstapje en is het van huis uit meer een reggae-artiest .
De inhoudelijke boodschap van Informer is mij verder ook nooit duidelijk geweest.

0
geplaatst: 9 juli 2015, 15:59 uur
"The song is based on a separate 1989 incident when Snow was charged with two counts of attempted murder. At the time, he was detained for a year in Toronto before the charges were reduced to aggravated assault, and he was eventually acquitted and freed."
Dat is toch duidelijk te horen, Herman?
0
geplaatst: 9 juli 2015, 16:03 uur
Ah, ik dacht altijd dat het een commentaar was op de werken van Leo Tolstoj, voornamelijk 'Oorlog en Vrede' 

0
geplaatst: 9 juli 2015, 17:31 uur
Rudi S schreef:
GrafGantz zaaf sheep67 Teunnise.a.
Omdat wij als regel hanteren eerst MuMe , voor singles RYM etc en omdat het de laatste dag is:
Dubnobasswithmyheadman inclusief ALLE albumtracks (muv Mmm…Skyscraper I Love You die staat op RYM als 1993 (ook wiki)) doet mee voor 1994.
Uiteraard kunnen er nog vervangers worden ingediend.
Dit is hoop ik een eerlijke mix tussen histories juist en compensatie voor de internet verwarring.
GrafGantz zaaf sheep67 Teunnise.a.
Omdat wij als regel hanteren eerst MuMe , voor singles RYM etc en omdat het de laatste dag is:
Dubnobasswithmyheadman inclusief ALLE albumtracks (muv Mmm…Skyscraper I Love You die staat op RYM als 1993 (ook wiki)) doet mee voor 1994.
Uiteraard kunnen er nog vervangers worden ingediend.
Dit is hoop ik een eerlijke mix tussen histories juist en compensatie voor de internet verwarring.
Moet ik nog een nieuw lijstje inleveren?
0
geplaatst: 9 juli 2015, 18:15 uur
Zo net mijn lijstje ingestuurd..nog net geen Gretzje
..dagen over nagedacht..keb maar 5 artiesten..maar na alle nummers talloze keren langs te gaan vind ik dit gewoon de beste nummers..ook al levert t misschien n saai lijstje op 
..dagen over nagedacht..keb maar 5 artiesten..maar na alle nummers talloze keren langs te gaan vind ik dit gewoon de beste nummers..ook al levert t misschien n saai lijstje op 
0
geplaatst: 9 juli 2015, 18:29 uur
Je bent gewoon een saaie (emotie) herhaling van iemand die je ooit was 

0
geplaatst: 9 juli 2015, 18:36 uur
Hehe was t maar waar..nee die zit er nie in 
Laat me soms teveel leiden door jeugdsentiment misschien..maar daar is deze topic ook wel naar..en anders ben ik gewoon n slechte cover versie van mezelf

Laat me soms teveel leiden door jeugdsentiment misschien..maar daar is deze topic ook wel naar..en anders ben ik gewoon n slechte cover versie van mezelf

0
geplaatst: 9 juli 2015, 18:46 uur
Zo, met de laatste 4 lijstjes hebben wij een nieuwe koploper en zijn er 3 uit mijn top 10 uit de eindlijst gegooid 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.